Moeder opgehangen peuter (3) vast..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

randalinpony

Re: Moeder opgehangen peuter (3) vast..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:15

katiavl schreef:
__baron__ schreef:
nee idd, zou het ook nooit kunnen maar ja wie weet in welke staat de moeder geweest is om tot deze eventuele daad te komen

lijkt me toch dat een drie jarige geen lussen kan knopen

Je hoeft daar geen lussen voor te knopen, het is al meer gebeurd zulke dramatische gebeurtenissen

Zeker, hier in Zeeland is het weleens voorgekomen dat een kind zich ophing aan de glijbaan of zo, op een kinderdagverblijf...
Kinderen zijn zo onvoorspelbaar en impulsief.

Het lijkt me ook afgrijselijk om als ouder onterecht verdacht te worden, terwijl je je al in alle bochten wringt uit ellende en schuldgevoel.
Ik ben benieuwd wat er uitkomt.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:15

Mindim, peuters van 3 die volledige vrijheid hebben, kunnen zichzelf best ophangen of wurgen met touw e.d. Ze zijn enorm vindingrijk, althans, ik zie het aan mijn zeer ondernemende dochter. Ogen in je achterhoofd moet je echt hebben, hoor, bij sommige types. En dat overdrijf ik niet, ik ervaar het dagelijks met mijn zeer, zeer ondernemende dochtertje. Knipoog
Maar goed, dan moeten die omstandigheden er ook zijn natuurlijk, daar kan ik in dit geval niet over oordelen. Het is hoe dan ook verschrikkelijk, moord of ongeluk. Vreselijk..... Verdrietig

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:17

beantsje schreef:
Het bijschrift van deze smiley is nagelbijten/gniffelen. Ik heb het dus opgevat als gniffelen.

En nagelbijten is dan weer een ander verhaal, en zo vatte ik het dan persoonlijk dus weer op. Wat dat betreft is het gewoon een redelijk dubbelzinnige smiley.

Wel heel erg trouwens. Ik wens de nabestaanden veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:23

Nadya schreef:
Mindim, peuters van 3 die volledige vrijheid hebben, kunnen zichzelf best ophangen of wurgen met touw e.d. Ze zijn enorm vindingrijk, althans, ik zie het aan mijn zeer ondernemende dochter. Ogen in je achterhoofd moet je echt hebben, hoor, bij sommige types. En dat overdrijf ik niet, ik ervaar het dagelijks met mijn zeer, zeer ondernemende dochtertje. Knipoog
Maar goed, dan moeten die omstandigheden er ook zijn natuurlijk, daar kan ik in dit geval niet over oordelen. Het is hoe dan ook verschrikkelijk, moord of ongeluk. Vreselijk..... Verdrietig

Ik weet er alles van Knipoog Maar het touw moet toch aan twee einden bevestigd worden en dan moeten en op de juiste hoogte.
Laten we het eerst maar eens afwachten. Dat zou idd voor de ouders afgrijselijk zijn.

Maar als mams het wel heeft gedaan, dan vind ik het jammer dat ze hier in Nederland berecht wordt, want de straffen zijn hier in nederland voor dat soort delicten veel en veel te licht. Dan mogen ze haar om mij in Texas berechten.

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:25

hmm de mijne is bijna 2 dus heb nog geen ervaring met drie jarigen Knipoog

vind het idd een ongeluk of niet te erg voor woorden dat zoiets kan gebeuren

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:28

Maar we weten niet hoe ze het kindje precies gevonden hebben...... Ja, hangend aan een touw, maar de echte details weten we niet (weet ook niet of ik dat wil weten trouwens Verdrietig ).
Tuurlijk is het apart dat de moeder aangehouden is, maar dat kan ook een formaliteit zijn. We weten het niet........ Verschrikkelijk als je als moeder je 3-jarige vermoord, kan me er echt niets bij voorstellen.
En ik heb zelf borderline, dus ook niet mentaal altijd even fijn in mijn vel. Scheve mond
Maar NOOIT zal het in mijn kop opkomen mijn kind wat aan te doen. Zij is mijn kleine prinsesje, mijn alles, ook al plak in haar in gedachten wel eens achter het behang. Clown

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:59

ik plak de mijne zon beetje elk uur van de dag achter het behang Clown Haha! en idd we weten nog niet hoe het gebeurt is maar vrees toch wel het ergste Verdrietig

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:26

Een kind en een touw is een erg gevaarlijke combinatie en ik denk dat het heel goed mogelijk zou kunnen zijn dat het kind zichzelf iets aan kan doen, maar ook dat er spelenderwijs met andere kinderen iets gebeurd kan zijn.
Echter denk ik dat de moeder een niet erg geloofwaardig verhaal heeft gehad anders zat ze toch niet vast, of zie ik dat nu verkeerd?

Het is in ieder geval vreselijk en als je zoiets als moeder doet moet je wel heel erg een waas voor ogen hebben gehad.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 23:28

__baron__ schreef:
ik plak de mijne zon beetje elk uur van de dag achter het behang Clown Haha!

Haha, gelukkig ben ik niet de enige (ik hield mezelf nog in, in mijn post Knipoog ).
3-jarige temperamentvolle, ondernemende, ondeugende dametjes zijn absoluut een uitdaging in het leven op zich. Clown Haha!

Ik vrees ook het ergste in dit verhaal, maar wacht liever even tot we wat meer te weten komen..........

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 00:05

Vreselijk een ongeluk is natuurlijk al vreselijk, want ik ben ervan overtuigd dat dit ook als ongeluk kan gebeuren, kind alleen of kinderen onderling.
Als de moeder hier iets mee te maken heeft is dit waarschijnlijk voor de hele familie/vrienden nog veel erger, maar goed misschien moeten we hoe geschokt we ook zijn, niet speculeren en afwachten wat er uit het onderzoek naar voren komt...

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 00:09

Staphorst is nogal eh.. dicht hier in de buurt Nagelbijten / Gniffelen Ik hoorde dat bericht inderdaad vanmiddag op de radio toen ik op stal was bij mijn bijrijdpaard. Ik geloof dat het echt om een misdrijf gaat of lijkt te gaan, weet het niet zeker meer.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:04

Oh bah zeg wat vreselijk Scheve mond
Nou ik hoop dat er snel duidelijkheid komt hierover.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:06

De vrouw blijkt zwaar overspannen te zijn en al haar kinderen te hebben willen vermoorden. Afschuwelijk......... Waarom trekt zo iemand of haar man niet aan de bel. Zwaar overspannen en 4 kinderen hebben, dat is geen fijne combinatie.

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:10

waar heb je dat gelezen? verbaasde me gister overigens ook aan het verhaal van sbs6 op hart van nederland die vertelde het heel anders dan ik het gelezen had

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:19

Dat stond vanochtend in de telegraaf. ze zou PND hebben...

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:20

ow die lees ik niet ff kijken op nu.nl mss dat daar nog iets staat

edit: nee kan niets vinden Bloos

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:24

beantsje schreef:
Dat stond vanochtend in de telegraaf. ze zou PND hebben...

De Telegraaf... Hmm, waarom denk ik nu aan 'sensatie'?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:29

My thoughts exactly, de Telegraaf, da's geen krant, da's een groot formaat roddelblad...

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:38

Jeetje, wat een drama...
Ik kan er niet over uit, hoorde het gisteravond op hart van nederland..

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:51

Ja, heb het van de website van de Telegraaf en ben met jullie eens dat het een enorme sensatiekrant is. Knipoog

Maar het lijkt mij dat er meer aan de hand is met zo'n vrouw, want je vermoord niet zomaar je kind. Hoe dan ook, we horen de details vast nog wel, ik vind het verschrikkelijk voor dat kindje. Je zult maar zo'n moeder treffen, brrrrrrrrr......... Verdrietig

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:05

Ik las het ook vanmorgen in de krant (stentor)..

Verschrikkelijk gewoon, ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen dat kunnen doen! Is ook erg voor die man en die andere kinderen... :S

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:10

_Skess_ schreef:
Staphorst is heel Christelijk. Het gebruiken van voorbehoedsmiddelen is daar volgens de kerk streng verboden. Het krijgen van kinderen is daar ook erg belangrijk. Kinderen spelen daar een zeer belangrijke rol in de samenleving. Het krijgen van veel kinderen is daar zeer belangrijk. Een gezin bestaat uit minstens 4/5 kinderen.

Omdat kinderen daar zo belangrijk zijn, verbaast het me dat er een kind om het leven wordt gebracht in Staphorst Knipoog

Sorry ik heb juist de ervaringen dat in dit soort dorpen veel dingen gebeuren die verborgen worden gehouden voor de buitenwereld.

Tja ik denk dat menig ouder wel eens gek wordt van zijn kind. De ene ligt de grens verder als bij de andere. En tja soms draait er een door.
Ik denk als je geen kind hebt hierover moeilijk kan oordelen. Ik heb er nu 2 en soms is het echt wel zwaar en lastig.

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:45

ïk heb ook 2kinderen kort achter elkaar gekregen de oudste is bijna 2 en de jongste 4 maand en ook ik word wel eens tureluur van dat gehuil en geklier van de oudste maar no way om ze iets aan te doen, dan ben je mijns inziens echt wel ver heen!

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:56

Jeetje ik heb helemaal kippenvel....dat iemand tot zoiets in staat is... geen woorden voor...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 14:23

Laten we dat nou eerst maar eens afwachten... we kunnen hier de moeder wel vast veroordelen maar het lijkt me praktischer en eerlijker om te wachten tot we wat meer informatie hebben over wat er nou echt gebeurd is.