Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vlindie schreef:Wat men al niet doet om me te verrassen op 10-09........ juust ja, ben dan jarig......
mooney schreef:Gaan we alweer dood, dat andere topic ook al.
Niezzz schreef:He dat dood gaan komt nou toch echt mijn neus uit.
Martin009 schreef:Klinkt wel leuk zo al die manieren voor doomsday dit forum lijkt wel op dat programma bij discovery; Ten ways the world will End
tamary schreef:TornadoLover schreef:Een woordvoerder van CERN probeert ons gerust te stellen: "Er zal niets geproduceerd worden dat nu al niet gebeurt in de natuur." (gb)
Dat maakt het nog niet veilig. Orkanen gebeuren ook in de natuur, meteorietinslagen idem.
Een wetenschapper vergeet in zijn fascinatie nog wel eens dat een experiment ook derden (of zelfs de testpersoon) in gevaar kan brengen.
En aannames maken over iets waar je niks vanaf weet maar zoveel kracht heeft is onverantwoord.
Jukurensha schreef:Gaan we twee keer dood? Ontdekte gisteren een topic over dat we in 2012 ook al dood gaan
Ntlie_ schreef:Ik wil nog naar Egypte in oktober, dus wacht liever nog even met doodgaan..
Maargoed, snap niet waarom die wetenschappers zo'n knal willen nabootsenWat hebben ze er aan.. En als er zoveel geruchten gaan dat de wereld er van zou kunnen vergaan, waarom doen ze het dan..
furious schreef:Ntlie_ schreef:Ik wil nog naar Egypte in oktober, dus wacht liever nog even met doodgaan..
Maargoed, snap niet waarom die wetenschappers zo'n knal willen nabootsenWat hebben ze er aan.. En als er zoveel geruchten gaan dat de wereld er van zou kunnen vergaan, waarom doen ze het dan..
Om meer te weten te komen!
En geruchten zeggen het al! Is niet zeker of het wel waar is.
Ik vind het wel interessant dat ze dit gaan doen. Ben ook benieuwd of ze hier door meer komen te weten.
tamary schreef:Die geruchten komen wel van wetenschappers die kennelijk ook met dit project te maken hebben. Denk toch dat die een betere inschatting kunnen maken van de risico's dan de eerste beste fantast.