_Patriciaa schreef:melanie; die jongens rijden mij ook geregeld voor mn sokken om nog snel even een straatje in te willen, of een stoplicht willen halen, heel irritant!
En deze verpesten het voor de rest, gelukkig kan jij je niet met dit soort lui identificeren. Omdat ze zo gevaarlijk zijn en heel veel risico's nemen wekt dit toch een bepaald vooroordeel op bij automobilisten, ze schieten je zó voorbij en denken dat ze heilig zijn dus moet je nog opassen ook dat je dr geen een raakt.
_Patriciaa schreef:een weg die voor het kruispunt word gesplitst door een vluchtheuvel, automobilist die zijn auto er nog even tussen probeerd te drukken om zo sneller bij het kruispunt te zijn, om vervolgens snel rechtsaf te slaan terwijl jij rechtdoor gaat, en je dus opzij drukt doordat je niet verder kan omdat je anders op de stoep knalt
Dit is idd niet netjes, en gevaarlijk,doe je met een fietser ook niet. Probleem is dat de auto altijd fout is dus vind dit echt onbegrijpelijk en heb dr geen beeld bij.
_Patriciaa schreef:tweebaansweg met aan beide kanten soort greppel en daarna gras, auto's kunnen alleen inhalen wanneer ze de andere weghelft op gaan..
twee onoverzichtelijke bochten. auto die mij in wil halen in die bocht en dus niet ziet wat er aan komt.. daarom zo dicht achter mij gaat rijden en wanneer hij dan een klein beetje zicht heeft in haalt.. vervolgens komt er dus wel een auto aan en moet hij snel opzij waarbij hij mij afsnijd..
Op die weg ga ik dus midden op de weg rijden, dit omdat de auto's die mij inhalen zowel een gevaar voor zichzelf, voor mij als voor andere zijn.. door in te halen in zo'n bocht..
tweebaansweg met aan beide kanten soort greppel en daarna gras, auto's kunnen alleen inhalen wanneer ze de andere weghelft op gaan..
twee onoverzichtelijke bochten. auto die mij in wil halen in die bocht en dus niet ziet wat er aan komt.. daarom zo dicht achter mij gaat rijden en wanneer hij dan een klein beetje zicht heeft in haalt.. vervolgens komt er dus wel een auto aan en moet hij snel opzij waarbij hij mij afsnijd..
Op die weg ga ik dus midden op de weg rijden, dit omdat de auto's die mij inhalen zowel een gevaar voor zichzelf, voor mij als voor andere zijn.. door in te halen in zo'n bocht..
Sja in deze gevallen sorrie......Het is niet aan jou om te bepalen wat een andere weggebruiker doet.
Hoe zou jij het vinden als wij dit voor jullie gingen bepalen? Eigen rechtertje spelen, wordt toch een zooitje? Bovendien speel je met je leven.
Als ik achter zo'n scootgeval zit dan gaat er toch écht een melding naar het politiebureau.