Shiloh schreef:Maar daar is iedereen het mee eens Bunga. Als Wilders het daarbij had gelaten was ik het ook met hem eens geweest.
Hij wijst met zijn vinger alleen enkel en alleen naar Moslims en de Islam, hij vind daar een zondebok in en weigert te kijken naar waar de problemen echt vandaan komen. Een grote groep allochtonen zet zich wel in, maar hun welvaart groeit niet evenwaardig mee, en dat frustreerd en dat botst. En dan ook nog eens een hele partij vooroordelen en gezeur over je heen krijgen, mensen die je geen kans geven of het maar opgeven....
De grootste groep allochtonen probeert echt wel te integreren. Het is niet voor niets dat het aantal allochtonen in het hoger onderwijs steeds meer toeneemt.
De oplossing zit in het wegnamen van taalbariéres zodat allochtone jeugd beter kan doorstromen op school. En meer van dat soort oplossingen.
Maar dat is niet wat Wilders wil. Wilders wil gewoon alle Islamieten het land uit, alle Moskeen sluiten de Koran verbieden. Hij wil gewoon iedereen die in de Islam geloofd het land uit.
En dat staat volledig 500% HAAKS op alles wat ik geloof op het gebied van verdraagzaamheid en samenleving en rechten voor alle mensen ongeacht geloof ras of afkomst!
Zou jij mij dan kunnen vertellen waarom hij gevallen is op een buitenlandse vrouw?
Misschien niet alleen naar de media luisteren, maar ook naar de debatten, waarin hij verteld dat hij alles strenger aan wilt gaan pakken (communistischer). En dat ze de zondebok zijn, ze willen ook grotendeels onze regels bepalen.
Geen kerstbomen meer, het kruis op de mijter van St. Klaas weg, en wel meer, dat vind ik echt niet kunnen.
Ik heb niets tegen hoofddoekjes of allochtone mensen die echt willen, maar geef toe, veel zijn hier blijkbaar niet toe in staat?
Dat vind ik erg zonde, misschien dat ze zich er nu iets van aan gaan trekken door de uitslag?