Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:poes schreef:Raar verhaal is het! Maar welke tattoe-eur zet nu zoiets zomaar?
hoogstwaarschijnlijk geen enkele tenzij het hem gevraagd word
Nee, je gezicht val je echt niet bij in slaap... Niet als ze op je neus komen en al helemaal niet als ze in de buurt van je slapen komen. Echt niet. Indutten? Drie sterren is hooguit een kwartiertje werk... Die moet wel erg moe geweest zijn. + het ontzettend zoemende geluid van zo'n ding.
Nee, ik geloof niet dat deze artiest het uit zichzelf gezet heeft. Ik vind de tattoo's ook snel genezen, meestal komt er een korstje op en dat zie ik niet bij deze...
PERENBOOMPIE schreef:Nou zo te zien is dit echt hartstikke nep,de sterren zitten op de huid.
De huid zou helemaal rood moeten zijn,zo te zien hebben ze een poging gedaan de sterren met een of ander goedje aan te brengen wat op de huid ligt,een echte tatoo ziet er echt niet zo uit en de foto's zijn tegenstrijdig,dacht dat daarstraks ook al op tv gezien te hebben,de ene keer zitten alle sterren links en dan zitten ze weer allemaal rechts,leuke publiciteitsstunt volgens mij!!
In slaap vallen doe je zowiezo niet als je getatoeëerd wordt want dan bruist je lichaam van de adrenaline door de opwinding wat het eindresultaat geworden is en voor je gaat al spanning opgebouwd hebt als je niet weet wat er gaat gebeuren of wat je gaat voelen wanneer je je voor de eerste keer laat tatoeëren.
Welke vader gaat intussen rustig een ijsje eten wanneer zijn dochter voor het eerst getatoeëerd wordt,lijkt me toch dat je erbij wilt blijven om te zien wat ze met je dochter uitvreten,NEE IK GELOOF DIT NIET is echt NEP!
PERENBOOMPIE schreef:Denk idd dat we hier met een Dramaqueen te maken hebben die schreeuwt om aandacht met een pappie die wel wat extra centen kan gebruiken en een en deal heeft gesloten met meneer de tatoeëerder zodat deze gratis reclame kan maken in Belgie en Nederland voor zijn zaakje (wel goed bedacht overigens).
Aeris schreef:PERENBOOMPIE schreef:Denk idd dat we hier met een Dramaqueen te maken hebben die schreeuwt om aandacht met een pappie die wel wat extra centen kan gebruiken en een en deal heeft gesloten met meneer de tatoeëerder zodat deze gratis reclame kan maken in Belgie en Nederland voor zijn zaakje (wel goed bedacht overigens).
Niet alleen in BE en NL! M'n vriend die in England woont, zei me daarnet dat het daar ook volop in de kranten staat vandaag![]()
nou mooi niet dus
PERENBOOMPIE schreef:Nou zo te zien is dit echt hartstikke nep,de sterren zitten op de huid.
De huid zou helemaal rood moeten zijn,zo te zien hebben ze een poging gedaan de sterren met een of ander goedje aan te brengen wat op de huid ligt,een echte tatoo ziet er echt niet zo uit en de foto's zijn tegenstrijdig,dacht dat daarstraks ook al op tv gezien te hebben,de ene keer zitten alle sterren links en dan zitten ze weer allemaal rechts,leuke publiciteitsstunt volgens mij!!
In slaap vallen doe je zowiezo niet als je getatoeëerd wordt want dan bruist je lichaam van de adrenaline door de opwinding wat het eindresultaat geworden is en voor je gaat al spanning opgebouwd hebt als je niet weet wat er gaat gebeuren of wat je gaat voelen wanneer je je voor de eerste keer laat tatoeëren.
Welke vader gaat intussen rustig een ijsje eten wanneer zijn dochter voor het eerst getatoeëerd wordt,lijkt me toch dat je erbij wilt blijven om te zien wat ze met je dochter uitvreten,NEE IK GELOOF DIT NIET is echt NEP!
ook pijnlijk bedrag
Rock schreef:750 euro per sterretje? Dat kan toch haast niet? Ik was aan mijn tattoo (iets groter dan een sterretje en in kleur) 95 GULDEN kwijt destijds nog... Tattoeëert deze meneer met zuiver goud of zo?