Nadya schreef:Het is inderdaad ook zo dat er aan de docenten ook vaak wat ontbreekt. Man, als ik nog denk aan wat voor ongemotiveerde leerkrachten ik vroeger zelf gehad heb.![]()
En dat lag niet altijd aan de leerlingen, hoor......![]()
Ik denk dat dit soort problemen meerdere oorzaken hebben. De maatschappij, het extreem dure leven, de mensen zelf (ouders en leerkrachten enzovoort), de media zelfs, noem maar op..... Het is een gecompliceerd probleem, vrees ik..... Waar je niet alleen maar de ouders voor aan kunt wijzen. Het is meer een wisselwerking en dan is de vraag wat er het eerst fout is gegaan.....
ik ben dus niet de enige die er zo over denkt gelukkig.
ja, echt erg vind ik het als ik afgeblaft word terwijl ik gewoon netjes zonder brutaal te doen.
en ze dan als een gek op je gaan foeteren zonder goede reden en je er niét tussen kan komen je zoiets hebt van: nou als ik niet normaal met u kan praten, ga dan maar fietsen.
en weet je wat ze er toen van heeft gemaakt? ik had haar uitgescholden voor kankerwijf....
iets wat ik nóóit zou doen, wat was ik kwaad zeg.
mijn moeder hadden ze al ingelicht en die zei zonder dat ze mij gesproken had, dat doet ze niet dat heeft ze van veel te dichtbij meegemaakt, dat zal ze nooit doen.
dit is dus een voorbeeld van de vele die ik meegemaakt heb, en dat blijft niet bij 3 akkefietjes.