Schandalig dit gewoon
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Only_Kiekie schreef:Mijn mond viel letterlijk open van het stukje
'Ik pak een van deze stokken en ram die in haar anus.'
Chantal2309 schreef:Heel triest, ik durf de filmpjes ook nooit te kijken... ooit heb ik 1 filmpje gezien van het Eukanduba hondenvoer..... nooit meer dat ik zoiets kijk er lagen dode honden en honden met opengesneden beentjes om te kijken of het voer wel goedop de spieren werkte..... toen ben ik meteen overgestapt ook op Royal Canin... arme varkentjes.....
Spaqunel schreef:je bedoelt animal cobs housten en animal cops phoenixwij hebben thuis digitale tv en op kunnen de zender "animal planet" ontvangen, daarop heb je een programma "animal cops" en de beelden die je daarin ziet zijn soms ook echt vreselijk -> verwaarlozing, achtergelaten beelden, geslagen dieren etc.
Dboor schreef:Only_Kiekie schreef:Mijn mond viel letterlijk open van het stukje
Zo iemand moet zelf eens een stok in zn anus geramd krijgen
moonfish13 schreef:Chantal2309 schreef:Heel triest, ik durf de filmpjes ook nooit te kijken... ooit heb ik 1 filmpje gezien van het Eukanduba hondenvoer..... nooit meer dat ik zoiets kijk er lagen dode honden en honden met opengesneden beentjes om te kijken of het voer wel goedop de spieren werkte..... toen ben ik meteen overgestapt ook op Royal Canin... arme varkentjes.....
tja, hoe moeten ze het dan doen?
Dood is dood he?
Wat denk je dat ze doen met paardenbenen bij een slager? daar word gewoon op geoefend.
hetzelfde met chirurgen, die oefenen ook op dood...