Onbekenden slachten schaap van kinderboerderij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Re: Onbekenden slachten schaap van kinderboerderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 14:31

jij zegt: dit zal zeker geen moslim geweest zijn.
daarmee ga je er dus zeker vanuit dat het wel een ander is.

maargoed,je kan er niet zeker vanuit gaan en ik ben het met je eens dat het veel harder moet aangepakt worden.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:09

kaotictjinta schreef:
Wie het ook gedaan heeft, maakt me niet uit, ik vind gewoon dat IEDEREEN met zijn/haar poten van andermans bezit af moet blijven!!

En sowiezo er vanaf blijven als je zoiets doet... Huilen

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:47

Ik vind het heel erg wat er met de schapen is gebeurd. Maar geef niet gelijk de moslims de schuld want ramadan en schapen slachten heeft niks met elkaar te maken met de ramadan mag je niet eten. Als nou het slachtfeest was geweest kon ik me er iets bij voorstellen maar niet tijdens de ramadan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:51

Met de ramadan wordt er heus wel gegeten, sterker nog, tussen zonsondergang en zonsopgang vreet men zich helemaal vol, Elbeauty.
BTW, gisteren was het Suikerfeest (einde Ramadan) en ik denk dat het schaapje vast goed heeft gesmaakt, maar laat ze er de volgende keer gewoon eentje kopen.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:54

2 weken geleden zijn bij de buren van mijn oom 4 schapen gestolen door moslims. De reden dat we dit weten komt door de politie die 3 moslims heeft aangehouden met een verdachte lading in de aanhanger. En dat waren dus de schaapjes. Gezien de oornummers die klopten.

Deze schapen zijn gelukkig gered.
Maar gaat niet zeggen dat ze ze niet jatten omdat dat niet mag. Want dat doen ze dus wel.

Ontopic, wat erg zeg op een kinderboerderij. Hopen dat ze alles op tijd opgeruimd krijgen.
Je kind zal dit maar zien. Weten ze meteen wat voor vreselijke mensen er rondlopen. Ik hoop dat ze gepakt worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:56

Het is niet zo moeilijk om dit soort excessen te voorkomen. Gewoon de Ramadan afschaffen, klaar!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:59

dan gaat het ondergronds en dat wil je helemaal niet Lachen ik heb wel oplossingen maar die zijn politiek niet correct Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:04

Hahaha, maar politiek niet correct is vaak wel zo doeltreffend!

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 18:28

suleilitha schreef:
Het is niet zo moeilijk om dit soort excessen te voorkomen. Gewoon de Ramadan afschaffen, klaar!

en jij meent dit serieus??? wat wil je doen dan, de mensen dwingen om te eten overdag?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:33

Zaina schreef:
oh oh oh wat een nare bevooroordeelde mensen weer hier op bokt. voor eens en voor altijd: ten eerste gaat dit bericht niet over moslims, maar jullie weten het altijd weer zo te draaien. ten twee: moslims mogen geen schapen van anderen slachten en ten derde wil ik nog even melden dat moslims ook de kop, ingewanden e.d. gebruiken als ze een schaap hebben laten slachten/geslacht met bijvoorbeeld het offerfeest.

maar goed mijn inbreng negeren jullie altijd voor het gemak en kijken niet verder dan jullie neus lang is. jammer

Maar er zullen heus wel moslims zijn die zich niét aan die regels houden? Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:58

precies........en het is gewoon triest.
koop gewoon zelf een schaap.
of vlees in de winkel.