Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mijn man heeft ons zoontje in zijn nek gepakt. Noa hing aan zijn borst en hij is zo naar de dichtstbijzijnde boei gezwommen.
Schimpie schreef:1 kind toch? de andere was al bij zijn moeder op het strand als ik het goed begrijp. Ik ga zowiezo nooit verder de zee op dan waar ik kan staan, vind ik echt doodeng. Maargoed hij zat nog in het zwemstuk dus hij was niet in een of andere gevarenzone ofzo. Alhoewel een zee kan natuurlijk rare dingen doen.
manie schreef:Ben ik de enige die het nogal onverantwoordelijk vindt om met kinderen de zee op te gaan die geen zwemvest dragen?
Had veel leed kunnen voorkomen...
Schimpie schreef:Vreselijk verhaal maar ook wel vreemd eerlijk gezegd, 120 meter is niet zo ver uit de kust! Ik denk dat die vader in een erg slechte conditie moet zijn geweest . het water is daar ook heel warm dus hij was ook niet onderkoeld.....mmm... heel vreemd verhaal
Valeriie92 schreef:Wow wat heftig! echt vreselijk. Ik weet denk ik waar dat plaatsgevonden heeft, ik zat namelijk 2 weken geleden nog in malgrat. Echt erg dat zoiets kan gebeuren, ik vond die boot er zoiezo al gevaarlijk uitzien, omdat die opeens helemaal naar de kant gaat!
Chiqa schreef:Schimpie schreef:Vreselijk verhaal maar ook wel vreemd eerlijk gezegd, 120 meter is niet zo ver uit de kust! Ik denk dat die vader in een erg slechte conditie moet zijn geweest . het water is daar ook heel warm dus hij was ook niet onderkoeld.....mmm... heel vreemd verhaal
Dat was dus ook mijn eerste gedachte...Als de zee zo woest was en gevaarlijk vidn ik het ook erg onverstandig dat de man met zijn kinderen zo ver de zee op is gegaan...
Laten we hopen dat dit een waarschuwing is....Verder kan ik me ook wel voorstellen dat het verhaal verwarrend is ik begreep in eerste instantie ook dat het om één kindje ging.