Heino schreef:gohya schreef:Ze hebben de PGB vanaf volgende week stop gezet!
Minister Klink heeft dat vandaag bekend gemaakt.
Lang leve de zorg!
:|
Waar heb je dat gehoord of gelezen?
Klink stopt PGB in ieder geval tot 1 januari 2011
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:gohya schreef:Ze hebben de PGB vanaf volgende week stop gezet!
Minister Klink heeft dat vandaag bekend gemaakt.
Lang leve de zorg!
:|
Waar heb je dat gehoord of gelezen?
vibabu schreef:Ik vind dat VVD, PVV en nog een partij (CDA of PvdA) heel hard moeten gaan werken om het wel eens met elkaar te gaan worden. Het volk heeft gestemd en dit is er uit gekomen. Zou het schandalig vinden om de grootste winnaar er uit te laten.
Heino schreef:Hmm maar mensen kunnen dus nog wel hulp krijgen, alleen niet meer in de vorm van geld maar in de vorm van directe zorg? Dan valt het nog wel mee, hoop ik..
sarabande schreef:Zo Rutte is uit de kast gekomen, hij ziet geen heil in regeren met de PVV, goh dat verbaast me
Heino schreef:@Goyha: Ik weet niet hoe veel mensen hun mantelzorgers (wat toch vaak vrienden of familie zijn) nu betalen via PGB.
Heino schreef:sarabande schreef:En dan kunnen alle Wilders aanhangers wel dreigen dan wordt hij nog groter, so be it, regeren zal hij nooit dat is duidelijk en op een gegeven ogenblik is al dat gescheld van hem niets nieuws meer.
Zo denk ik er ook over
janesmith schreef:Zolang we nog steeds hulp krijgen van de grootste pleitbezorgers die de PVV heeft, heb ik er vertrouwen in.
Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens in Nederland is voor zijn 23ste in aanraking geweest met de politie. Dat blijkt uit onderzoek dat is geplaatst in het Tijdschrift voor Criminologie.
Onderzoekers hebben politiegegevens gebruikt van iedereen die in 1984 in Nederland is geboren. Van die groep staat bijna een kwart van de jongens in het computersysteem van de politie. Voor allochtone jongens zijn de percentages hoger en Marokkaans-Nederlandse jongens zijn met 54% oververtegenwoordigd.
In 1984 werden ruim 87.000 jongens geboren. Voor het onderzoek zijn ze gesplitst in etnische groepen.
Bron:Meer dan de helft van de Marokkaanse jeugd in de fout
Heino schreef:gohya schreef:Ik zie dus niet in hoe ze dan kunnen bezuinigen op de PGB als men wel zorg in natura krijgt?
Misschien omdat er nu te veel mensen zijn die sjoemelen met de PGB? Lijkt me erg lastig faken, maar je weet het maar niet..
sarabande schreef:janesmith schreef:Zolang we nog steeds hulp krijgen van de grootste pleitbezorgers die de PVV heeft, heb ik er vertrouwen in.
Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens in Nederland is voor zijn 23ste in aanraking geweest met de politie. Dat blijkt uit onderzoek dat is geplaatst in het Tijdschrift voor Criminologie.
Onderzoekers hebben politiegegevens gebruikt van iedereen die in 1984 in Nederland is geboren. Van die groep staat bijna een kwart van de jongens in het computersysteem van de politie. Voor allochtone jongens zijn de percentages hoger en Marokkaans-Nederlandse jongens zijn met 54% oververtegenwoordigd.
In 1984 werden ruim 87.000 jongens geboren. Voor het onderzoek zijn ze gesplitst in etnische groepen.
Vroeg of laat, ik denk vroeg, zien mensen dat dit soort zaken niet het belangrijkste zijn in dit land. Alles heeft een houdbaarheidsdatum, zelfs het gezeik over allochtonen
sarabande schreef:janesmith schreef:Zolang we nog steeds hulp krijgen van de grootste pleitbezorgers die de PVV heeft, heb ik er vertrouwen in.
Vroeg of laat, ik denk vroeg, zien mensen dat dit soort zaken niet het belangrijkste zijn in dit land. Alles heeft een houdbaarheidsdatum, zelfs het gezeik over allochtonen
gohya schreef:sarabande schreef:
"Voor allochtone jongens zijn de percentages hoger en Marokkaans-Nederlandse jongens zijn met 54% oververtegenwoordigd."
Dat noem jij 'gezeik over allochtonen' en niet belangrijk voor de Nederlandse samenleving??
Laika schreef:Maar zolang er miljarden in de veiligheid gestoken moet worden en meer blauw op straat, controle bij het OV, vanwege die criminelen, uit welk ander land dan ook, kunnen er geen miljarden naar de zorg. Dan kan het wel gezeik zijn, het zijn nou eenmaal feiten.
Laika schreef:Maar zolang er miljarden in de veiligheid gestoken moet worden en meer blauw op straat, controle bij het OV, vanwege die criminelen, uit welk ander land dan ook, kunnen er geen miljarden naar de zorg. Dan kan het wel gezeik zijn, het zijn nou eenmaal feiten.