Hond meegesleurd op fiets... en overleden!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

singasong

Re: Hond meegesleurd op fiets... en overleden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:15

Schandalig! Ik hoop dat die man er goed voor gestraft wordt!

Tallie1979

Ga je dit nou echt menen? Scheve mond

Die vent die moet nogal een stukje hebben gefietst om de hond zo toe te takelen zeg.. Scheve mond

Doet me herinneren dat er een poos terug een stel hun hond de hersenen in had geslagen omdat hij zo verhaarde..

Niet te geloven, wat een vreselijke lui er toch ook rondlopen.. Hier zou de partij van de dieren eens een wet voor op moeten stellen.. Het gebeurt mij te veel binnen nederland dat onschuldige dieren worden mishandeld.

Anoniem

ongelooflijk...arm arm dier Huilen

ja kom maar op met de straffen die hetzelfde zijn als wat ze ander aan doen...van mij mag het ingevoerd worden...

Ik heb overigens een goede trekhaak aan de auto...waar woont die eikel?
Kijken of hij 50 km per uur kan lopen met dit weer....

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:17

en dat er niemand vanaf de kant iets zegt of roept...misschien bang voor die man maar ik zou zo impulsief zijn om dat dus wel te doen...
dit is echt te belachelijk voor woorden...

Hopelijk word er eindelijk eens iemand wakker geschut en krijgen dit soort mensen ook eens normale celstraffen...je zult zien dat zo iemand er met een waarschuwing vanaf komt...

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:19

tja als je er iets van zegt heb je zelf kans op een mes tussen je ribben dus dat snap ik wel hoor. maar het is te ziek voor woorden dat die kerel met dat heette weer met zn hond naast de fiets gaat rennen. helaas wordt er tegen hem alleen maar gezegt; foei meneer, dat mag u niet meer doen.
een flinke straf zal er wel niet inzitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:19

Wat een IDIOOT! Nou, als ik dat soort dingen zie wil en kan ik echt niet instaan voor mijn acties. Ongelooflijk dat er mensen zijn die dan in staat zijn om te kijken en niets te doen. Denk dat ik hem van z'n fiets zou hebben gemept en vervolgens helemaal verrot had geschopt. Wat een gore vuile t*ringleier, bind hem als straf lekker vast aan een auto aan z'n nek en ga lekker een eind touren! Lijkt me geweldig!

Umpiedumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:28

Ik vind dit echt te erg voor woorden!

Ik denk alleen niet dat je kan zeggen ''ik had hem van zijn fiets gesleurd'' oid. Je weet niet wat je doet op zo'n moment.
Bij mij in de buurt woont een dobermann die niet zo zachtaardig behandeld wordt.
Laatst kwam ik aanrijden in de straat en zag ik hoe de dobermann een paar rake klappen ontving van zijn baas. Ik ben direct gestopt en heb er wat van gezegd, maar die kerel die werd zo verschrikkelijk agressief, niet normaal. Mijn eerste reactie is dan ook kwaad worden dus ik ben uitgestapt met mijn 1m60 en 48 kilo en schreeuwde kom dan jij g*re klootz*k, durf je wel tegen je hond enz enz. De man werd alleen maar agressiever. Gelukkig liepen er meer mensen waardoor hij niets durfde te doen. Overigens was ik de enige die er iets van zei......
Zoiets zet je wel aan het denken en wellicht ben ik de volgende keer ook voorzichtiger, maar misschien wordt het wel weer zwart voor mijn ogen.

BenI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:33

Ze moeten de straffen voor dierenmishandeling flink verhogen, een boete is veels te weinig, hier moeten hoge straffen op komen te staan... "dood door schuld" of "moord met voorbedachte raden" lijkt me wel passen in dit geval. En daar moet een passende straf bij.... celstraf, de helft van wat je hiervoor krijgt als je hetzelfde bij een mens doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:35

de helft als bij een mens..een maandje dan?
Voor een mens vermoorden krijg je ook amper wat namelijk

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 11:36

Ja, volgens mij zijn de straffen voor dierenmishandeling veels te laag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:37

is vernieling.... Verdrietig
Hij heeft alleen maar zijn eigen eigendom vernield..

BenI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:38

@runninkawa, voor moord krijg je al snel 4 jaar, en dat vind ik persoonlijk veels te weinig.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:39

BenI schreef:
Ze moeten de straffen voor dierenmishandeling flink verhogen, een boete is veels te weinig, hier moeten hoge straffen op komen te staan... "dood door schuld" of "moord met voorbedachte raden" lijkt me wel passen in dit geval. En daar moet een passende straf bij.... celstraf, de helft van wat je hiervoor krijgt als je hetzelfde bij een mens doet.

Met de helft kom je niet erg ver, het Nederlandse strafsysteem is erg soft hoor. In dat geval ben ik het wel weer eens met de USA, bij Animal Cops op AP was laatst een vrouw die haar paard had laten verhongeren. Voor straf moest de vrouw de cel in waarvan 1 week alleen op water en brood, haar cel was volgeplakt met foto's van uitgemergelde paarden. Waaronder ook die van haar. Dat is een goede straf voor dat soort mensen.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 11:40

Nee, dan doen ze het in Amerika beter. Hup 25 jaar of tig keer levenslang. Weg ermee!!!!

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:40

Belachelijk, arm arm dier.
Wat een naar eind voor zo'n beestje, die heeft dat niet verdient.
Die eigenaar wil ik wel laten vierendelen, of achter m'n trekhaak hangen.. Whoosh!
Arme hond..

BenI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:40

runningkawa schreef:
is vernieling.... Verdrietig
Hij heeft alleen maar zijn eigen eigendom vernield..

Boos! vernieling, zo jammer dat het nederlandse rechtsstelsel er zo mee omgaat he!

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 11:41

Miss_Montana schreef:
Met de helft kom je niet erg ver, het Nederlandse strafsysteem is erg soft hoor. In dat geval ben ik het wel weer eens met de USA, bij Animal Cops op AP was laatst een vrouw die haar paard had laten verhongeren. Voor straf moest de vrouw de cel in waarvan 1 week alleen op water en brood, haar cel was volgeplakt met foto's van uitgemergelde paarden. Waaronder ook die van haar. Dat is een goede straf voor dat soort mensen.

Ja maar hier heb je gelijk de mensenrechten organisaties aan je broek hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:41

ja klopt, 6 jaar zit men in nederland gemiddeld voor moord. wat is dat nu tegenover een mensenleven
moord...dus gewoon echt gepland iemand om het leven brengen...

en dan in een hotel 6 jaar zitten... ohoh wat erg

BenI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:42

Miss_Montana schreef:

Doen ze het daar beter dan hier, daar zijn ze heel streng op dierenmishandeling, moeten we hier een voorbeeld aan nemen.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:44

hij krijgt dezelfde starf als je krijgt voor het inooien van de ruit van een bushokje

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:45

opknopen, hang hem bij maar aan mijn trekhaak die kerel..... Maffe idioot!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:47

runningkawa schreef:
ja klopt, 6 jaar zit men in nederland gemiddeld voor moord. wat is dat nu tegenover een mensenleven

Idd, het is afschuwelijk als je bedenkt hoe het allemaal werkt hier. Een gevangene schijnt €800 per DAG! te kosten waar een bejaarde veel minder kost. Als je bedenkt dat de gemiddelde gevangene het nog beter en meer luxe heeft dan een bejaarde in een bejaardenhuis is dat iets om misselijk van te worden. En het mooiste is nog dat wij als burgers voor alle voorzieningen moeten betalen voor moordenaars, verkrachters, pedofielen en dierenmishandelaars Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:47

als hij voor dat bushokje niet meer krijgt...dat is namelijk niet zijn eigen eigendom...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:49

Miss_Montana schreef:
runningkawa schreef:

Idd, het is afschuwelijk als je bedenkt hoe het allemaal werkt hier. Een gevangene schijnt €800 per DAG! te kosten waar een bejaarde veel minder kost. Als je bedenkt dat de gemiddelde gevangene het nog beter en meer luxe heeft dan een bejaarde in een bejaardenhuis is dat iets om misselijk van te worden. En het mooiste is nog dat wij als burgers voor alle voorzieningen moeten betalen voor moordenaars, verkrachters, pedofielen en dierenmishandelaars Misselijk

idd... ik wil daar niet zoveel belasting centen aan kwijt..geef het maar aan de bejaarden en gehandicapten die in een tehuis zitten..maar die liggen met meerdere op een kamer, te wachten tot ze eindelijk verzorging krijgen...
Die hebben geen luxe sportschool in hun gebouw of andere dure dingen...

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:55

Ik zag het ook gister op internet, echt vreselijk.
Over dat mensen niks doen, wie weet was het een boom van een kerel. Die trek ik ook niet zomaar ff van z'n fiets hoor. M'n mond zou ik zeker wel open doen, maar zo'n gestoorde idioot trekt zich daar vast niks van aan. Wat moet je met zoiets doen? De politie bellen? Dat heb ik al eens vaker gedaan, die kwamen rustig aangereden na een half uur Boos! .
Hij krijgt vast een taakstraf van 8 uur in een kinderboerderij ofzo. Als ik het goed heb kun je voor dierenmishandeling niet eens de gevangenis in, maar dat weet ik niet zeker.