Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Dat weten we niet,dat zijn vooroordelen.
Dat weten we pas als hij het is.
Pas dan mogen we klagen en zeggen,hij komt zijn belofte's niet na.
.
kohtje schreef:Sorry maar Wilders president dat hoop ik toch echt niet! Hij kan goed af en toe Den Haag wakker schudden maar Nederland wordt echt niet meer serieus genomen in het buitenland met hem aan de macht.
gohya schreef:Ja ik geloof in de PVV.Alle bezuinigingen die hij noemt,komt ten goede van ons! En ik hoop dat hij wél zijn belofte's nakomt.
Al die andere deden dat niet.
Splinter schreef:kohtje schreef:Sorry maar Wilders president dat hoop ik toch echt niet! Hij kan goed af en toe Den Haag wakker schudden maar Nederland wordt echt niet meer serieus genomen in het buitenland met hem aan de macht.
dat weet je niet, als hij minister president wordt heeft hij een totaal ander aanzien dan dat hij nu heeft![]()
Ik ben iig blij met de val en hoop dat het volgende kabinet wat meer in zn mars heeft!
Splinter schreef:kohtje schreef:Sorry maar Wilders president dat hoop ik toch echt niet! Hij kan goed af en toe Den Haag wakker schudden maar Nederland wordt echt niet meer serieus genomen in het buitenland met hem aan de macht.
dat weet je niet, als hij minister president wordt heeft hij een totaal ander aanzien dan dat hij nu heeft![]()
Ik ben iig blij met de val en hoop dat het volgende kabinet wat meer in zn mars heeft!
gohya schreef:Dat weten we niet,dat zijn vooroordelen.
Dat weten we pas als hij het is.
Pas dan mogen we klagen en zeggen,hij komt zijn belofte's niet na.
.
Asyaa schreef:brenniie schreef:als je de reacties op de site van de telegraaf leest maakt de pvv een goede kans..ik zal ook voor pvv gaan stemmen..hoop dat nu er een nieuw kabinet gaat komen nederland erop vooruit gaat..en dat de kmheffing van de baan gaat..
Komt omdat de de telegraaf niet echt representatief is voor de samenleveing.
gohya schreef:Idd."Relaxed" we zullen moeten afwachten wat er gaat gebeuren en wie er minister president word.
Wilders word in een kwaad daglicht gezet door vele mensen.Laten we nou eerst een kijken wát hij wil doen.
En alles wat hij wil daar moet de rest van de kamer het ook nog mee eens zijn he.Het is niet zo dat wat Wilders zegt ook gebeurt.We maken ons nu al druk om nix.
gekvanfleur schreef:idd, je hebt kans dat wilders de grootste partij wordt, maar alsnog niet in de regering komt, want wie wil er met hem regeren?
ikke niet
sarabande schreef:gohya schreef:Wilders word in een kwaad daglicht gezet door vele mensen.
Ach je zou er medelijden mee krijgen dat iemand die alles over anderen mag zeggen er helemaal niet tegen kan dat iemand ook maar iets op hem aan te merken heeft. Dat is echt een eigenschap voor een goede politicus![]()
Evelijn schreef:@Relaxed... dat zou betekenen dat je dus helemaal geen discussie mag houden over je standpunten en argumenten van anderen vragen. Dan is discussie gestopt bij 'ja ik voel me daar goed bij'. Sorry hoor... natuurlijk mag iedereen stemmen wat hij wil, we hebben een democratie maar dan mag ik nog wel vragen om argumenten waarom je dat stemt en niet iets anders.
Ik vind dat we juist in deze tijd als burgers ons veel moeten inzetten. We zijn allemaal veels te veel toekijkers geworden die alles maar laten gebeuren. Een goede samenleving wordt gemaakt door de burgers... en niet door de politiek, die zou ze alleen maar moeten faciliteren.
Nu dit geschreven te hebben... ga ik maar eens lid worden van een politieke partij.
Asyaa schreef:Geert Wilders is een (zeer) kostbare 'toevoeging' in Den Haag... in de tweede kamer, niet in de coalitie. Ik hoop dat hij en zijn partij ook bij de volgende kabinetten in de kamer aanwezig zal zijn, als de oppositie, niet als de coalitie.
Asyaa schreef:Geert Wilders is een (zeer) kostbare 'toevoeging' in Den Haag... in de tweede kamer, niet in de coalitie. Ik hoop dat hij en zijn partij ook bij de volgende kabinetten in de kamer aanwezig zal zijn, als de oppositie, niet als de coalitie.
Yamcha schreef:Evelijn schreef:@Relaxed... dat zou betekenen dat je dus helemaal geen discussie mag houden over je standpunten en argumenten van anderen vragen. Dan is discussie gestopt bij 'ja ik voel me daar goed bij'. Sorry hoor... natuurlijk mag iedereen stemmen wat hij wil, we hebben een democratie maar dan mag ik nog wel vragen om argumenten waarom je dat stemt en niet iets anders.
Ik vind dat we juist in deze tijd als burgers ons veel moeten inzetten. We zijn allemaal veels te veel toekijkers geworden die alles maar laten gebeuren. Een goede samenleving wordt gemaakt door de burgers... en niet door de politiek, die zou ze alleen maar moeten faciliteren.
Nu dit geschreven te hebben... ga ik maar eens lid worden van een politieke partij.
Totaal mee eens?
Wie van jullie zou er trouwens strategisch stemmen?
Ik zou graag de VVD in de regering zien, liefst samen met D'66, maar dat zal wel niet lukken. Maar ik geloof wel dat er met hen een geloofwaardige regering kan komen, want Nederland is nu alle geloofwaardigheid kwijt. Wat dat betreft is dit alles een zeer gênante vertoning.
Evelijn schreef:@Relaxed... dat zou betekenen dat je dus helemaal geen discussie mag houden over je standpunten en argumenten van anderen vragen. Dan is discussie gestopt bij 'ja ik voel me daar goed bij'. Sorry hoor... natuurlijk mag iedereen stemmen wat hij wil, we hebben een democratie maar dan mag ik nog wel vragen om argumenten waarom je dat stemt en niet iets anders.