Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OKHannes schreef:verdiep je eens in partijprogramma van partijen en kom dan nog eens met een reactie zou ik zeggen. Overigens zet het ministerie van LNV zich expliciet voor welzijn van paarden in, .
Huertecilla schreef:Opvallend is dat op een forum als Bokt zoveel weerstand is tegen aandacht voor de welzijnsrechten van het paard.
Lovely schreef:OKHannes, HC's visie op zaken is slechts zijn persoonlijke mening. Gelukkig baseren de minister en de sectorraad zich niet op welke persoonlijke mening dan ook, hoe vaak die ook opgedrongen wordt. Datzelfde geldt voor de Rabobank.
Anya, die problemen die jij aangeeft hoeven bij deugdelijk stalmanagement helemaal niet te bestaan. Misschien heb ik de ongelooflijke mazzel dat mijn paard op een stal staat waar het mijn paard aan niets hoeft te onbreken en ik daar als paardeneigenaar zelf voor waak. Ik ken eigenlijk geen stallen waar het echt slecht voor de paarden is.
Pienb schreef:haha amen hoeft van mij ook niet.
en een wei verplicht stellen vind ik heel gevaarlijk anya.
wel gedegen beweging.
dan kunnen veel grote stallen opdoeken en kan in grootste deel van de randstad niemand meer een paard houden.
maar zorgdragen voor beweging (onder zadel, longeren, los in de bak) moet wel iedereen kunnen verzorgen.