Pedofielensite voor of tegen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:01

en dan ook nog een schouderklopje erbij.
Kunnen ze krijgen maar dan een hele harde }:)

Solar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:07

Ik moest wel een beetje grinniken om het stukje wat http://stopkindersex.webs.com/overyvonne.htm gepost staat. Wat ze zegt over de ministers, klopt niet helemaal, en ze gaat wel érg ver in haar betoogje. Desalniettemin vind ik dat het recht onbetwist aan haar kant staat.
KiWiKo schreef:
-...en helaas hebben die niet allemaal pimpelpaars haar met groene stippen en dat je dat dus niet van de buiten kant kan zien

Wás dat maar zo. Ik zou het steunen als iedere kindermisbruiker een mooie tattoo op zijn voorhoofd krijgt :=

Edit: Types als Ricardo Huneveld (http://www.dutchpredators.org/?page_id=103) wil je toch niet in je buurt hebben wonen... >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:13

Denk niet dat je zomaar even op die site komt te staan bv uit wraak van een gestoorde ex hoor, parketnummer en zaken staan erbij.
We hebben immers nog steeds de wet van de privacy :)

hittepit_12 schreef:
en dan ook nog een schouderklopje erbij.
Kunnen ze krijgen maar dan een hele harde

Trap onder hun reet, en die wil ik nog wel uit laten besteden ook ;)

Balou_k schreef:
Ja die vind ik ook ronduitbelachelijk meneer we houden u in de gaten
^)

Idd, zelfs het woord 'belachelijk' is nog te min voor pedofilie.

Florale

Re: Pedofielensite voor of tegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:39

Een knokploeg ofzo chiqa.....
het eerste adres kunnen ze zo krijgen.
Wonen er nog mensen in Anna Paulowna?
Daar woont ook zo'n smeerkees,gelukkig veroordeeld helaas alweer op vrije voeten.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:48

Ja natuurlijk, richt hier anders meteen even een knokploegje op.

Tjonge, tjonge dit topic krijgt nu toch wel een heel bizarre wending. Het spijt me verschrikkelijk, maar die Yvonne gaat me mijlen té ver. En jullie inmiddels ook........

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:55

PussInBoots schreef:

Tjonge, tjonge dit topic krijgt nu toch wel een heel bizarre wending. Het spijt me verschrikkelijk, maar die Yvonne gaat me mijlen té ver. En jullie inmiddels ook........

Nou geef die pedo's vooral een aai over hun zielige bolletje en vertel ze vooral hoe zielig ze zijn dat ze door eigen toedoen op zo'n soort site terecht komen...

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:07

Ik zal de laatste zijn die pedo's een aai over hun bolletje zal geven. Maar zoals jullie je hier tonen vind ik ontzettend kortzichtig! Als mevrouw Yvonne haar zin krijgt wordt er een enorme heksenjacht ontketend.......en jullie doen als makke schaapjes daar graag aan mee. Bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:10

Zo het gaat nu wel een hele andere kant op zeg :\
Het leek erop dat er eerst nog een constructieve discussie gevoerd kon worden, maar dit slaat echt kant nog wal.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:11

PussInBoots schreef:
Ik zal de laatste zijn die pedo's een aai over hun bolletje zal geven. Maar zoals jullie je hier tonen vind ik ontzettend kortzichtig! Als mevrouw Yvonne haar zin krijgt wordt er een enorme heksenjacht ontketend.......en jullie doen als makke schaapjes daar graag aan mee. Bah!

Vertel eens waar dat staat? Dus als je voorstander bent dan doe je direct mee aan een heksenjacht? Over kortzichtig gesproken...

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:15

hittepit_12 schreef:
Daar woont ook zo'n smeerkees,gelukkig veroordeeld helaas alweer op vrije voeten.

Hier staat dat er maar een knokploegje moet naar een bij hittepit-12 bekend adres........

Begreijp me goed, ik heb geen goed woord over voor pedofielen. Het meest ziekelijke wat er maar rond kan lopen. Maar op deze manier voor eigen rechter willen spelen is óók nooit goed te praten. Zoals eerder al gezegd: Speculaties kunnen al tot grote onrust leiden, het voorbeeld van de man die een wereldreis heeft gemaakt.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:17

Eigen rechter spelen is zeker niet goed, maar ik beloof diegene die aan mijn kind komt dat het het laatse is wat diegene gedaan heeft ;)

Overigens neem ik dat knokploeggebeuren niet serieus, zouden meer mensen moeten doen. Kan me niet voorstellen dat de dames hier dit daadwerkelijk overwegen.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:23

Ik beloof diegene die aan welk kind dan ook komt en ik ben getuige dat dezelfde persoon hoopte dat hij nooit geboren was.

Maar ik ben (godzijdank) nooit getuige van zoiets geweest (en hoop het nooit te zijn. Als de buurvrouw mij vertelt dat haar broer een vriend heeft die van zn oma heeft gehoord dat...

Als het een feit is, als een persoon er voor is gestraft, vind ik het een ander verhaal dan wat er op de site van Wendy staat.

Daar staat te lezen dat als er ook maar en vermoeden is de persoon met naam en toenaam op haar site zal worden gezet. En ook dat 1 op de 4 mannen pedofiel is.........

Wordt nog druk op die site.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:31

Het zou volgens een onderzoek zijn toch dat 1 op de 4 mannen pedofiel is? Ik ben wel benieuwd of daar daadwerkelijk iets over te vinden is. Als dat het geval is dan ga ik de komende 15 jaar zware jaren tegemoed. Als je je kind daartegen beschermen moet

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:31

Citaat:
Daar staat te lezen dat als er ook maar en vermoeden is de persoon met naam en toenaam op haar site zal worden gezet.

Vooral dit.... :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:33

1 op de 4. Toe maar.... dan woont er dus statistisch gezien al 1 pedo in mijn trappenhuis, het trappenhuis hiernaast ook 1.
In elke gemiddelde straat woont er dan minimaal ook 1...

Ach voordeel is dat ik de komende jaren genoeg werk zal hebben dan...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:47

KiWiKo schreef:
sorrie overheen gelezen........... ik zou de buurman gaan vertellen dat de enige reden waarvoor ik ooit in het gevang beland mijn kind is. En ik zou inderdaad mijn kind waarschuwen voor deze meneer.......en als hij binnen een straal van 3 meter in de buurt van mijn kind komt, dan hebben mijn honden lekkere verse ballen bij het avond eten.

Mijn kind leer ik overigens dat je nergens veilig bent, en dat er een hele berg hele lieve eerlijke oprechte fijne mensen in de wereld wonen, maar dat er ook hele nare mensen in de wereld wonen....... en helaas hebben die niet allemaal pimpelpaars haar met groene stippen en dat je dat dus niet van de buiten kant kan zien

Geweldig gezegd _O- : Vooral van die enige reden om ooit in de gevangenis terecht te komen (ook mijn enige reden, geloof ik :j ) als van die griezels die helaas nooit met pimpelpaars haar met groene stippen rondlopen. :D

Oh, ik mocht van iemand niet praten over 'griezels', 'creeps' en 'monsters', nou, dat maak ik zelf wel uit. Types die met zulke gore gedachten en daden aan mijn kind willen komen, noem ik het smerige creeps.

Overigens geloof ik er niets van dat 1 op de 4 mannen een pedo is, hoor. :n
Oh, en sommigen miepen over bepaalde anti pedowebsites, maar hebben jullie die van de vereniging martijn al eens bekeken???? Daar zou ik me nou eens een stuk drukker over maken.... Ik noem hem hier niet, google maar. :Y)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:53

Er is trouwens een pedocreep vermoord bij mij in de buurt, in Maartensdijk, een kilometertje of 8 hier vandaan. Ze hebben inmiddels de dader (of is het een verdachte, dat weet ik niet meer) opgepakt, een vroeger slachtoffer van deze vent.

Toevallig las ik wat over hoe die vent bekend stond bij zowel de buurtgenoten als in het pedowereldje en dan schrik je echt van die kerel. Ik kan er echt niet mee zitten dat 'ie vermoord is :n . Ik kan dat slachtoffer eigenlijk juist goed begrijpen, wat een drama ;( .
Het is schandalig dat zo'n type los rond mocht lopen in dit land, terwijl bekend was waartoe hij in staat was....... :(

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 01:36

Moderatoropmerking:
Het onderwerp van dit topic is de vraag of het goed is dat er op sites bekend wordt gemaakt in welke buurten er veroordeelde pedofielen wonen. Niet wat we allemaal met zo'n pedofiel zouden willen doen. Graag ontopic blijven dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 08:16

PussInBoots schreef:
Maar op deze manier voor eigen rechter willen spelen is óók nooit goed te praten.

Als ik jou opmerking zo lees heb ik het idee dat je werkelijk geen idee heb wat er daarna met de gevangene gebeuren zal in de bajes, dáár wordt pas door eigen rechetrtje gespeeld, en justitie laat het gewoon toe ;)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:09

Maar was er ook al een uitspraak over die site of dit nu wel of niet mocht? Daar is laatst toch een zitting over geweest?

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:22

Chiqa schreef:
PussInBoots schreef:
Maar op deze manier voor eigen rechter willen spelen is óók nooit goed te praten.

Als ik jou opmerking zo lees heb ik het idee dat je werkelijk geen idee heb wat er daarna met de gevangene gebeuren zal in de bajes, dáár wordt pas door eigen rechetrtje gespeeld, en justitie laat het gewoon toe ;)

Volgens mij denk jij hier met een of ander dom grietje te doen te hebben? Je toon bevalt me het hele topic al niet, of jij de enige bent met de wijsheid in pacht. IK heb mn eigen mening hierover, en als IK mijn mening over het eigen rechter spelen wil vertellen hoef jij geen belerend vingertje opsteken! (Het is overigens Voor eigen rechter spelen, niet Door).

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 11:19

MISTRAL94 schreef:
PussInBoots schreef:

Nou geef die pedo's vooral een aai over hun zielige bolletje en vertel ze vooral hoe zielig ze zijn dat ze door eigen toedoen op zo'n soort site terecht komen...

Als bewezen is dat die pedofielen wat gedaan hebben, vind ik het helemaal niet erg dat ze op zo'n lijst komen, maar bij die lijst van die Yvonne krijg ik toch een beetje een naar gevoel. Zo zegt ze ook dat 1 op de 4 mannen pedofiel is en dat ze voor de zekerheid maar bij ieder adres (bij de postcodecheck) aangeeft dat er een pedofiel woont. Dat slaat natuurlijk nergens op....

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 11:43

Eeuwigzonde schreef:
Ik moest wel een beetje grinniken om het stukje wat http://stopkindersex.webs.com/overyvonne.htm gepost staat. Wat ze zegt over de ministers, klopt niet helemaal, en ze gaat wel érg ver in haar betoogje. Desalniettemin vind ik dat het recht onbetwist aan haar kant staat.
KiWiKo schreef:
-...en helaas hebben die niet allemaal pimpelpaars haar met groene stippen en dat je dat dus niet van de buiten kant kan zien

Wás dat maar zo. Ik zou het steunen als iedere kindermisbruiker een mooie tattoo op zijn voorhoofd krijgt :=

Edit: Types als Ricardo Huneveld (http://www.dutchpredators.org/?page_id=103) wil je toch niet in je buurt hebben wonen... >;)

Pffffff wat een gewetenloze t*ringlijer is dat zeg.. pfff woont nog in de stad naast mij ook!!
Van mij mogen ze ook een tattoo op hun voorhoofd..

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 16:50

PussInBoots schreef:
hittepit_12 schreef:

Hier staat dat er maar een knokploegje moet naar een bij hittepit-12 bekend adres........

Begreijp me goed, ik heb geen goed woord over voor pedofielen. Het meest ziekelijke wat er maar rond kan lopen. Maar op deze manier voor eigen rechter willen spelen is óók nooit goed te praten. Zoals eerder al gezegd: Speculaties kunnen al tot grote onrust leiden, het voorbeeld van de man die een wereldreis heeft gemaakt.

Ik zou graag voor eigen rechter willen spelen, maar dat zal in de realiteit echt niet gebeuren, en ja mag ik boos en gefrusteerd zijn af en toe is niks mee.
Hoe zou jij je voelen als je 15 jaar lang stelselmatig(gemiddeld 3/4 per week)verkracht wordt.
Nou dan heb ik nu wel eens de neiging om een knokploeg te regelen maar ja de realiteit he....
En pussinboots voor mij is het geen speculatie maar keiharde werkelijkheid, inclusief twee rechtszaken wat gelukkig heeft gersulteerd in een veroordeling.
Ik schaam me er niet voor, en laat het ook gewoon weten wat er is gebeurd samen met de woonplaats en adres van deze meneer.

Ontopic zoals ik eerder heb gezegd ik ben voor zo'n site.
De redenen spreken (voor mij althans) voor zich.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 17:16

Ik vind dat echt verschrikkelijk voor je Hittepit. Maar ik bedoel speculaties in het algemeen, niet in jouw specifieke geval. Maar ik geloof dat dat wel duidelijk is;)