Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Junip

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:08

Ik weet niet aan wie ik nou meer een hekel heb, Joran of Peter.

Ik vind het zo goor om zo respectloos zakken vol met geld te verdienen. Dode mensen en vrouwenhandel voor de kijkcijfers..

Als het hem echt alleen om het vangen van Joran ging, had hij het niet zo sensationeel op de tv geplaatst en zo triomfantelijk met een award staan zwaaien.

Misselijk mannetje, bah!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:09

Ben benieuwd wie deze keer de "informant" is Sigaar
Iemand die sekstrips regelt misschien? Sigaar

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:11

Jeetje Bloos! .

Ik heb echt een grote hekel aan Peter R. de Vries... Maar dit is toch wel schokkent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:13

Freek heeft zich als een zielig oud passez mannetje gedragen. Trieste vertoning.

Ik ben verder geen fan van Peter, maar er zijn er goenoeg in NEderland die juist enorm dankbaar zijn voor zijn pitbull mentaliteit.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:16

Vies mannetje die Joran.
Van Peter R. de Vries ben ik ook geen fan. Ik ga in elk geval niet kijken. Het bericht lezen vind ik al genoeg.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:22

Hier nog een die peter niet mag Bloos Niet alleen omdat hij het iets teveel voor de kijkcijfers doet, maar dat hele personage staat niet niet aan. Maar toch ben ik blij dattie het doet. Ook al was de 'bekentenis' niet goed genoeg voor de rechtbank, ik vind dat hij wel bewezen heeft dat die Joran echt een vies mannetje is.

Eigenlijk wil ik vanavond ook niet kijken, omdat er dan alleen maar meer kijkcijfers komen, maar ik ben toch wel erg benieuwd, dus ik denk dat ik wel voor de buis zit vanavond Clown

Joran mag van mij zijn hele leven in een Thaise gevangenis zitten, probleem opgelost Lachen

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:23

Offtopic: Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd hoeveel jongentjes er dit jaar met de naam Joran geboren zijn Vork Clown

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:23

Ik ga kijken Haha! Ben te nieuwsgierig om het niet te doen Huilen van het lachen

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:27

nienkefelice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:39

xSiep schreef:
Hier nog een die peter niet mag Bloos Niet alleen omdat hij het iets teveel voor de kijkcijfers doet, maar dat hele personage staat niet niet aan. Maar toch ben ik blij dattie het doet. Ook al was de 'bekentenis' niet goed genoeg voor de rechtbank, ik vind dat hij wel bewezen heeft dat die Joran echt een vies mannetje is.

Eigenlijk wil ik vanavond ook niet kijken, omdat er dan alleen maar meer kijkcijfers komen, maar ik ben toch wel erg benieuwd, dus ik denk dat ik wel voor de buis zit vanavond Clown

Joran mag van mij zijn hele leven in een Thaise gevangenis zitten, probleem opgelost Lachen

ben ik het helemaal mee eens ben he-le-maal geen fan van Peter!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:44

Ga je wel kijken nienke?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:48

De goede argumenten van Freek die ik bedoelde waren: waarom van zoiets amusement maken. Waarom niet juridische stappen ondernemen met de info en videomateriaal die je hebt. En de leukste hij pakt 'alleen' de kleine kruimeldieven, omdat ook hij (Peter) bang is voor een kogel door zn kop.

Dit is zoals Freek het zei, maar ik ben het er wel mee eens. Ook Witteman (?) vroeg waarom Peter nog altijd achter Joran zat. Ook deze vraag vond ik interessant.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:14

Lijkt me logisch waarom toch? Is voor mij geen vraag in ieder geval. Die jongen is een crimineel die kennelijk overal mee wegkomt terwijl 2 onschuldige mannen(Puttense moordzaak) jaren vastzitten, hun levens compleet verwoest en dat van hun gezinnen. Gelukkig zijn ze hoofdzakelijk dankzij Peter vrij(er hebben uiteraard nog meer mensen aan meegewerkt, waaronder meerdere oud-politiemensen. In de documentaire daarover werd ook duidelijk verteld hoe de samenwerking tussen deze groep mensen en de politie is verlopen dus er is wel degelijk samenspraak.

Ik bespeur hier wat mensen die kennelijk neigen naar de mening dat wat Peter doet erger is dan Joran? Alleen omdat ze de man(die ze helemaal niet kennen) niet mogen?

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:15

Denk niet dat ik ga kijken, word altijd een beetje misselijk als ik die zelfvoldane tronie van Peter R. zie, maar dit past wel in het plaatje Joran van der Sloot. Echt iemand zonder een geweten, bah!

nienkefelice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:19

xSiep schreef:
Ga je wel kijken nienke?

ik weet nog niet ik vind dat hij ook een beetje irritant praat Bloos
haha maar ik kan het ook bijna niet laten!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:25

Over peters werkwijze. "Vroeger" pakte hij een zaak en zocht naar de dader, nu pakt hij een persoon en zoekt naar de misdaad. Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:31

manzano schreef:
Tuurlijk heeft Peter R goede dingen gedaan (al heeft hij minstens zo vaak fout gezeten, maar daar hoor je hem niet over). Dat zal ik echt niet ontkennen. En dat dit soort werk gedaan wordt is ook heel goed. Alleen de manier waarop vind ik verkeerd!!
Misschien zelfs wel zonde............ als ik het zo hoor is hij eigenlijk (weer) te vroeg gekomen met z'n uitzending en zal dat wederom veroodeling in de weg liggen.

Wat ik mij trouwens afvraag................ Joran zit daar nu sinds februari/maart ofzo......... Hoe krijgt hij het voor elkaar om daar zo snel een heel mensenhandel imperium te bouwen, zo'n huis te komen, en al zo ver in dat handeltje te zitten............. Ik vraag me af of dat niet een beetje teveel credits voor Joran zijn Bloos

Dat huis is waarschijnlijk gewoon gehuurd en dat zal in vergelijking met Nederlands geld niet heel veel per maand kosten.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:33

Mystica schreef:
Over peters werkwijze. "Vroeger" pakte hij een zaak en zocht naar de dader, nu pakt hij een persoon en zoekt naar de misdaad. Nors opkijken

Die is goed *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:33

Vooralsnog vermoed ik dat er geen vrouw via Joran van Thailand naar Nederland is gekomen dus daar kan hij niet op vervolgd worden. Misschien een poging tot oplichting? Dat dat wel lukt? Maar ik vermoed ook van niet.

Dus weer een hoop geblaat maar weinig wol...............maar we zullen het programma afwachten.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:34

Mystica schreef:

Exact OK dan!

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:35

Wat ik heb begrepen, maar ik kan er naast zitten ( en dat of dat zo is zal blijken vanavond ) is dat iemand anders Peter had benadert met de info over het feit dat Joran wou/zou handelen in Thaise vrouwen.
Naar aanlijding van die informatie is Peter aan de gang gegaan.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:40

Mystica schreef:

Ach, die lieve Joran toch! Geen enkel kwaad in de zin maar toch de pispaal van Peter R!
Ik denk dat we een Joran-knuffel-clubje op moeten starten. We moeten die lieve Joran beschermen tegen boze ome Peter!!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:43

Beaux schreef:
Mystica schreef:

Ach, die lieve Joran toch! Geen enkel kwaad in de zin maar toch de pispaal van Peter R!
Ik denk dat we een Joran-knuffel-clubje op moeten starten. We moeten die lieve Joran beschermen tegen boze ome Peter!!

Wie zegt dat ik Joran wil knuffelen? Clown Alsjeblieft niet zeg Clown
Wat peter vanavond te zeggen heeft zullen we maar afwachten, maar ik vond de vorige Joran-aflevering maar een hoop zinloos geblaat waar absoluut niets mee bewezen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:46

Mystica schreef:
[
Wat peter vanavond te zeggen heeft zullen we maar afwachten, maar ik vond de vorige Joran-aflevering maar een hoop zinloos geblaat waar absoluut niets mee bewezen is.

Enige wat daar uitkwam was overmatig alcoholgebruik van Natalee en waarschijnlijk daardoor een coma of overlijden.

Een ongeluk dus..........

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:49

Yeah right!!!!!