Miljonair schiet dochter dood tijdens chat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: Miljonair schiet dochter dood tijdens chat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:54

flinke draad los lijkt mij....zelfmoord kan ik nog inkomen,maar laat de rest gewoon in leven....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:56

Nee, die moeten opgesloten en psychische behandelingen hebben. Heb ik medelijden met die man? Weet ik niet. Ik denk dat je toch wel een klein beetje medelijden mag hebben met iemand die zó diep zit dat 'ie tot zoiets in staat is. Mensen kunnen gewoon zo wanhopig worden om zulke dingen te doen. En nee, ik keur het niet goed, tuurlijk niet. Maar we zouden eens wat moeten doen aan de achterliggende oorzaken van dit soort dingen, en niet meteen iedereen voor gek verklaren. Dat zou een hoop oplossen....

Geerke: Nee, want dan was weer gezegt: 'Wat zielig voor de nabestaanden! Dat doe je toch niet, jezelf van het leven beroven en iedereen met verdriet achterlaten.'

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:57

Dan was het ook weer egoistisch van de man om de nabestaanden achter te laten met alle schulden Knipoog

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:59

Ongelooflijk, ik heb er gewoon geen woorden voor.. Bloos!

Ik ga wel met Juul mee in wat ze hierboven zegt. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:01

Evy schreef:
Dan was het ook weer egoistisch van de man om de nabestaanden achter te laten met alle schulden Knipoog

Haha ja dat ook nog! Nagelbijten / Gniffelen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:00

Jemig, dat is allemaal echt heel erg!
Die zal wel heel wat problemen hebben gehad, anders doe je zoiets niet...

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:17

Wat een kromme titel overigens weer. Alsof het schieten iets met de chat van doen heeft Boos!

Heel triest verhaal, komt veel te vaak voor in alle landen van de wereld. Ik denk dat er overigens een tweede probleem zit aan de titel en dat de titel zou moeten lezen "Ex-miljonair schiet vrouw en dochter dood"

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:46

Wat een sensatieverhaal heeft de telegraaf er van gemaakt zeg.. De dochter is zelfs nog niet eens officieel geidentificeerd en de telegraaf weet al het hele hoe en waarom te vertellen..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 12:54

Nou idd, ze was in eerste instantie nog 'vermist' omdat ze maar twee lichamen hadden kunnen vinden. Men weet nog totaal niet wat er gebeurd is en dat zal ook voor een groot deel gokwerk blijven omdat er geen overlevenden zijn. Hoogstwaarschijnlijk is ze idd 'overvallen' door haar vader gezien het feit dat ze op dat moment zat te chatten en ze de chat abrupt verliet.

Dus idd, wat die sensatiekop van de Telegraaf nou aan het verhaal bijdraagt is mij ook een raadsel. Maar ja, Telegraaf...

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 13:13

wat erg maar ja net als wat sommige zeggen je weet niet wat er daarvoor allemaal gebeurt is het is natuurlijk niet goed te praten maar als je zoiets doet moet je wel heel wanhopig zijn lijkt mij

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:48

Ik denk echt dat als je iemand vermoord je bij voorbaat niet helemaal spoort...

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:55

Zo, die had niet zo'n lekker leventje geloof ik. Erg sneu.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 16:07

Karin schreef:
Ziek of wanhopig - je weet niet wat er in het hoofd van zo'n man omgaat.

Als je bedenkt dat-ie ook ieder dier dat zich in en rond het huis bevond heeft neergeschoten - paarden, honden, tot alle kippen aan toe...

Daar hoef je niet ziek of wanhopig voor te zijn daar daar kunnen wel meer redenen voor zijn, die buiten ziek of wanhopig staan. Interessante case is het wel.
Buiten dat moeten mensen gewoon meer objectief zijn bij het lezen van de krant, gebeurt nog veel te weinig.

Spijtig dat zoiets gebeurd

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 15:14

Gast!! Bloos! Haal eens even adem man..!!
Waar heeft hij met zijn verstand tussen gezeten zeg..!! Ziek
Omg.. vind dit echt heel erg.. wat bestaan er toch zieke mensen.. Verdrietig

Zo zie je maar weer.. geld maakt blijkbaar echt, echt niet gelukkig... Verdrietig

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:19

Gadverdamme zeg wat een ziek persoon..

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:23

lekker dan Nagelbijten / Gniffelen

biesbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:19

vikki schreef:
Ik las in de SMH dat hij het waarschijnlijk niet kon verkroppen dat hij (misschien???) bankroet verklaard zou worden...
[/quote]
dat vindi k nog geen reden om je dochter en vrouw te vermoorden, te erg voor woorden dit Huilen

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:34

Schande niet aankunnen en de staat/bank bezittingen niet gunnen(en ander zijn familie niet). Dit heeft in het verleden wel meer voor dit soort moorden gezorgd en zal het blijven doen.
Mannen zijn vaak slechter in het om hulp vragen en het opgeven van bezit...
Valt in dezelfde hoek als nadat een vrouw een man verlaat, die vrouw (en kinderen) vermoorden.

Ego probleem.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:47

Wow zeker een erg verhaal.
Het kan zo maar zijn, dat er in de privesfeer tussen man en vrouw wat voor gevallen is, of dat meneer toch niet zo gelukkig was als dat hij zou willen zijn met zijn geld, maar dat is allemaal maar gissen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 21:58

Juul schreef:
lautje: En kan die man daar iets aan doen dat er iets fout zit in z'n hoofd? Die wordt echt niet wakker op een ochtend en denkt: 'Goh, wat zal ik vandaag gaan doen. Hmm.. laat ik eens alles uitmoorden en daarna mezelf.' Denk na joh. Nagelbijten / Gniffelen Het moet ver gaan hoor wil je tot zoiets in staat zijn....

dat is geen excuus, als je de pijp uit wilt schiet je jezelf maar door je kop, laat je familie met rust.
laf dat ie zichzelf van kant heeft gemaakt, wat mij betreft was een marteling veel toepasselijker geweest.
bah.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:51

Tjee-tje... nou heb ik echt alles gelezen op Bokt... dan ben je tocht echt ziek in je bovenkamer wil je ZOIETS aanrichten... Huilen

Ook ontzettend zielig voor de paarden... Verdrietig

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:19

In en intriest!
En vooral zinloos!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:28

xDramaQueen schreef:
dat is geen excuus, als je de pijp uit wilt schiet je jezelf maar door je kop, laat je familie met rust.
laf dat ie zichzelf van kant heeft gemaakt, wat mij betreft was een marteling veel toepasselijker geweest.
bah.

Inderdaad, het zal allemaal best sneu voor die man zijn dat hij zijn leven in zag storten, maar dan nog is dit niet goed te praten. Ik had het hele verhaal zielig voor de man gevonden als hij alleen de hand aan zichzelf zou hebben gelegd, maar ook nog zijn gezin uitmoorden? Nee, echt niet. Bijzonder jammer in dit geval dat hij de hele gebeurtenis niet had omgedraaid en begonnen was bij zichzelf. Dan was het ook zielig voor zijn gezin geweest, maar hadden ze in ieder geval nog geleefd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 18:48

xDramaQueen schreef:
[naam] schreef:
lautje: En kan die man daar iets aan doen dat er iets fout zit in z'n hoofd? Die wordt echt niet wakker op een ochtend en denkt: 'Goh, wat zal ik vandaag gaan doen. Hmm.. laat ik eens alles uitmoorden en daarna mezelf.' Denk na joh. Nagelbijten / Gniffelen Het moet ver gaan hoor wil je tot zoiets in staat zijn....

bah.

Maar, wat al eerder gezegt is: Als hij zichzelf afgemaakt had was hij weer fout bezig geweest omdat hij zijn familie met de schulden/ verdriet etc. achter liet... Je weet gewoon ook niet wat er in zo iemand omgaat.