Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Anca_ schreef:Ik ontken echt niet dat sex een belangrijk aspect is binnen een relatie, maar dat het een levensbehoefte is ben ik niet met je eens.
Er zijn genoeg mensen die niet van sex houden en het uit hun leven en dus ook hun relatie hebben gebannen en toch een heel gelukkige relatie hebben.
Iemand die om wat voor reden dan ook niet meer in staat is om sex te hebben zou volgens jou dus nooit een goede relatie kunnen hebben?
Wat een onzin....
Zoals jij het nu stelt is het sex wat je relatie bij elkaar houdt en dat vind ik dus echt sneu.
Ik vind vriendschap, er voor elkaar zijn, elkaar vertrouwen, samen kunnen lachen, huilen,... nou ja, dat soort dingen vele malen belangrijker dan sex! ( en geloof mij, ik ben een GROOT liefhebber van sex dus zeg dit niet zomaar)
_Anca_ schreef:Huertecilla schreef:
Denk jij echt dat liefde de reden is waarom de meest getrouwde stellen bij elkaar zijn/blijven? Niet in NL en niet wereldwijd! De materiële kant van bestaande relaties is een héél belangrijke factor.
Huis verkopen, auto weg, geen tennis meer en werk zoeken??? Dan maar faken..... 1 x in de 4 dagen![]()
Verder betreft het ts een islamitische staatswet welke in het kader van díe wereld gezien moet worden.
Ik zie echt het probleem niet en lees op dit topic vooral hypocriete kritiek want ook in het westen, in NL heeft sex een belangrijke materiële waarde in de maatschappij en in het huwelijk.
Wie dit ontkent, ontkent de werkelijkheid.
hc
Ik ontken echt niet dat sex een belangrijk aspect is binnen een relatie, maar dat het een levensbehoefte is ben ik niet met je eens.
Er zijn genoeg mensen die niet van sex houden en het uit hun leven en dus ook hun relatie hebben gebannen en toch een heel gelukkige relatie hebben.
Iemand die om wat voor reden dan ook niet meer in staat is om sex te hebben zou volgens jou dus nooit een goede relatie kunnen hebben?
Wat een onzin....
Zoals jij het nu stelt is het sex wat je relatie bij elkaar houdt en dat vind ik dus echt sneu.
Ik vind vriendschap, er voor elkaar zijn, elkaar vertrouwen, samen kunnen lachen, huilen,... nou ja, dat soort dingen vele malen belangrijker dan sex! ( en geloof mij, ik ben een GROOT liefhebber van sex dus zeg dit niet zomaar)
Huertecilla schreef:Blue_Eyes schreef:Misschien dat dat komt door de manier waarop jij erover praat?
Omdat ik er geen punt van maak dat het voor de mens belangrijk ís?
Waarom denk je dat de vrouw van die bijna karikaturale geslachtskenmerken heeft? Waarom de menselijke man zo absurd groot geschapen is voor een primaat?
Omdat het in de evolutie van de mens geen rol speelt? Om beter met elkaar te kunnen lachen?
hc
kazary schreef:HC, wat doe jij als die van jou het niet meer doet? Doodgaan?
.
kazary schreef:Ik wordt met elke post steeds blijer dat ik mijn vriend heb en niet HC.
Levensbehoefte, het moet niet gekker worden
HC, wat doe jij als die van jou het niet meer doet? Doodgaan?
Jouw vrouw verlaat je, want wat moet ze met een man die het niet meer kan.
Anca, ik vind je het echt heel goed verwoorden allemaal.
En ook Arno een stukje terug. Dat klinkt als een man die houd van zijn vrouw en daarom sex hebben, zoals het naar mijn idee hoort.
kazary schreef:Ik wordt met elke post steeds blijer dat ik mijn vriend heb en niet HC.
Levensbehoefte, het moet niet gekker worden
HC, wat doe jij als die van jou het niet meer doet? Doodgaan?
Jouw vrouw verlaat je, want wat moet ze met een man die het niet meer kan.
Anca, ik vind je het echt heel goed verwoorden allemaal.
En ook Arno een stukje terug. Dat klinkt als een man die houd van zijn vrouw en daarom sex hebben, zoals het naar mijn idee hoort.
VivaLaVida schreef:Je maakt jezelf niet zo popu hier HC, misschien moet je eens nadenken over jouw ideeen over man/vrouw verhouding...
je komt ook behoorlijk arrogant over by the way..
Met de moeilijkste woorden een filosofisch verhaal vertellen en katten over begrijpend lezen.........en vervolgens "omgekeerd" met een "t" aan het eind schrijven?![]()
Had beter verwacht van iemand met zoveel levenservaring, en vooral van iemand met zo'n groot..... ego
VivaLaVida schreef:Je maakt jezelf niet zo popu hier HC, misschien moet je eens nadenken over jouw ideeen over man/vrouw verhouding...
Met de moeilijkste woorden een filosofisch verhaal vertellen en katten over begrijpend lezen.........en vervolgens "omgekeerd" met een "t" aan het eind schrijven?![]()
Had beter verwacht van iemand met zoveel levenservaring, en vooral van iemand met zo'n groot..... ego
Huertecilla schreef:Blue_Eyes schreef:Misschien dat dat komt door de manier waarop jij erover praat?
Waarom denk je dat de vrouw van die bijna karikaturale geslachtskenmerken heeft? Waarom de menselijke man zo absurd groot geschapen is voor een primaat?
Omdat het in de evolutie van de mens geen rol speelt? Om beter met elkaar te kunnen lachen?
hc
Lyonesse schreef:HC schreef:.....
hc
Eigenlijk vind ik een man behoorlijk klein geschapen ivm sommige andere diersoorten
VivaLaVida schreef:Nou sorry maar als mijn kerel met zulke kaktaal en onbegrijpbare, filosofisch verantwoorde woorden tegen mij begint te praten ben ik gelijk niet meer geil en kan ie de sex wel vergeten.....
Edit: ik weet zeker dat ik m aan zou staren zoen dan 'hallo? praat eens normaal nederlands
??"
Man je bent al een uur bezig met proberen eruit te halen wat ie nou bedoelt