Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantal___ schreef:Ze hoeven van mij ook niet van mening te veranderen, ik snap alleen niet zo goed wáarom ze die mening hebben. Tot nu toe heb ik alleen maar 'het is anders' gehoord. Ik ben gewoon benieuwd waarom hun die mening hebben.
suleilitha schreef:90 % zegt heteroseksueel te zijn, ik denk niet dat die 90 % de realiteit is echter.
Saskiaatje schreef:Chantal___ schreef:90% Zégt heterosexueel te zijn. Ik durf te wedden dat dat veeeel meer is. Alleen al omdat het in bepaalde geloven niet acceptabel is of mensen die zich ervoor schamen het te zeggen.
Nee, 99% zégt heteroseksueel te zijn, 90% is heteroseksueel. Daar zit juist het hele punt.
suleilitha schreef:Je wilt niet weten hoeveel mensen strak in het keurslijf van de opgedrongen heteroseksualiteit moeten leven, uit angst voor de reacties van hun familie en verdere achterban. Dit resulteert zelfs in schijnhuwelijken en nachtelijke uitspattingen op cruising-area's.
Chantal___ schreef:Mag ik vragen hoe je aan deze informatie komt?
suleilitha schreef:Ik weet het bijna wel zeker, maar de meesten weten het van zichzelf niet
Saskiaatje schreef:suleilitha schreef:Ik weet het bijna wel zeker, maar de meesten weten het van zichzelf niet
Hoe kan je dat nou niet weten van jezelf? Het is toch je seksuele oriëntatie? Ik kan van mezelf zeggen dat er echt geen sprankeltje biseksualiteit in mijn lichaam zit, want dat betekent dat ik op mannen zou kunnen vallen. En dat kan ik simpelweg niet.