Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:dat is de schuld van mamma
Anne_GTI schreef:Begon me al af te vragen of ik de enige moeder was die d'r kinderen geen bodyprotector aan liet trekken....
marielleaartsen schreef:Citaat:dat is de schuld van mamma
OEPS !!
tja dat soort lui denken vaak gelijk heel anders, zeker als je kind ook nog eens zegt het is de schuld van mamma
Nadya schreef:Lezen stimuleert je fantasie. De WII computer niet echt. Jaaaa, de verkeerde fantasie, als je de verkeerde spelletjes doet.
Shadow0 schreef:Nadya schreef:Lezen stimuleert je fantasie. De WII computer niet echt. Jaaaa, de verkeerde fantasie, als je de verkeerde spelletjes doet.
De WII ken ik niet. Maar voor de pc zijn er voor alle leeftijden zeer interessante, fantasierijke, uitdagende en leuke spelletjes te vinden die bovendien weinig of geen geweld bevatten.
Maar opnieuw kies je hier voor een vooroordeel en dat is jammer.
Nadya schreef:Is geen vooroordeel. Mijn schoonvader heeft een WII aangeschaft voor de kleinkinderen en ik heb een hekel aan dat ding!!!
Nadya schreef:Ik spreek even een zeer concrete ervaring door, maar heb er nog veel meer, hoor.
Nadya schreef:Ik spreek even een zeer concrete ervaring door, maar heb er nog veel meer, hoor.![]()
Maar ga jij je kids maar lekker aan de computerspelletjes helpen en niet buiten laten spelen. Spreek ik je over 20 jaar wel weer, ok?
Betteke schreef:Nadya schreef:Ik spreek even een zeer concrete ervaring door, maar heb er nog veel meer, hoor.![]()
Maar ga jij je kids maar lekker aan de computerspelletjes helpen en niet buiten laten spelen. Spreek ik je over 20 jaar wel weer, ok?
Ik ben dus bijna 20 jaar verder, wat wil je bespreken?