Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bizzybijtje schreef:Zonde..... als het nieuws nou toch eens niet zo zou overdrijven.....
Maartje1990 schreef:het lijkt me toch zéer onwaarschijnlijk dat dat meisje alleen maar zelfmoord heeft gepleegd van wege die zwarte gaten? het zal daar thuis toch ook niet helemaal koek en ei geweest zijn denk ik?
bizzybijtje schreef:Zonde..... als het nieuws nou toch eens niet zo zou overdrijven.....
Pluizebolpum schreef:bizzybijtje schreef:Zonde..... als het nieuws nou toch eens niet zo zou overdrijven.....
Dat is 't 'm ook...De media kunnen dingen zo gigantisch opblazen dat je, als je wat minder stabiel bent, er echt wel gekke dingen van zou kunnen gaan doen.
Nu weet ik natuurlijk ook niet of dat meisje nog meer problemen had en of er meer achter zat, maar ergens kan ik me er wel wat bij indenken dat je er zo bang van raakt dat je rare dingen gaat doen...
Ik bedoel maar, over die zwarte gaten, er stond een stukkie terug al eens in de krant dat ze vandaag alleen maar de bedoening gingen opstarten en dat ze pas later echt gaan knallen, ook op verschillende internetsites stonden dergelijke berichten, net zoals hoe groot de kans was dat er werkelijk iets zou gaan gebeuren. En wat was er gisteravond op het nieuws?
'We vergaan morgen door de zwarte gaten'.
Tja, slechte informatieinwinning of stemmingmakerij voor een paar extra kijkcijfers, you name it...
Ik kan er de lol nog wel van inzien als er weer eens zo'n bericht komt van wanneer we wel of niet vergaan, maar na dit soort berichtjes vergaat het lachen toch wel een beetje...
Arm kind, en wat vreselijk voor de ouders...
Citaat:"Een woordvoerder van CERN deed zulke doemscenario's woensdag af als nonsens. Het ergste dat kan gebeuren als de controlekamer van de deeltjesversneller de controle verliest over een protonbundel die op volle snelheid is, is wat lichte schade aan het apparaat, aldus de zegsman."
Redrumfox schreef:Kijk, dat krijg je ervan..
Citaat:Uhm lieverd, wat dacht je van kernwapens en dergelijke? Er zijn genoeg dingen op deze aarde gemaakt door mensen die de boel kunnen vernietigen hoor.
dipstaartje schreef:jester 30x maar![]()
tja sommige mensen zijn snel te beinvloeden