Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Snoevie: dat is inderdaad zo, maar ik vind dat omdat deze jongen zijn excuses aanbiedt dat het best vergeven mag worden. Of in ieder geval met een korreltje zout mag worden genomen. Vergissen is menselijk. Maar goed, ik ben dan ook erg vergevingsgezind (wat ik persoonlijk een mooie eigenschap vindt, maar dat is mijn visie erop).
esthertjuh_ schreef:Ag , Ga weg met zijn '' Marokanen zijn áltijd t probleem , pieeeeeeeeeeep racist , bahbah..![]()
![]()
Die jongen heeft spijt , klaar!
Ik begrijp dat t fout is, maar als je familie in gevaar is , doe je alles voor hun , en doe je alles ervoor om hun in leven te houden.![]()
Redrumfox schreef:Snoevie: dat is inderdaad zo, maar ik vind dat omdat deze jongen zijn excuses aanbiedt dat het best vergeven mag worden. Of in ieder geval met een korreltje zout mag worden genomen. Vergissen is menselijk. Maar goed, ik ben dan ook erg vergevingsgezind (wat ik persoonlijk een mooie eigenschap vindt, maar dat is mijn visie erop).
Redrumfox schreef:Wat zou die jongen dan moeten doen om nog een beetje goed uit de verf te komen?
Redrumfox schreef:Wat zou die jongen dan moeten doen om nog een beetje goed uit de verf te komen?
Citaat:Snoevie: dat is inderdaad zo, maar ik vind dat omdat deze jongen zijn excuses aanbiedt dat het best vergeven mag worden. Of in ieder geval met een korreltje zout mag worden genomen. Vergissen is menselijk. Maar goed, ik ben dan ook erg vergevingsgezind (wat ik persoonlijk een mooie eigenschap vindt, maar dat is mijn visie erop).