Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aline_17 schreef:Wat beweegd iemand om dat een dier aan te doenafschuwelijk.
Dorientjee schreef:Arme schapen, blijf gewoon met je tengels van andermans schapen af zeg!!
Zaina schreef:.
op stelen staat namelijk een flinke straf in de de islamitische wetgeving , amputatie van de rechter hand.
Yamcha schreef:Aline_17 schreef:Wat beweegd iemand om dat een dier aan te doenafschuwelijk.
Jij eet geen vlees denk ik?
Voor ieder stukje vlees wat op jouw bord ligt, is ook een dier geslacht, of dat nou machinaal is of handmatig, zal voor het dier neit veel uitmaken denkDorientjee schreef:Arme schapen, blijf gewoon met je tengels van andermans schapen af zeg!!
Volgens mij is dit ook waar het om gaat
Of het schaap nu zo zielig is weet ik niet hoor, mss is het wel heel snel gedood, en heeft het geen pijn gehad....
De eigenaar is iig wel zielig, want die is een schaap kwijt....
KiWiKo schreef:Zaina schreef:.
op stelen staat namelijk een flinke straf in de de islamitische wetgeving , amputatie van de rechter hand.
iets zegt me dat moslims in Nederland daar iets om lachen aangezien die straf hier vast niet ten uitvoer wordt gebracht![]()
![]()
Yamcha schreef:Daar gaat het om, dat iemand een schaap steelt en slacht.
Maar om nu te zeggen: wat beweegt iemand om dat een dier aan te doen, sorry, vind ik een beetje hypocriet.
Voor het vlees wat op je bord ligt is ook een dier geslacht, vind niet dat je daar zielig over moet doen.
Maar dat een schaap van iemand gedood en geslacht wordt, dat is wat anders, dat is diefstal.
krak schreef:Redrumfox, ik dacht idd direct aan moslims ja. dat geef ik als eerste toe.
er staat in de titel 'ritueel geslacht'... tenzij je dan de satanisten niet meetelt, schieten er niet veel geloofsvormen over waarbij schapen op een rituele (barbaarse/walgelijke/sadistische/gruwelijke/... noem het zoals je wilt) manier wordt geslacht he![]()
en ja zeker als ik zulke dingen lees, dan schieten mijn alarmsensoren in actie![]()
en ik denk dat velen met mij zo denken. dit heeft niets met racisme te maken, het is gewoon een feit.
KiWiKo schreef:dat is onzin.......... een goede rituele slachting gaat net zo snel als een slachting op het slachthuis......... wel met de nadruk op GOEDE
KiWiKo schreef:welk stukje van goede heb jij niet begrepen![]()
KiWiKo schreef:dat is onzin.......... een goede rituele slachting gaat net zo snel als een slachting op het slachthuis......... wel met de nadruk op GOEDE
KiWiKo schreef:en waarom reageer je dan met die link?
weetergeen schreef:KiWiKo schreef:welk stukje van goede heb jij niet begrepen![]()
Ik schreef niet dat het in alle gevallen pijnlijker is........ Goed ritueel slachten komt helaas niet zo vaak voor........
KiWiKo schreef:hier in Nederland wordt onder supervisie van de AID geslacht......... dus dat gebeurt goed....... PUNT![]()
![]()
In afrika lijden ook kinderen honger