16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:07

Ik vind PP een prachtige vrouw en mag van mij best in de playboy staan :)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:07

Cayenne schreef:
Miska schreef:
En wat je vandaag beweert kun je morgen weer terug nemen, dat is één van de deugden die men ons toe moet staan!

Ook met woorden kun je iemand ontzettend kwetsen.
Iets terug nemen is dan wel erg makkelijk gedacht en dan is het leed al geschiet.
Als je iets een keer of 100 tegen iemand blijft zeggen en lang genoeg blijft herhalen, gaat men er soms vanzelf in geloven.

Tja, als je over genoeg zelfvertrouwen beschikt dan sta je daar toch boven?
En je kunt in het heetst van de strijd dingen zeggen die je niet letterlijk bedoeld.

__Nathalie__ schreef:
klasse en humor begrijp eerlijk gezegt niet waar je dat vandaan haald?

Dat kan en dat mag.

__Nathalie__

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:09

onderbouw dat eens dan? want antwoord geef je niet?

Ik begrijp daar echt geen snars van. Ik vond het namelijk ronduit onbeschoft. Een mening hebben is prima, maar dat moet je wel onderbouwen (geld ook voor hem) en je kunt daarin ook te ver gaan en dat vind ik verre van klasse

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:10

Ik zou een moord doen als ik op die leeftijd nog zo'n mooi lijf had! Ik vind haar gewoon een prachtvrouw, ook al is misschien niet alles puur natuur, daarom vind ik het aan haarzelf dat ze een Playboy reportage doet. Who cares?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 15:12

Kaka schreef:
Cayenne schreef:
Ook met woorden kun je iemand ontzettend kwetsen.
Iets terug nemen is dan wel erg makkelijk gedacht en dan is het leed al geschiet.
Als je iets een keer of 100 tegen iemand blijft zeggen en lang genoeg blijft herhalen, gaat men er soms vanzelf in geloven.

Ik vermoed dat PP dit wel kan hebben, ze heeft zelf ook haar op haar tanden. En uiteraard is het de bedoeling van het programma om sensatie uit te lokken, anders zou je TM niet op die stoel zetten.

Ik had het ook niet over PP maar over mensen in het algemeen ;)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:12

Of ze nou op bepaalde punten mooi is of niet, daar heeft iedereen een eigen mening over. Of je die felroze lippenstift nu kunt waarderen of niet, dat is aan jezelf....
Maar 1 ding kun je van PP wel zeggen: ze verzorgt zichzelf goed, op de manier die zíj denkt dat goed voor haar is.
Ik sta liever naast een complete gelifte botoxvrouw in de bus, die zichzelf verzorgd, dan naast een zwetende, stinkende persoon die vindt dat "puur natuur" mooier is....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:12

Citaat:
Ik zou een moord doen als ik op die leeftijd nog zo'n mooi lijf had!
Dan hoop ik dat je niet op je 60ste zo'n mooi lijf hebt, als je dan een moord gaat doen ;)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:13

Miska, ben je soms islamitisch ofzo? :+
Omdat de extremen in die religie ook vinden dat je als vrouw van alles uitlokt als je er sexy uitziet? Vroeg ik me even af......

Ik ben dol op hoge laarzen, strakke kleding en laat graag zien dat ik een vrouw ben. En dus?
Lok ik het uit, volgens jou? Tja..... nou ja, als je maar weet dat ik het vooral draag voor mezelf en niet zozeer voor de mannen.
Maar ik denk dat jij je daar weinig bij voor kunt stellen of heb ik het mis? Om nou een tent aan te trekken, omdat er mensen zijn die niet kunnen omgaan met vrouwelijke vormen? :roll:

Al is het een fijne bijkomstigheid dat een aantal leuke mannen in mijn leven het wel erg fijn vinden dat ik er regelmatig zo bij loop. :D
En ja, daar geniet ik dan ook best van, aandacht is best leuk ;) ;) , maar ik ben voornamelijk mezelf als ik me vrouwelijk kleed, hoor. IK wil me graag goed en mooi voelen en mijn kleding kan me daarin ondersteunen. En dat anderen dat dan ook aantrekkelijk vinden, lijkt mij niets mis mee. Maar goed, ik besef ook wel dat er preutse(re) mensen bestaan, hoor. ;)

Oh, en mocht je dat oppervlakkig vinden, ik ben verder iemand die vooral voor innerlijkheden gaat, hoor. Want daar draait het pas echt om, maar naast dat, zou ik niet weten waarom er naast dat innerlijk niet iets leuks met de buitenkant gedaan mag worden. :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 15:14

Miska schreef:
Tja, als je over genoeg zelfvertrouwen beschikt dan sta je daar toch boven?
En je kunt in het heetst van de strijd dingen zeggen die je niet letterlijk bedoeld.

Bij DWDD was nou niet bepaald een strijd en hij bedoelde het zeker wel letterlijk.
Dat was gewoon op het ordinaire af, en niets anders dan domweg op iemand inhakken.

Wanneer iemand blaakt van het zelfvertrouwen lijkt me dat overigens geen vrijbrief om gelijk met dat soort commentaar te komen ;)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:14

__Nathalie__ schreef:
onderbouw dat eens dan? want antwoord geef je niet?

Ik begrijp daar echt geen snars van. Ik vond het namelijk ronduit onbeschoft. Een mening hebben is prima, maar dat moet je wel onderbouwen (geld ook voor hem) en je kunt daarin ook te ver gaan en dat vind ik verre van klasse

Vanuit jouw beleving is de definitie van klasse en humor wellicht anders dan vanuit mijn perspectief.
Ik moest er wel om lachen, de manier waarop hij het zei.
Dus voor mij is dat humor, want ik moest er om lachen.
Hij heeft mij vermaakt en dat is wat ik klasse vind.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:15

Twiggy2008 schreef:
Omdat de extremen in die religie ook vinden dat je als vrouw van alles uitlokt als je er sexy uitziet? Vroeg ik me even af......

Ik ben dol op hoge laarzen, strakke kleding en laat graag zien dat ik een vrouw ben. En dus?
Lok ik het uit, volgens jou? Tja..... nou ja, als je maar weet dat ik het vooral draag voor mezelf en niet zozeer voor de mannen.
Maar ik denk dat jij je daar weinig bij voor kunt stellen of heb ik het mis? Om nou een tent aan te trekken, omdat er mensen zijn die niet kunnen omgaan met vrouwelijke vormen? :roll:

Al is het een fijne bijkomstigheid dat een aantal leuke mannen in mijn leven het wel erg fijn vinden dat ik er regelmatig zo bij loop. :D
En ja, daar geniet ik dan ook best van, aandacht is best leuk ;) ;) , maar ik ben voornamelijk mezelf als ik me vrouwelijk kleed, hoor. IK wil me graag goed en mooi voelen en mijn kleding kan me daarin ondersteunen. En dat anderen dat dan ook aantrekkelijk vinden, lijkt mij niets mis mee. Maar goed, ik besef ook wel dat er preutse(re) mensen bestaan, hoor. ;)

Oh, en mocht je dat oppervlakkig vinden, ik ben verder iemand die vooral voor innerlijkheden gaat, hoor. Want daar draait het pas echt om, maar naast dat, zou ik niet weten waarom er naast dat innerlijk niet iets leuks met de buitenkant gedaan mag worden. :)

Lees eerdere post van Miska en oordeel niet zomaar over iemand! ;)

Liezel1

Imo stond PP daar ook boven.... En na die opmerking dat het niet om hem, maar om háár ging, was hij ook echt even klaar....

__Nathalie__

nou dan versta ik duidelijk inderdaad iets heel anders onder klasse

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:17

Twiggy2008 schreef:

Nee hoor! :D

Mijn mening is gebaseerd op mijn ervaringen-belevingen en die verschilt van de meesten.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:17

Hannah, ik oordeel niet, ik vraag me alleen wat zaken af..... Wat beweegt iemand om zo te reageren? Om zelf zo te oordelen? Laat mensen...... Laat iemand zelf weten hoe ze erbij lopen, wat ze ermee doen of ze in de Playboy gaan staan of niet. Ik ben helemaal geen PPfan, maar ik vond haar gisteren in DWDD meer klasse hebben dan die Theo Maassen. ;)
Maar dat zal een kwestie van smaak of van 'humor' zijn. :+

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:18

__Nathalie__ schreef:
nou dan versta ik duidelijk inderdaad iets heel anders onder klasse

Dat kan en dat mag en heb ik verder ook geen oordeel over.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:19

Miska schreef:

Mijn mening is gebaseerd op mijn ervaringen-belevingen en die verschilt van de meesten.

Ja, dat is duidelijk. ;)
Ik lees trouwens in je profiel dat je holistisch ingesteld bent, net als ik, dus we hebben toch het e.e.a. hetzelfde. :)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:20

Twiggy2008 schreef:
Hannah, ik oordeel niet, ik vraag me alleen wat zaken af..... Wat beweegt iemand om zo te reageren? Om zelf zo te oordelen? Laat mensen...... Laat iemand zelf weten hoe ze erbij lopen, wat ze ermee doen of ze in de Playboy gaan staan of niet. Ik ben helemaal geen PPfan, maar ik vond haar gisteren in DWDD meer klasse hebben dan die Theo Maassen. ;)

Dat doe ik verder ook wel, alleen de TS vraagstelling was toch wat je hiervan vond?
En dat heb ik verteld en het is ook duidelijk waar het bij mij vandaan komt.
Meer is het niet. :P

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:21

Twiggy2008 schreef:

Ik bedoelde dat je niet weet waarom Miska zo reageerd. :) Daar moet je IMO eerst achter zien te komen voordat je zo'n post plaatst. Ze heeft het nl eerder al verteld.

jasmijn78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:21

Nou, met PP haar voorkomen is het absoluut geen schade om in de Playboy te komen. Een hoop meiden van 25 mochten willen dat ze er zo uitzien zoals zij op haar 60ste. En Theo Maassen? Ach die zit daar gewoon in zijn rol als caberetier. Ik vind het wel humor. Patricia ging daar zeer luchtig en nuchter mee om. (daar kunnen een hoop mensen nog een voorbeeld aan nemen, mensen nemen zichzelf vaak zo overdreven serieus.... Dat ze direct compleet van de rel raken als een ander hen niet serieus neemt. Nee hoor, hoe zij reageert op Theo Maassen; echt klasse. Ze laat zich mooi niet van de wijs brengen, blijft adrem zonder zichzelf te verlagen tot hetzelfde niveau) Zal mij niets verbazen als dit ook enigzins in scene is gezet, want iedereen heeft het er over, het was op boulevard etc. Allemaal extra publiciteit. Net wat PP zegt: iedereen heeft het er over, hoe mooi is dat? En ze zal er ook wel een flinke som voor hebben gekregen. Ik zou het zeker ook gedaan hebben als ik haar was. Van dat geld kun je een hoop leuke dingen doen. En Playboy maakt over het algemeen altijd erg smaakvolle foto's.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:22

Twiggy2008 schreef:
Miska schreef:

Ja, dat is duidelijk. ;)
Ik lees trouwens in je profiel dat je holistisch ingesteld bent, net als ik, dus we hebben toch het e.e.a. hetzelfde. :)

Klopt!
Alles is zo rond als het maar zijn kan en we zijn allemaal onlosmakend met elkaar verbonden.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:24

Hannah_Menno schreef:
Ik bedoelde dat je niet weet waarom Miska zo reageerd. :) Daar moet je IMO eerst achter zien te komen voordat je zo'n post plaatst. Ze heeft het nl eerder al verteld.

Tja, ik heb eerlijk gezegd niet alles gelezen, want ik heb een ziek kindje om me heen, dus ik heb niet alle aandacht en tijd voor alles wat hier getypt wordt. ;)
Ik heb het gewoon beschaafd bedoeld, hoor, je moet het niet erger maken dan nodig is, denk ik. ;)

jasmijn78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:24

Miska schreef:
Alles is zo rond als het maar zijn kan en we zijn allemaal onlosmakend met elkaar verbonden.
.

En de playboy zet sommige rondingen gewoon even mooi op de kiek :) Dus eigenlijk zijn zij ook een beetje holistisch :+

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:25

jasmijn78 schreef:
Miska schreef:
.

En de playboy zet sommige rondingen gewoon even mooi op de kiek :) Dus eigenlijk zijn zij ook een beetje holistisch :+

Hahahahaha!
Ja zoiets! :')

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:26

Dat Paay nu steeds in de bladen staat zegt meer over de behoefte van mensen die graag andermans vuile was lezen, dan over het onderwerp zelf.
Als je beroemd bent maken de bladen graag ophef over van alles en nog wat, ik geloof niet dat daar de waarheid vaak instaat.
Wat betreft dat ze zich bedrogen voelt, kan ik mij heel goed voorstellen.

En nogmaals ik wou dat ik het lef en het lijf had om in de Playboy te komen