Ik vind persoonlijk dat ze iets moeten doen aan de groep waar wijzelf inzitten (uiteraard

Dat zouden ze trapsgewijs moeten doen in mijn ogen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Nee klopt hoor
Ik vind persoonlijk dat ze iets moeten doen aan de groep waar wijzelf inzitten (uiteraard). Wij verdienen nét teveel voor alle subsidies en toeslagen, waardoor we netto op minder uitkomen dan een gezin met minimuminkomen
Dat zouden ze trapsgewijs moeten doen in mijn ogen.
Rock schreef:We hebben 1,5 jaar in deze situatie gezeten. Nu komt er eindelijk verschil in doordat mijn man een nieuwe baan heeft gevonden. Maar er is een hele grote groep die met dat probleem zit hoor.
Vjestagirl schreef:En alles wat op youtube staat is waar? Youtube is als bron ongeveer even betrouwbaar als wikipedia: niet.
En ik ben niet echt geintereseerd. Ik ben vegetariër, ik eet biologische eieren. Mijn groentes eet ik niet altijd biologisch, deels doordat er door het ontbreken van bestrijdingsmiddelen veel schimmels in zitten, en omdat het ongelovelijk duur is.
Noten ed vind ik zonder uitzondering erg vies, dus dat laat ik staan.
Waar staat het bewijs.
Ik hoef niet zo nodig alles voorgekauwd te krijgen, maar in een discussie is het best leuk dat als je met radicale stellingen komt je het dan ook kunt onderbouwen.
Brainless schreef:@Coony
Gevaarlijke sporten en banen.
Voetballen, paardrijden, skiën, glazenwassen, wegwerkzaamheden....
@Evelien
??
en het is je eigen schuld als je van je paard afvalt, dan komt de ambu ook maar niet meer.
_Evelien schreef:Brainless schreef:@Coony
@Evelienhttp://www.bokt.nl/forums/posting.php?mode=quote&f=135&p=53028597
??
en het is je eigen schuld als je van je paard afvalt, dan komt de ambu ook maar niet meer.
Daar heb je wel gelijk in, maar het gaat hier om mensen die te dik zijn.En daar kún je wat aandoen, van een paard vallen niet..
_Evelien schreef:Brainless schreef:@Coony
@Evelien
??
Daar heb je wel gelijk in, maar het gaat hier om mensen die te dik zijn.En daar kún je wat aandoen, van een paard vallen niet..
Brainless schreef:Het gaat niet alleen om de vezels, maar jij zegt (dat jij hebt gehoord/gezien op tv) dat je verzuurd! van melk en vlees en daardoor darmkanker krijgt en je aders van zullen dichtslibben.
Citaat:De zuur-base-balans wordt sterk beïnvloed door wat we eten.
Een dieet dat ongeveer gelijke hoeveelheden zuur en alkalisch eten bevat helpt het lichaam om haar interne omgeving (milieu interieur) op een niveau te houden dat nodig is voor een perfect functioneren van het lichaam. Gevarieerd voedsel helpt het lichaam een zuur-base-balans te houden en veel voedingsstoffen op te nemen die nodig zijn voor een optimaal functioneren, zoals sporen-elementen, vitaminen en mineralen.
Als we te veel zure voeding eten of drinken, of te veel eiwitrijk voedsel zoals vlees, melk en andere dierlijke producten die zure reststoffen achterlaten, begint het lichaam met het opslaan van de zuren in de lichaamsweefsels. Dit beïnvloedt het functioneren van het lichaam. Brood, vlees, kaas, wijn, bier, gefermenteerde producten, aardappelen, gekookte tomaten, azijn, mayonaise, tomatensaus, sinaasappelsap, citrusfruit, ananas, jam, blikvoedsel, conserveermiddelen, pickles, yoghurt, koffie, thee en frisdrank zoals cola zijn allemaal zuur. Als men dit eet zullen de overtollige zuren worden opgeslagen in het lichaam.
Er zijn veel ziektes die in verband worden gebracht met een te hoge zuurgraad in het systeem. Enkele voorbeelden zijn reuma, spit, osteoporose, onvruchtbaarheid, kanker, depressie, neerslachtigheid, slapeloosheid, fibromyalgia, chronisch vermoeidheidssyndroom en nog veel meer. Een zuur-base onbalans tast ook het immuunsysteem aan waardoor als gevolg van een verzwakte afweer chronische infecties ontstaan zoals sinusitis, bronchitis, candidiasis, infecties aan de urinewegen (met nierschade tot gevolg), virale infecties zoals het Epstein Barr virus en toxoplasmosis.
Een goede behandeling van deze aandoeningen zou moeten beginnen met het herstellen van de zuur-base balans. Door een aanpassing van het dieet treedt vaak al na enkele maanden verbetering op. Normaal gesproken hebben de lichaamsweefsels 2-5 jaar nodig om een perfecte balans te bereiken.
De nieren regelen de pH (zuur en base niveau's) van het bloed en regelen indirect de pH van de lichaamsweefsels. Het drinken van voldoende vloeistof maakt het voor de nieren mogelijk om de pH van bloed en weefsels op een ideaal niveau te houden.
Brainless schreef:@Only_Helen,
Nee, dan moeten ze het rijden op "gemene" paarden duurder maken en de aanschaf van een braaf paard/pony goedkoper, zodat iedereen de kans heeft een braaf paard te kopen.
Lalidan schreef:@ Wat betreft de prijs van eten: Als ik alle dagen iets van aardappels, groente en vlees (en dan heb ik het dus inderdaad nog niet eens over de magere vleessoorten) op tafel zet, gewoon netjes zelf gemaakt, dan kom ik echt niet met 30 euro in de week uit. Met pizza, rostirondjes, patat, soep met brood etc wél. Dus ga me niet vertellen dat gezond eten niet duurder is dan minder gezond eten.
Áls de overheid dus iets zou kunnen doen, dan is dat toch subsidiëren. Duurder maken van midner gezond eten gaat niet helpen, dan kan ik straks helemaal niet meer eten......