Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:en zolang een lerares met hoofddoek verder niet de kinderen 'lastig valt' met het geloof,nouja prima dan toch.
kynshiri schreef:Snoevie schreef:en zolang een lerares met hoofddoek verder niet de kinderen 'lastig valt' met het geloof,nouja prima dan toch.
ja tuurlijk dan zit je op een ander gebied he. het gaat om het erkennen dat ik zus ben en jij zo. voorwaarde dat zij mag tonen dat ze moslim is, is dat jij ook mag tonen wie jij bent en niet ook moslim moet zijn he. anders zitten we weer net in hetzelfde verhaal maar dan omgekeerd bekeken.
de essentie gaat er om om mensen die anders zijn dan jezelf rond je te kunnen verdragen.
jameyskatje schreef:dan zou je in mijn ogen juist niet naar een openbare school moeten gaan. kies dan voor een christelijke school bijvoorbeeld. openbaar = voor iedereen.
sflj schreef:Blue_Eyes schreef:Dat wordt lastig. Gij zult niet stelen, gij zult niet doden, gij zult geen vals getuigenis spreken... dan blijft er niet zo heel veel over. Deze dingen zijn vrij ruim te nemen
Zijn jullie nou echt zo naïef of wat? En al die oorlogen door de verschillen in religie dan? Dat zijn juist mensen die heel erg fanatiek hun geloof volgen en daar zelfs andersdenkenden voor willen verjagen, vermoorden etc.
Nou niet gaan beweren dat mensen die streng gelovig zijn en de bijbel, koran etc volgen, niet dat soort dingen doen.
IsabelvS schreef:Blue_Eyes schreef:Dat vroeg ik niet, ik vroeg welke school, niet welk niveau
Oh sorry, ik las het verkeerd. Ik denk niet dat het belangrijk is over welke school het gaat, dat zeg ik ook liever niet dan. Dat Nederlands valt wel mee, zoals ik eerder al een paar keer heb gezegd.
IsabelvS schreef:Blue_Eyes schreef:Dat wordt lastig. Gij zult niet stelen, gij zult niet doden, gij zult geen vals getuigenis spreken... dan blijft er niet zo heel veel over. Deze dingen zijn vrij ruim te nemen
En wat dan met alle homo's die zo gediscrimineerd worden door moslims?.
sflj schreef:Even iets tussendoor hoor; ik dacht ergens te lezen dat jij ook nog niet zo lang dit geloof aanhangt. En aan de foto's in je profiel te zien (en ik las dat je moeder niet moslim is?) maak ik op dat jij niet in die cultuur bent opgegroeid. Dus wie zegt dat jij het allemaal precies en goed weet?
osiris21 schreef:Wat als je de les niet begrijpt? Gaat ze het dan ook in het Frans uitleggen!
Sandeman schreef:Jameskatje is erg snel aangebrand valt me op.
Alex66 schreef:blijf ik zeggen een goede homo is een ongelovige homo
faye schreef:Als je weet dat met name bijzondere scholen het slecht doen in Nederland,
Sandeman schreef:Ach...ik geloof helemaal niet en heb 1 collega die is jehova-getuige en vindt het niet goed dat ik niet geloof. Prima.
God maakt alles mooi zegt ie dan , collega en ik liggen dan in een deuk. Nou nou wat maakt ie alles mooi. Nee zeggen we dan...daar zorg je zelf voor. Je zorgt zelf voor je eigen geluk.