Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Miska schreef:En wat je vandaag beweert kun je morgen weer terug nemen, dat is één van de deugden die men ons toe moet staan!
Ook met woorden kun je iemand ontzettend kwetsen.
Iets terug nemen is dan wel erg makkelijk gedacht en dan is het leed al geschiet.
Als je iets een keer of 100 tegen iemand blijft zeggen en lang genoeg blijft herhalen, gaat men er soms vanzelf in geloven.
__Nathalie__ schreef:klasse en humor begrijp eerlijk gezegt niet waar je dat vandaan haald?
Kaka schreef:Cayenne schreef:Ook met woorden kun je iemand ontzettend kwetsen.
Iets terug nemen is dan wel erg makkelijk gedacht en dan is het leed al geschiet.
Als je iets een keer of 100 tegen iemand blijft zeggen en lang genoeg blijft herhalen, gaat men er soms vanzelf in geloven.
Ik vermoed dat PP dit wel kan hebben, ze heeft zelf ook haar op haar tanden. En uiteraard is het de bedoeling van het programma om sensatie uit te lokken, anders zou je TM niet op die stoel zetten.
Miska schreef:Tja, als je over genoeg zelfvertrouwen beschikt dan sta je daar toch boven?
En je kunt in het heetst van de strijd dingen zeggen die je niet letterlijk bedoeld.
__Nathalie__ schreef:onderbouw dat eens dan? want antwoord geef je niet?
Ik begrijp daar echt geen snars van. Ik vond het namelijk ronduit onbeschoft. Een mening hebben is prima, maar dat moet je wel onderbouwen (geld ook voor hem) en je kunt daarin ook te ver gaan en dat vind ik verre van klasse
Twiggy2008 schreef:Miska, ben je soms islamitisch ofzo?![]()
Omdat de extremen in die religie ook vinden dat je als vrouw van alles uitlokt als je er sexy uitziet? Vroeg ik me even af......
Ik ben dol op hoge laarzen, strakke kleding en laat graag zien dat ik een vrouw ben. En dus?
Lok ik het uit, volgens jou? Tja..... nou ja, als je maar weet dat ik het vooral draag voor mezelf en niet zozeer voor de mannen.
Maar ik denk dat jij je daar weinig bij voor kunt stellen of heb ik het mis? Om nou een tent aan te trekken, omdat er mensen zijn die niet kunnen omgaan met vrouwelijke vormen?![]()
Al is het een fijne bijkomstigheid dat een aantal leuke mannen in mijn leven het wel erg fijn vinden dat ik er regelmatig zo bij loop.![]()
En ja, daar geniet ik dan ook best van, aandacht is best leuk![]()
, maar ik ben voornamelijk mezelf als ik me vrouwelijk kleed, hoor. IK wil me graag goed en mooi voelen en mijn kleding kan me daarin ondersteunen. En dat anderen dat dan ook aantrekkelijk vinden, lijkt mij niets mis mee. Maar goed, ik besef ook wel dat er preutse(re) mensen bestaan, hoor.
![]()
Oh, en mocht je dat oppervlakkig vinden, ik ben verder iemand die vooral voor innerlijkheden gaat, hoor. Want daar draait het pas echt om, maar naast dat, zou ik niet weten waarom er naast dat innerlijk niet iets leuks met de buitenkant gedaan mag worden.
Twiggy2008 schreef:Hannah, ik oordeel niet, ik vraag me alleen wat zaken af..... Wat beweegt iemand om zo te reageren? Om zelf zo te oordelen? Laat mensen...... Laat iemand zelf weten hoe ze erbij lopen, wat ze ermee doen of ze in de Playboy gaan staan of niet. Ik ben helemaal geen PPfan, maar ik vond haar gisteren in DWDD meer klasse hebben dan die Theo Maassen.![]()
Maar dat zal een kwestie van smaak of van 'humor' zijn.
Twiggy2008 schreef:Hannah, ik oordeel niet, ik vraag me alleen wat zaken af..... Wat beweegt iemand om zo te reageren? Om zelf zo te oordelen? Laat mensen...... Laat iemand zelf weten hoe ze erbij lopen, wat ze ermee doen of ze in de Playboy gaan staan of niet. Ik ben helemaal geen PPfan, maar ik vond haar gisteren in DWDD meer klasse hebben dan die Theo Maassen.![]()
Maar dat zal een kwestie van smaak of van 'humor' zijn.
Twiggy2008 schreef:Miska schreef:Nee hoor!
Mijn mening is gebaseerd op mijn ervaringen-belevingen en die verschilt van de meesten.
Ja, dat is duidelijk.![]()
Ik lees trouwens in je profiel dat je holistisch ingesteld bent, net als ik, dus we hebben toch het e.e.a. hetzelfde.
Hannah_Menno schreef:Ik bedoelde dat je niet weet waarom Miska zo reageerd.Daar moet je IMO eerst achter zien te komen voordat je zo'n post plaatst. Ze heeft het nl eerder al verteld.