Kunnen ze krijgen maar dan een hele harde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:-...en helaas hebben die niet allemaal pimpelpaars haar met groene stippen en dat je dat dus niet van de buiten kant kan zien
hittepit_12 schreef:en dan ook nog een schouderklopje erbij.
Kunnen ze krijgen maar dan een hele harde
Balou_k schreef:Ja die vind ik ook ronduitbelachelijk meneer we houden u in de gaten
PussInBoots schreef:Ja natuurlijk, richt hier anders meteen even een knokploegje op.
Tjonge, tjonge dit topic krijgt nu toch wel een heel bizarre wending. Het spijt me verschrikkelijk, maar die Yvonne gaat me mijlen té ver. En jullie inmiddels ook........
PussInBoots schreef:Ik zal de laatste zijn die pedo's een aai over hun bolletje zal geven. Maar zoals jullie je hier tonen vind ik ontzettend kortzichtig! Als mevrouw Yvonne haar zin krijgt wordt er een enorme heksenjacht ontketend.......en jullie doen als makke schaapjes daar graag aan mee. Bah!
hittepit_12 schreef:Een knokploeg ofzo chiqa.....
het eerste adres kunnen ze zo krijgen.
Wonen er nog mensen in Anna Paulowna?
Daar woont ook zo'n smeerkees,gelukkig veroordeeld helaas alweer op vrije voeten.
KiWiKo schreef:sorrie overheen gelezen........... ik zou de buurman gaan vertellen dat de enige reden waarvoor ik ooit in het gevang beland mijn kind is. En ik zou inderdaad mijn kind waarschuwen voor deze meneer.......en als hij binnen een straal van 3 meter in de buurt van mijn kind komt, dan hebben mijn honden lekkere verse ballen bij het avond eten.
Mijn kind leer ik overigens dat je nergens veilig bent, en dat er een hele berg hele lieve eerlijke oprechte fijne mensen in de wereld wonen, maar dat er ook hele nare mensen in de wereld wonen....... en helaas hebben die niet allemaal pimpelpaars haar met groene stippen en dat je dat dus niet van de buiten kant kan zien
PussInBoots schreef:Maar op deze manier voor eigen rechter willen spelen is óók nooit goed te praten.
Chiqa schreef:PussInBoots schreef:Maar op deze manier voor eigen rechter willen spelen is óók nooit goed te praten.
Als ik jou opmerking zo lees heb ik het idee dat je werkelijk geen idee heb wat er daarna met de gevangene gebeuren zal in de bajes, dáár wordt pas door eigen rechetrtje gespeeld, en justitie laat het gewoon toe
MISTRAL94 schreef:PussInBoots schreef:Ja natuurlijk, richt hier anders meteen even een knokploegje op.
Tjonge, tjonge dit topic krijgt nu toch wel een heel bizarre wending. Het spijt me verschrikkelijk, maar die Yvonne gaat me mijlen té ver. En jullie inmiddels ook........
Nou geef die pedo's vooral een aai over hun zielige bolletje en vertel ze vooral hoe zielig ze zijn dat ze door eigen toedoen op zo'n soort site terecht komen...
Eeuwigzonde schreef:Ik moest wel een beetje grinniken om het stukje wat http://stopkindersex.webs.com/overyvonne.htm gepost staat. Wat ze zegt over de ministers, klopt niet helemaal, en ze gaat wel érg ver in haar betoogje. Desalniettemin vind ik dat het recht onbetwist aan haar kant staat.KiWiKo schreef:-...en helaas hebben die niet allemaal pimpelpaars haar met groene stippen en dat je dat dus niet van de buiten kant kan zien
Wás dat maar zo. Ik zou het steunen als iedere kindermisbruiker een mooie tattoo op zijn voorhoofd krijgt
Edit: Types als Ricardo Huneveld (http://www.dutchpredators.org/?page_id=103) wil je toch niet in je buurt hebben wonen...
PussInBoots schreef:hittepit_12 schreef:Een knokploeg ofzo chiqa.....
het eerste adres kunnen ze zo krijgen.
Wonen er nog mensen in Anna Paulowna?
Daar woont ook zo'n smeerkees,gelukkig veroordeeld helaas alweer op vrije voeten.
Hier staat dat er maar een knokploegje moet naar een bij hittepit-12 bekend adres........
Begreijp me goed, ik heb geen goed woord over voor pedofielen. Het meest ziekelijke wat er maar rond kan lopen. Maar op deze manier voor eigen rechter willen spelen is óók nooit goed te praten. Zoals eerder al gezegd: Speculaties kunnen al tot grote onrust leiden, het voorbeeld van de man die een wereldreis heeft gemaakt.