Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vera23 schreef:maarr als nou blijkt dat echt alleen de politie geschoten heeft .. wat we nog af moeten wachten . dan kan ik wel begrijpen waarom de mensen zich tegen de politie gingen keren..
vera23 schreef:ik vind het ook in en in triest absoluut .. dit is ook niet normaal .. maar er word hier nu gedaan als of het er nergens vechtpartijen zijn er nergens mensen woorde neer gestoken op festivals .. nou geloof me dat gebeurt zeker .. maar dat ik zeg dit is gewoon TE ver gegaan ...
maar er waren meer "normale"mensen als "dat soort mensen" die net ff de boel flink verstoord hebben!
Wietsje92 schreef:Echt niet normaal dat iets wat voor de gezelligheid bedoeld is uitloopt tot n drama! Snap niet wat mensen er in zien om rellen te gaan schoppen! Maar ja tegenwoordig worden mensen steeds agressiever heb ik t idee, vooral als r een beetje alcohol genuttigd is.
double schreef:Vraag me trouwens af of dit echt voorkomen had kunnen worden. Als mensen willen rellen vinden ze altijd wel een weg, met of zonder wapens.
Iris82 schreef:double schreef:Vraag me trouwens af of dit echt voorkomen had kunnen worden. Als mensen willen rellen vinden ze altijd wel een weg, met of zonder wapens.
En het volgende bewijst dat maar weer:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4672 ... nd___.html
'Treinen vanaf strandfeest uitgewoond' UTRECHT - Feestgangers die zaterdagavond met de trein terugreisden vanaf het festivalterrein in Hoek van Holland, hebben de treinwagons behoorlijk toegetakeld. De NS schat dat de schade zal oplopen tot 50.000 euro.
Alle tien treinen die na afloop van het feest vanaf Hoek van Holland reden, waren behoorlijk uitgewoond”, aldus een woordvoerster van de Nederlandse Spoorwegen. „Op meerdere plekken hebben mensen in de trein gekotst, ramen ingetikt en tussendeuren gesloopt. Ook heeft een passagier aan de noodrem getrokken.”
Iris82 schreef:double schreef:Vraag me trouwens af of dit echt voorkomen had kunnen worden. Als mensen willen rellen vinden ze altijd wel een weg, met of zonder wapens.
En het volgende bewijst dat maar weer:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4672 ... nd___.html
'Treinen vanaf strandfeest uitgewoond' UTRECHT - Feestgangers die zaterdagavond met de trein terugreisden vanaf het festivalterrein in Hoek van Holland, hebben de treinwagons behoorlijk toegetakeld. De NS schat dat de schade zal oplopen tot 50.000 euro.
Alle tien treinen die na afloop van het feest vanaf Hoek van Holland reden, waren behoorlijk uitgewoond”, aldus een woordvoerster van de Nederlandse Spoorwegen. „Op meerdere plekken hebben mensen in de trein gekotst, ramen ingetikt en tussendeuren gesloopt. Ook heeft een passagier aan de noodrem getrokken.”
vera23 schreef:tja je weet niet wat er gebeurt is toch of wel ?? .. strandstoelen gooien kan zoiezo al niet want die stonden er niet ..