Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evy schreef:Dan was het ook weer egoistisch van de man om de nabestaanden achter te laten met alle schulden
Karin schreef:Ziek of wanhopig - je weet niet wat er in het hoofd van zo'n man omgaat.
Als je bedenkt dat-ie ook ieder dier dat zich in en rond het huis bevond heeft neergeschoten - paarden, honden, tot alle kippen aan toe...
vikki schreef:[/quote]Ik las in de SMH dat hij het waarschijnlijk niet kon verkroppen dat hij (misschien???) bankroet verklaard zou worden...
Juul schreef:lautje: En kan die man daar iets aan doen dat er iets fout zit in z'n hoofd? Die wordt echt niet wakker op een ochtend en denkt: 'Goh, wat zal ik vandaag gaan doen. Hmm.. laat ik eens alles uitmoorden en daarna mezelf.' Denk na joh.Het moet ver gaan hoor wil je tot zoiets in staat zijn....
xDramaQueen schreef:dat is geen excuus, als je de pijp uit wilt schiet je jezelf maar door je kop, laat je familie met rust.
laf dat ie zichzelf van kant heeft gemaakt, wat mij betreft was een marteling veel toepasselijker geweest.
bah.
xDramaQueen schreef:[naam] schreef:lautje: En kan die man daar iets aan doen dat er iets fout zit in z'n hoofd? Die wordt echt niet wakker op een ochtend en denkt: 'Goh, wat zal ik vandaag gaan doen. Hmm.. laat ik eens alles uitmoorden en daarna mezelf.' Denk na joh.Het moet ver gaan hoor wil je tot zoiets in staat zijn....
dat is geen excuus, als je de pijp uit wilt schiet je jezelf maar door je kop, laat je familie met rust.
laf dat ie zichzelf van kant heeft gemaakt, wat mij betreft was een marteling veel toepasselijker geweest.
bah.