Begon me al af te vragen of ik de enige moeder was die d'r kinderen geen bodyprotector aan liet trekken.... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Begon me al af te vragen of ik de enige moeder was die d'r kinderen geen bodyprotector aan liet trekken.... 

en volgens hun had ik gezegt dat ze tegen de tafel waren aangelopen

Klinkt herkenbaar. De oudste van mij was ook tegen de tafel gelopen en had een groot ei op het voorhoofd toen ik voor de laatste keer naar het bureau moest. Toen de arts vroeg aan haar hoe ze d'r aan kwam zei ze ook nog : "Dat is de schuld van mama"

Citaat:dat is de schuld van mamma
Anne_GTI schreef:Begon me al af te vragen of ik de enige moeder was die d'r kinderen geen bodyprotector aan liet trekken....

marielleaartsen schreef:Citaat:dat is de schuld van mamma
OEPS !!
tja dat soort lui denken vaak gelijk heel anders, zeker als je kind ook nog eens zegt het is de schuld van mamma
)
Nadya schreef:Lezen stimuleert je fantasie. De WII computer niet echt. Jaaaa, de verkeerde fantasie, als je de verkeerde spelletjes doet.
. De oudste mag sinds kort de tuin uit met vriendjes, dan gaan ze naar de speeltuin hierachter of rondjes in de straat fietsen. De jongste mag alleen mee als er wat oudere kinderen bij zijn, die is nog echt te klein. Ze gaan elke dag mee met de hondjes uitlaten en gaan dan op de fiets ofzo. Ik weet niet of het daardoor komt, maar ze lopen allebei motorisch erg voor op buurkinderen van hun leeftijd die ik minder buiten zie spelen. En ja, ze zijn weleens blauw of geschaafd. Dat hoort toch bij lekker spelen, net als vies worden. Shadow0 schreef:Nadya schreef:Lezen stimuleert je fantasie. De WII computer niet echt. Jaaaa, de verkeerde fantasie, als je de verkeerde spelletjes doet.
De WII ken ik niet. Maar voor de pc zijn er voor alle leeftijden zeer interessante, fantasierijke, uitdagende en leuke spelletjes te vinden die bovendien weinig of geen geweld bevatten.
Maar opnieuw kies je hier voor een vooroordeel en dat is jammer.
??? Thuis zitten ze ook altijd achter de computer en TV, wat bij de oudste al voor sociale problemen zorgt. Hij heeft inmiddels gedragsproblemen en wordt ook nog eens te dik. 7 jaar. Waar zal dat aan liggen? En dan noem ik nog maar een voorbeeld, ik heb er meer..... Nadya schreef:Is geen vooroordeel. Mijn schoonvader heeft een WII aangeschaft voor de kleinkinderen en ik heb een hekel aan dat ding!!!
Nadya schreef:Ik spreek even een zeer concrete ervaring door, maar heb er nog veel meer, hoor.
Nadya schreef:Ik spreek even een zeer concrete ervaring door, maar heb er nog veel meer, hoor.![]()
Maar ga jij je kids maar lekker aan de computerspelletjes helpen en niet buiten laten spelen. Spreek ik je over 20 jaar wel weer, ok?
Betteke schreef:Nadya schreef:Ik spreek even een zeer concrete ervaring door, maar heb er nog veel meer, hoor.![]()
Maar ga jij je kids maar lekker aan de computerspelletjes helpen en niet buiten laten spelen. Spreek ik je over 20 jaar wel weer, ok?
Ik ben dus bijna 20 jaar verder, wat wil je bespreken?