Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 01:08

Nou zo te zien is dit echt hartstikke nep,de sterren zitten op de huid.
De huid zou helemaal rood moeten zijn,zo te zien hebben ze een poging gedaan de sterren met een of ander goedje aan te brengen wat op de huid ligt,een echte tatoo ziet er echt niet zo uit en de foto's zijn tegenstrijdig,dacht dat daarstraks ook al op tv gezien te hebben,de ene keer zitten alle sterren links en dan zitten ze weer allemaal rechts,leuke publiciteitsstunt volgens mij!!

In slaap vallen doe je zowiezo niet als je getatoeëerd wordt want dan bruist je lichaam van de adrenaline door de opwinding wat het eindresultaat geworden is en voor je gaat al spanning opgebouwd hebt als je niet weet wat er gaat gebeuren of wat je gaat voelen wanneer je je voor de eerste keer laat tatoeëren.

Welke vader gaat intussen rustig een ijsje eten wanneer zijn dochter voor het eerst getatoeëerd wordt,lijkt me toch dat je erbij wilt blijven om te zien wat ze met je dochter uitvreten,NEE IK GELOOF DIT NIET is echt NEP!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 05:59

pharagirlke schreef:
poes schreef:
Raar verhaal is het! Maar welke tattoe-eur zet nu zoiets zomaar?

hoogstwaarschijnlijk geen enkele tenzij het hem gevraagd word ;)

Nee, je gezicht val je echt niet bij in slaap... Niet als ze op je neus komen en al helemaal niet als ze in de buurt van je slapen komen. Echt niet. Indutten? Drie sterren is hooguit een kwartiertje werk... Die moet wel erg moe geweest zijn. + het ontzettend zoemende geluid van zo'n ding.
Nee, ik geloof niet dat deze artiest het uit zichzelf gezet heeft. Ik vind de tattoo's ook snel genezen, meestal komt er een korstje op en dat zie ik niet bij deze...

in het filmpje wel :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 06:00

PERENBOOMPIE schreef:
De huid zou helemaal rood moeten zijn,zo te zien hebben ze een poging gedaan de sterren met een of ander goedje aan te brengen wat op de huid ligt,een echte tatoo ziet er echt niet zo uit en de foto's zijn tegenstrijdig,dacht dat daarstraks ook al op tv gezien te hebben,de ene keer zitten alle sterren links en dan zitten ze weer allemaal rechts,leuke publiciteitsstunt volgens mij!!

In slaap vallen doe je zowiezo niet als je getatoeëerd wordt want dan bruist je lichaam van de adrenaline door de opwinding wat het eindresultaat geworden is en voor je gaat al spanning opgebouwd hebt als je niet weet wat er gaat gebeuren of wat je gaat voelen wanneer je je voor de eerste keer laat tatoeëren.

Welke vader gaat intussen rustig een ijsje eten wanneer zijn dochter voor het eerst getatoeëerd wordt,lijkt me toch dat je erbij wilt blijven om te zien wat ze met je dochter uitvreten,NEE IK GELOOF DIT NIET is echt NEP!

knap dat jij dat kan beoordelen van de foto's maareh dat van links en rechts is al een keer gezegd maar ze stond voor een spiegel naar zichzelf te kijken...

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 08:43

Denk idd dat we hier met een Dramaqueen te maken hebben die schreeuwt om aandacht met een pappie die wel wat extra centen kan gebruiken en een en deal heeft gesloten met meneer de tatoeëerder zodat deze gratis reclame kan maken in Belgie en Nederland voor zijn zaakje (wel goed bedacht overigens).

Ze zegt ook dat ze niet zonder capuchon op over straat durft omdat ze het lelijk vindt en zich ervoor schaamt....maar ze durft wel op tv en in de bladen en op internet met dr hoofd :?

Nou we zullen het zien met de tijd zal hier nog wel meer over naar buiten komen hoe dit afloopt en of het wel of niet nep is.

MamboBeach

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 08:53

Of ze is uit een perenboom gevallen, dat zou ook nog kunnen! :)*

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:00

Ik denk dat de papa niet tevreden was met het resultaat en dat ze snel in de slachtofferrol is gekropen!

Afbeelding

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:03

PERENBOOMPIE schreef:
Denk idd dat we hier met een Dramaqueen te maken hebben die schreeuwt om aandacht met een pappie die wel wat extra centen kan gebruiken en een en deal heeft gesloten met meneer de tatoeëerder zodat deze gratis reclame kan maken in Belgie en Nederland voor zijn zaakje (wel goed bedacht overigens).

Niet alleen in BE en NL! M'n vriend die in England woont, zei me daarnet dat het daar ook volop in de kranten staat vandaag :7 :+

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:06

Aeris schreef:
PERENBOOMPIE schreef:

Niet alleen in BE en NL! M'n vriend die in England woont, zei me daarnet dat het daar ook volop in de kranten staat vandaag :7 :+

Merde seg, ik ga ook een mislukte tattoo laten zetten :') nou mooi niet dus :D

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:08

Het lijken wel plakplaatjes :+

Citaat:
'Ik had drie sterretjes gevraagd, maar die gek zette er zonder mijn toestemming 56 op mijn gezicht!'

"Even Apeldoorn bellen"

Gevalletje voor bureau jeugdzorg die griet.... (incl. vader)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:11

PERENBOOMPIE schreef:

Dan lijkt het toch niet op het echte nieuws te komen, volgens mij doen ze wel hun onderzoek daarvoor, plus dan zou het politieonderzoek of wat het ook was bij de grap horen. Lijkt me dat ze iets beter te doen hebben dan een grapje meespelen. Kan zijn maar dat maakt het voor mij toch iets serieuzer
Laatst bijgewerkt door lesilla op 17-06-09 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:12

_O- Of het nou wel of niet waar is, ik heb in elk geval best wel een beetje moeten lachen om dit verhaal :=

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:23

Whinnylando schreef:
Het lijken wel plakplaatjes :+

Citaat:
'Ik had drie sterretjes gevraagd, maar die gek zette er zonder mijn toestemming 56 op mijn gezicht!'

"Even Apeldoorn bellen"

Gevalletje voor bureau jeugdzorg die griet.... (incl. vader)

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:34

Ik kan ook bijna niet geloven dat het zo gegaan is als het meisje zegt :n

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:40

leuk voor carnaval, maar jeeeeezus wat heeft die haar gezicht laten verneuken zeg...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:46

750 euro per sterretje stond er in de krant := ook pijnlijk bedrag

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:46

katiavl schreef:

auw! maar kreeg ze geen korting? :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:47

zwieke schreef:
katiavl schreef:

auw! maar kreeg ze geen korting? :+

De man van de tattooshop gaat er dertig betalen en de rest moet ze zelf. En die gaat ze gewoon laten staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:51

750 euro per sterretje? Dat kan toch haast niet? Ik was aan mijn tattoo (iets groter dan een sterretje en in kleur) 95 GULDEN kwijt destijds nog... Tattoeëert deze meneer met zuiver goud of zo? :')

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:53

Ik vind het ook wel ongelofelijk veel geld voor zo'n 1 sterretje :S 750 voor't geheel klinkt me dan al meer aannemelijker...

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:54

Nee die 750 is toch om het weg te laten halen? Met laser techniek?

Ze heeft 50€ betaald voor de tattoo, de prijs voor 4 sterren.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:54

Wat ik dan zo vreemd vind, het is wel af, de tattoo, ik bedoel, het is helemaal klaar en dan zeggen dat je dit niet wilde. Nee, ik kan dit verhaal niet geloven! :n
Er zit er hier 1 heel erg te jokkebrokken!

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:55

Aaaah oké, dan kan ik al meer volgen :j Wist niet dat dat zo duur was... Dus ze laat enkel de onderste wegdoen? :?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:55

Rock schreef:
750 euro per sterretje? Dat kan toch haast niet? Ik was aan mijn tattoo (iets groter dan een sterretje en in kleur) 95 GULDEN kwijt destijds nog... Tattoeëert deze meneer met zuiver goud of zo? :')

het stond er verkeerd, later in het artikkel staat dat het 750 is voor 30 sterretjes en 12 keer nodig is.

Nuja beide dingen zijn veel geld

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:56

tja, het is en blijft veel geld :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 09:56

Okee op die manier :)

Ja het is enorm veel geld zeg! Pffff...