Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sparta_ schreef:Dus jij zegt dat de Telegraaf dat helemaal verzint? En die man in dat artikel ook?
_sparta_ schreef:Ik verdraai het niet, ik vraag het.
1 bron die zijn nek boven het maaiveld uit durft te steken. Zo kun je het ook zien.
Fitch schreef:unicorn_kiss schreef:Wat een púre onzin zeg. Allochtonen hebben kansen te over, ze zijn gewoon te leeg om er één te beginnen. Niks discriminatie.
Als er iemand discrimineert is het wel die hangjongeren die samentroepen en het anderen lastig maken.
En nu zijn álle allochtonen weer te 'leeg' om kansen te grijpen?![]()
Wat een vooroordelen, wat een woede van sommige mensen in dit topic, wat zwart wit. Ik neem aan dat jullie representatief zijn voor een redelijk deel van de Nederlandse bevolking. Daar word ik best wel verdrietig van.
Heino schreef:unicorn_kiss schreef:Wat een púre onzin zeg. Allochtonen hebben kansen te over, ze zijn gewoon te leeg om er één te beginnen. Niks discriminatie.
Lees jij dit topic wel of kom je gewoon even binnenvallen en ongefundeerd je mening geven?
Zoals inmiddels al meerdere keren vermeld heb worden mensen met Arabische naam significant minder vaak uitgenodigd op gesprek dan mensen met een Nederlandse naam, ook al hebben die mensen exact hetzelfde CV...
unicorn_kiss schreef:Fitch schreef:
En nu zijn álle allochtonen weer te 'leeg' om kansen te grijpen?![]()
Wat een vooroordelen, wat een woede van sommige mensen in dit topic, wat zwart wit. Ik neem aan dat jullie representatief zijn voor een redelijk deel van de Nederlandse bevolking. Daar word ik best wel verdrietig van.
Ik had het duidelijk over de hangjongeren, ja die zijn leeg en nutteloos ja.
Ik word verdrietig om dat uitschot.
liedje89 schreef:unicorn_kiss schreef:
Ik had het duidelijk over de hangjongeren, ja die zijn leeg en nutteloos ja.
Ik word verdrietig om dat uitschot.
IK ken ook jongeren die wel een rondhangen die gewoon naar school gaan ed, ze hebben verder gewoon geen zak te doen. Zat/zit jij de hele avond op de bank bij je papa en mama als puber. Vaak komt het ook door je eigen houding, bij ons in de stad waren ook veel hang plekken maar ik ben nog daar echt niet vaker vervelend benaderd dan gewoon in de supermarkt.
_sparta_ schreef:Sensatiekrant wil niet zeggen leugens krant. Dat het daardoor misschien meer lezers trekt is wellicht waar. Maar ik ben blij dat er een krant is die het eens aan het licht brengt.
Heino schreef:_sparta_ schreef:De slechte waren dus duidelijk wel op het feest, want het was rustig.
Maar dat ontkent toch niemand??