Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Vjestagirl schreef:Waar lees je dat?
Er is een reden dat ik de bron niet plaats; die acht ik niet erg geloofwaardig.
@ Cayenne: met Google is het best te vinden...
Cayenne schreef:Niet als je het verkeerd spelt. Je bedoelt Intaq en niet Intac![]()
Ik weet niet of die laatste opmerking richting mij was? Ik vind het namelijk wel geloofwaardig overkomen.
Ik denk niet dat die studentenvereniging er iets mee te maken heeft. Ik snap uberhaupt niet dat dit bewezen moet worden
Cayenne schreef:Niet als je het verkeerd spelt. Je bedoelt Intaq en niet Intac![]()
Ik weet niet of die laatste opmerking richting mij was? Ik vind het namelijk wel geloofwaardig overkomen.
Ik denk niet dat die studentenvereniging er iets mee te maken heeft. Ik snap uberhaupt niet dat dit bewezen moet worden
akci schreef:Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Ik vond de jongen wel heel erg oprecht klinken,dat hoorde je wel in z'n stem.
Ben heel benieuwd of het nu idd waar is of niet.
Het is iig wel goed om er een keer bij stil te staan.
Er zijn veel jongeren die zich net als otto zullen voelen.....
Dit ben ik trouwens nog tegengekomen;Citaat:Ik heb de indruk dat DJ’s bij de neus zijn genomen. Te meer omdat de Film Simon enkele uren eerder werd uitgezonden en de parallellen met het verhaal van Otto opvallend zijn. Dat neemt niet weg dat er wel degelijk jonge mensen bestaan die in een dergelijke uitzichtloze situatie verkeren. Hoax of niet, het is goed om er eens bij stil te staan. En mocht blijken dat Otto ons geen poets heeft gebakken dan wens ik de nabestaanden heel veel sterkte toe.
Dit is de link naar het stuk;
http://www.kovandijkvertelt.nl/?p=1235
wendy_x schreef:wat is HOAX?
Diesel54 schreef:Interesante informatie! Op vrijdagavond was er een film over euthenasie...
http://www.kovandijkvertelt.nl/?p=1235
MISTRAL94 schreef:Al die verhalen online zorgen er wel voor dat er een hoop geroddel is. Het ene verhaal nog gekker dan de ander.
Anique_Vaandrig schreef:MISTRAL94 schreef:Al die verhalen online zorgen er wel voor dat er een hoop geroddel is. Het ene verhaal nog gekker dan de ander.
Welkom op internet