Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het komt misschien wat pitterig over dan bedoeld, maar ik had 't vanochtend op m'n werk er nog over..
) massaal achter Obama te staan.Tieneke schreef:Sja Sammie, logisch, dat van Palin. Dan moet ze maar geen domme dingen zeggen. Vind je zo iemand nu werkelijk geschikt als vice-president? Iemand die Obama ervan beschuldigt een terrorist te zijn (ook al was kereltje toen 8 jaar)...

Blue_Eyes schreef:Mystica schreef:
Ik heb me al meerdere keren afgevraagd waar mijn medeMcCainstemmers in dit topic zijn
Ik heb begrepen dat de SGP en de VVD het met je eens zijn
Lante schreef:Volgens mij heef Mystica stiekum 11 keer gestemd.
De fraude begint nu al

Van mij mag die onzin nu al voorbij zijn
Mystica schreef:Tieneke schreef:Sja Sammie, logisch, dat van Palin. Dan moet ze maar geen domme dingen zeggen. Vind je zo iemand nu werkelijk geschikt als vice-president? Iemand die Obama ervan beschuldigt een terrorist te zijn (ook al was kereltje toen 8 jaar)...
Iemand die Jobs met 3 letters spelt of iemand die een hek langs de maxicaanse grens wil bouwen is wel betrouwbaar zeker? Nog zo geniaal verkiezingsstandpunt: Illegalen moeten een rijbewijs kunnen krijgen
Tis niet dat als ik over de ene iets zeg en over de ander niks, dat ik alles van de ander goedkeur. Ik had het nu enkel over Palin omdat Sammie het over haar had. En ik reageerde daar op.
Sammie schreef:Ja iddVan mij mag die onzin nu al voorbij zijn