Nessah schreef:Sorry, op olympisch niveau kan zoiets niet gebeuren
Doe je dat wel, zegt dat wat over jou als coach. ( vind ik hoor)
Juist op de OS is alles mogelijk

Zo blijkt ook in dit geval weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinBinChes schreef:En die vingers van de nederlandse bankzitters ben ik ook wel zat van. Wijs eerst even naar jezelf voor je naar een ander wijst.... Mooi stom, en nu snel weer verder en dit achter je laten, want anders kom je er niet.
Leuk goud winnen ook, winnen van de beste om zo'n fout. Alle medailles hebben een zwart randje. Niet een glorieuze overwinning voor deze schaatsers. Wetend dat ze eigenlijk niet de beste zijn
Al met al, mooi stom en hopenlijk kan hij het wat van zich af schudden.
purple schreef:Echt heel erg balen! Hij ging echt super goed..
Ik vind het ook wel sneu dat hij gewoon door werd gecoached, maar ik zou ook niet weten wat ik gedaan zou hebben.
En voor de medaille winnaars hebben denk ik ook wel een dubbel gevoel, nummer 1 was niet de beste, dat was eigenlijk gewoon Sven!
stefan3 schreef:Ik heb er stiekem in mezelf een beetje om moeten lachen dat nederland weer eens zo'n grote mond had zoals meestal.... even die medaille ophalen, net zo iets als bij het EK tegen Rusland.
Lielle schreef:Nessah schreef:Sorry, op olympisch niveau kan zoiets niet gebeuren
aan de andere kant is het wel vreemd dat een vaste routine op de OS ineens anders moet vanwege 'regels' (veiligheid?). Op alle toernooien heeft kemkers iemand die voor hem de tijden op het bord schrijft, hier moest hij dat zelf doen omdat er niemand anders op de kruising mocht staan. Je ziet ook heel goed dat precies als hij die tekst schrijft, Kramer al naar de buitenbaan gaat. Als Kemkers opkijkt is Kramer dus al gewisseld, maar dat was wel heel vroeg. Heel begrijpelijke fout dus.