Hoe zielig kan je zijn om dit te doen ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Passorapard schreef:Jakkes , lekker dicht bij Willeke en mij in de buurt dus ...![]()
Hoe zielig kan je zijn om dit te doen ?
Nikka schreef:Het lijkt wel of het iets "normaals" aan het worden is. Je leest tegenwoordig zo vaak dit soort walgelijke dingen.
L_ola schreef:Nikka schreef:Het lijkt wel of het iets "normaals" aan het worden is. Je leest tegenwoordig zo vaak dit soort walgelijke dingen.
Zeker niet normaal, alleen kom je het steeds vaker tegen in kranten etc.
Ik vind dat hier zwaarder op gestraft moet worden.
take_one schreef:Waar gaat de wereld heen.
Zulke mensen zijn echt niet normaal.. daar moeten ze precies hetzelfde mee doen!
Dat je je hond dan gewoon naar het dierenasiel ofzo brengt..
Willeke_ schreef:take_one schreef:Waar gaat de wereld heen.
Zulke mensen zijn echt niet normaal.. daar moeten ze precies hetzelfde mee doen!
Dat je je hond dan gewoon naar het dierenasiel ofzo brengt..
Maar als je je hond bij het asiel brengt, moet je afstandskosten betalen.
Had ie beter kunnen zeggen dat ie was aan komen lopen, dan had het hondje nog geleefd én hij had niets hoeven betalen én had hij ook geen boete geriskeerd.
nicole_wijh schreef:Ja...maar het is net zo makkelijk je hond aan een boom vast te binden, of zoals in dit geval te verdrinken.
Ik heb zelf ook al verschillende honden gevonden....2 vastgebonden aan een boom, 1 aan een bankje, en de laatst hond die ik heb gevonden heb ik ook gehouden.
Deze liep over de A2 in paniek en uitgezet.....
Het is al veel te makkelijk van je dier af te komen in Nederland....het zou makkelijker (en goedkoper) moeten zijn...dan worden deze gekke capriolen niet meer uitgevoerd.
Tevens zoals ik al eerder heb gezegd zouden er strengere maatregelen moeten worden genomen, als mensen een dier hebben waar ze niet goed voor zijn, of hebben gedumpt.
Deze mensen verdienen helemaal geen dier meer....
Nathalie1981 schreef:Een collega van mij werkt bij de Dieren Ambulance.
Heeft deze hond gevonden.
Wat ik heb gehoord (weet niet of het waar is) is de hond op zijn neus gelagen en met bakstenen in het water gegooid.