Sorry maar het is gewoon een nieuwsbericht.
En dit zijn niet "gewoon" twee mattende honden. De lab heeft ernstig gejankt waarop zijn eigenaar ingreep.

at er gejankt en gegromd word is normaal hondengedrag,dat de eigenaar ingrijpt is begrijpelijk.
Gewoon een valse staf die zich ook nog eens keerde tegen de man die ze uit elkaar haalde. Maar één oplossing.
* Vals is een menselijke emotie,jouw niet onbekend.
Vals is beredenerend iemand iets aandoen,een hond is primair.
Er zit een grote kans in dat hij gebeten is door zijn eigen hond toen hij ze uit elkaar probeerde te halen op de tast.
De oplossing is simpel,geen vreemde honden loslaten bij elkaar als je niet weet hoe ze opelkaar reageren. Ook blindegeleide honden zijn honden,en worden als zodanig beschouwd door andere honden.
Mijn onderschrift gaat over RAD honden en daar hoort de staf niet bij CherokeeChum.

an kan je die nu wel verwijderen,want de R.A.D HONDEN BESTAAN NIET MEER.
Niet slim? Weet en begrijp jij wel hoe afhankelijk zo'n man van zijn hond is. En je hoort een bijter niet los te laten in een losloopgebied. Dat kan zelfs een kleuter nog wel bedenken.
*IK BESEF HEEL GOED HOE AFHANKELIJK ZO'N MAN VAN ZO'N HOND IS EN DAAROM BEGRIJP IK OOK NIET DAT IE ZULKE RISICO'S NEEMT MET HET DIER.
Een ongeluk zit in een klein hoekje,ik ga er tenminste vanuit dat de eigenaar van de Staff deze niet heeft losgelaten op de geleidehond.