1Boefje schreef:Volgens mij heeft Nederland net zo goed een staatsschuld. België is zelfs failliet...........
Elk land heeft staatsschuld en is theoretisch gezien failliet.. Iedereen heeft schulden bij iedereen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:odetteke schreef:Ik zag toenstraks nog op tv dat mensen maar zelf koekjes van modder maken zodat ze nog enige maagvulling hebben
Ja dat is andere koek dan niet gratis naar school mogen rijden of nog andere voorbeelden hier van hoe slecht we het wel niet hebben.
Het is te triest voor woorden
Kaja schreef:Ik vind het dan nog altijd te bizar voor woorden dat mensen roepen dat het zo slecht is in Nederland!
Dat het appels met peren vergelijken is, dat hoef je mij niet te vertellen, maar kom op zeg, tel je zegeningen!
Als ik beelden zie vanuit Haïti dan huilt mijn moederhart, als ik denk aan al die arme moederloze kindjes dan breekt mijn moederhart, als ik dan naar mijn eigen kindjes kijk, dan tel ik mijn zegeningen een voor een!!
Ja iedereen kent tegenslag, de een wat harder dan de ander, elk huisje heeft zijn kruisje, maar je hebt tenminste nog een huis en te eten en als je je dat niet meer kunt veroorloven dan leef je in een verzorgende staat....
Citaat:waar we het allemaal zo goed hebben.
wouterpaard schreef:Citaat:waar we het allemaal zo goed hebben.
Hoezo gaan er zoveel mensen dood aan anorexia? Hoezo moeten ouderen betalen voor 10 min. zorg en absoluut niet meer dan 10 min!
De meesten mensen in Nederland hebben absoluut niet te klagen (waaronder ik) maar genoeg mensen ook wel, ook hier is veel armoede.
Tuurlijk vind ik het heel erg voor de mensen in Haiti en vind ik het best dat er geld wordt gedoneerd maar volgens mij met al het geld wat er binnen komt kunnen we haiti kopen! En die mensen zijn alle luxe van hier niet gewend het was al een arm land en gaven we ze toen iets?