Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:hmhm vooral als het gaat om mensen voor wie ze (politie/psycholoog/psychiater) al bang zijn dat die de mist ingaan...
ach tbs is ook niet meer wat het geweest is, je hebt je vrijheid zo weer terug als je begeleider even niet oplet
Welshcobfan schreef:Als het iemand anders hond geweest was, zou het vallen onder 'vernieling van andermans eigendom' en laat de boete daarop nou niet eens zo hoog zijn....
Wetgeving moet nodig veranderen, aanpakken in de amerikaanse stijl. Hoge boetes met mogelijke gevangenisstraf en verbod op houden van dieren.
Yamcha schreef:Welshcobfan schreef:Als het iemand anders hond geweest was, zou het vallen onder 'vernieling van andermans eigendom' en laat de boete daarop nou niet eens zo hoog zijn....
Wetgeving moet nodig veranderen, aanpakken in de amerikaanse stijl. Hoge boetes met mogelijke gevangenisstraf en verbod op houden van dieren.
Da's toch ziek, of niet?
Het zou eerder aangepakt moeten worden als mishandeling, of marteling.... of moord (of isd dat laatste overdreven?)
Arm, arm hondje
Maar toch snap ik alleen niet waarom de ouders van die jongens de kinderen een pup laten uitlaten.... ik weet namelijk zeker dat die man niet had gedurfd met een volwassene erbij....![]()
Kinderen horen geen honden uit te laten
Yamcha schreef:En omdat jij vroeger jullie hond uitliet is het opeens onzin?
Kinderen de hond laten uitlaten is imo vragen om problemen. Kinderen kunnen niet consequent zijn, kunnen niet ingrijpen als er wat gebeurt....
_Scarlet_ schreef:Neemt niet weg dat het natuurlijk verschrikkelijk is wat er met het hondje gebeurt is en dat ik hoop dat deze man voor een tijdje achter de tralies verdwijnt en een goede cursus krijgt in het omgaan met dieren...
Snoevie schreef:omdat jij die mening hebt is die ineens altijd van toepassing?
wat een onzin dat kinderen geen honden uit kunnen laten.......hangt nog wel van de leeftijd af,sommige volwassenen kunnen ook niet met honden omgaan.
Chiqa schreef:_Scarlet_ schreef:Neemt niet weg dat het natuurlijk verschrikkelijk is wat er met het hondje gebeurt is en dat ik hoop dat deze man voor een tijdje achter de tralies verdwijnt en een goede cursus krijgt in het omgaan met dieren...
Keep dreaming
Gek he dat dat sommige mensen dan met doodsverwenzingen gaan smijten
kim1207 schreef:ik vraag me echt serieus af waar dat naar toe gaat met ons kikkerlandje. Ik vind dit erg triest voor de hond en voor de kindjes. En die achterlijke 34 jareige volwassene?? afschieten die handel!