yrsa_karlijn schreef:Wat ik niet bergrijp ( en begrijp me niet verkeerd want voor de gene die Q korts hebben is het erg) dagelijks vallen er 100e slachtoffers door alcohol misbruik. zowel doden als huiselijk geweld wat er uit voort komt. Echter wordt door de overheid hier dik aan verdient en dus wordt dat genegeerd. Nu worden 1000e en 1000e gezonden dieren geruimd omdat de overheid het opeens op de heupen krijgt. Al die bedrijven die wel geeent hebben worden dubbel gestraft en al die veehouders die jaren om actie hebben gevraagd staan nu in hun hempie. De overheid zou zich is heel erg in een hoekje moeten gaan schamen.
Ik vind alcohol misbruik of huiselelijk geweld echt niet bij dit onderwerp passen.
Imo was de overheid behoolijk lax met een tegen"gif" voor de slachtoffers van q-koorts en ook hebben zij de mensen en zelfs dokters en ziekenhuizen te laat op de hoogte gesteld.
De bedrijven worden idd weer dubbel gestraft.
idd de overheid is slecht bezig geweest, hoop dat ze snel uit elkaar vallen voor nieuwe verkiezingen. Vind het ook schandalig dat de aow leeftijd is verhoogd terwijl ze daar in het begin zo op tegen waren. Als excuus noemen ze de crisis, maar deze maatregel gaat pas over een paar jaar geld opleveren