Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silviabol schreef:en wat doen ze bij pompstations? geld vragen voor de toiletten. Misschien is dat ook wel een optie
Marije_jiplover schreef:Ik reis niet met de stoptrein van Rotterdam naar Groningen, maar op zulke lange trajecten rijden wel vaak dubbeldekkertreinen. In dit stuk staat al dat de toiletten in zulke treinen vaak afgesloten zijn.
Daarnaast gaf het nieuwsbericht op de radio gisteren aan dat ze in nieuwe dubbeldekkertreinen ook geen toiletten meer willen, omdat het 4 plaatsen scheelt.
En ik reis de laatste tijd regelmatig met de trein dat ik wel blij ben dat er een toilet is. Het valt mij heel erg mee met hoe het toilet eruit ziet, lang zo smerig niet als hier nu beweerd wordt. (ok ik ga niet op de bril zitten, maar dat doe ik sowieso zelden bij een openbaar toilet).
Silviabol schreef:als er een toilet op stations is dan kun je daar toch ook
Miss_Montana schreef:Silviabol schreef:als er een toilet op stations is dan kun je daar toch ook
Gaat lekker als je bijv van A'dam naar Maastricht moet en de trein nog geen 5 minuten wacht bij ieder station
Silviabol schreef:er gaan 4 keer in het uur treinen van a'dam naar maastricht. Je hebt dan dus een kwartiertje vertraging. Dat heb je ook als je met je auto van de weg afgaat
Miss_Montana schreef:Silviabol schreef:er gaan 4 keer in het uur treinen van a'dam naar maastricht. Je hebt dan dus een kwartiertje vertraging. Dat heb je ook als je met je auto van de weg afgaat
Tot de volgende trein vertraging heeft. Zit je dan op het station... Met de auto stop je bij een tankstation en ga je met 5 minuten weer verder. Maar om helemaal uit de trein te moeten en de volgende te pakken vind ik een mijl op 7. Wat als je om een bepaalde tijd ergens moet zijn? Dan moet je dus maar nog vroeger omdat je mss naar de WC moet? Da's wel erg onhandig hoor...
BrittKitt schreef:Wat dacht je van naar de wc gaan met 2 koffers en een weekendtas wanneer je in het weekend naar huis gaat van je studentenkamer?
Mystica schreef:Wat dachten jullie van kinderen? Die kunnen het doorgaands ook niet lang ophouden...