Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Montana schreef:riekSter schreef:Ik vind het vaak ook maar niks om je leven ''uit handen te geven'' (je hebt geen controle, de mensen weten wat ze doen maar toch, fouten maken is menselijk)
Dit doe je iedere dag, zodra je de deur uitstapt en de straat oversteekt. Of als je bij iemand in de auto stapt. Dus daarvoor hoef je niet in het vliegtuig te zittenCitaat:En verder met die stakingen, ik zou dat maar niks vinden. Als mensen gaan staken zijn ze niet blij/tevreden met hun werk (anders gaan ze niet staken) Mensen die niet tevreden zijn, zijn misschien toch net iets minder oplettend ... Erg ver gedacht, maarja ...
Nogmaals, als ze staken gaan de vliegtuigen de lucht écht niet in. En als ze gecontroleerd worden dan word dat gedaan zoals het hoort, er is niemand die de dood van 300 mensen (of meer) op zijn of haar geweten wilt hebben hoor
katiavl schreef:En toch was er een maand geleden veel ophef dat de helft van de vliegtuigen niet gecontroleerd word zoals het moet
En dat was in zaventem
xDramaQueen schreef:schijnbaar wel, want hij wist dat er iets aan de hand was. ik vind het een schande, en dan durft spanair ook nog te zeggen wij zijn volkomen veilig.
katiavl schreef:Het was op het nieuws, met interviews van mensen die in zaventem werken. Lijkt me niet dat die mensen onzin verspreiden, of de groepering die verantwoordelijk is voor de veiligheid
Maar als je het niet wilt geloven mij best hoor
xDramaQueen schreef:- en heb je wel eens van de zwarte doos gehoord?
- ligt eraan of jij het als een kleuter opvat
xDramaQueen schreef:ik zeg alleen dat je even wat meer research moet doen
xMendy schreef:Ik heb deze zomer gevlogen met Spanair. Slechte maatschappij.
Miss_Montana schreef:xDramaQueen schreef:- en heb je wel eens van de zwarte doos gehoord?
- ligt eraan of jij het als een kleuter opvat
Need I say more? Doe toch eens even normaal joh met die rare reacties. Als je niets beters te zeggen hebt dan denigrerende dingen, zeg dan liever helemaal niets.xDramaQueen schreef:ik zeg alleen dat je even wat meer research moet doen
Ik heb al genoeg research gedaan, oa of er klanten van mij in het toestel zaten dus je kan wel zeggen dat ik er bovenop zat. En ja, ook heb ik gekeken naar wat de defecten precies waren. Je kan er heel veel over vinden op oa Spaanse nieuwssites en gelukkig heb ik toegang tot meerdere bronnen waarmee we up to date worden gehouden zodra er zoiets als dit gebeurd. Maar door jouw manier van reageren heb ik helemaal geen behoefte meer om nog hier in 'discussie' te gaan. Ik hou het bij mijn eigen bronnenFijne dag gewenst nog!
saroanda schreef:xMendy schreef:Ik heb deze zomer gevlogen met Spanair. Slechte maatschappij.
Onderbouw je post eens