Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
reininglover schreef:Ik denk dat veel mensen mijn opmerking verkeerd opvatten
1) Die jongen kan er misschien niks aan doen: Het is mogelijk dat die jongen niet weet hoe het allemaal in zijn werk gaat en de gevolgen maar het meisje wel OF dat de jongen niet de vader is van het kind
2) Dat ze lelijk is: Ok, lelijk was wel een foute woordkeuze maar eerder in dit topic (voor de mensen die alles doorlezen) werd gezegd dat mensen van 15 niet op hun mooiste waren, hiermee beledig ik dus geen adolescenten!, ik wil gewoon zeggen ze absoluut niet de knapste is (en dus eigenlijk niet snap waarom zoveel jongens met haar naar bed willen) en iedereen ziet er anders uit en zeker, het is na een bevalling maar toch, moeders mooiste is ze niet
Edit, 'het' vervangen door 'ze' om leesfouten te voorkomen
Irma_Maandag schreef:Vwb. kind heeft vier vaders; er zijn nog (iig 2) jongens, tussen de 14 en 16jaar jong, die beweren mogelijk de vader van de baby te zijn.... DNA test (Reactie Alfie: was da?) zal moeten uitwijzen wie de echte vader is.....
(...)
Calanddra schreef:Jeetje ze worden steeds jonger
Was laatst al wat geshockeerd toen ik een interview las van een 15 jarig jongetje (zanger uit NL) in de veronica gids. De vraag was of seks overschat werd. Vervolgens gaf hij als antwoord dat er altijd zo negatief werd gepraat over prostituees terwijl ze goed werk zouden leveren. Dankzij hen waren er minder verkrachtigen, want ja, sex was nou eenmaal lekker en belangrijk.
omgecht hoor, kind is 15 ?!?!?! Dan hoor je niet zulke uitspraken te doen