Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:De wereld ontspoort... ik heb er geen woorden voor
En de dader komt er vast vanaf met 2 jaar cel...
LiSSy schreef:ik hoorde het gisteren op het nieuws....
daar sta je dan met je goede gedrag, ben je zo netjes om die jas met sleutels terug te brengen, wordt het je dood...
Tancreda4 schreef:Adriana schreef:De wereld ontspoort... ik heb er geen woorden voor
De wereld, uh, mensheid is gewoon verziekt aan het worden... Getver... Je kan tegenwoordig niets meer, iemand aansrpeken, iemand aankijken... Als het niet bevalt, krijg je een knal of erger....
Snoevie schreef:wat vreselijk,sommige mensen...........wedden dat die dader een straf van niets krijgt?
Tancreda4 schreef:Adriana schreef:De wereld ontspoort... ik heb er geen woorden voor
De wereld, uh, mensheid is gewoon verziekt aan het worden... Getver... Je kan tegenwoordig niets meer, iemand aansrpeken, iemand aankijken... Als het niet bevalt, krijg je een knal of erger....
Amy77 schreef:In en in triest, er bestaat geen enkele reden om iemand neer te steken..maar als je het mij vraagt klopt er geen moer an het artikel.
Want wie brengt er ten eerste nou een jas terug na een heftige vechtpartij waarin je wist te ontkomen? Bedoel wat kan het jou verotten of iemand zn huis in kan na zo'n vechtpartij, terwijl je niets verkeerds hebt gedaan behalve iemand hebt gegroet? ten tweede, wie zegt er nou snachts goedemiddag? daar klopt vermoed ik ook iets niet uit.
Nee, geloof dr geen moer van van hoe het gegaan is volgens artikel..
Laulau1986 schreef:Het stukje is ook niet echt heel duidelijk...
Het gaat om een 28 jarige jongen die samen met vriend een paar weken geleden ruzie kreeg met een 18 jarige jongen omdat een groet verkeerd werd op gevat. De 28 jarige jongen + vriend wisten te ontkomen maar hadden om de een of andere reden de jas van de 18 jarige jongen nog, die zijn ze terug gaan brengen (heel netjes). en vervolgens werd dus die 28 jarige jongen door de 18 jarige jongen bewerkt met een scherp voorwerp.
Aan deze 'steekpartij' heeft de 28 jarige jongen een dwarslaesie overgehouden, hij kon alleen zijn hoofd nog bewegen en moest permanent beademd worden. Hij kon ier niet mee 'leven' en daarom is een aantal dagen geleden de beademing stop gezet.
Hopelijk is het zo wat begrijpbaarder voor iedereen.
Vind dit weer zo'n triest verhaal! Heel veel sterkte voor de nabestaanden!