Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Uh, de krant zelf kan er weinig aan doen.
Benfan schreef:wat rot, hadden we erg lang geleden -44 graden in belgie is het nu 44+ aan het worden! .. verschrikkelijk
Yvank_ schreef:Ik geloof er geen barst vanals je al die onderzoeken zou moeten geloven had de wereld nu al 10x vergaan moeten zijn en was het hier al 50 graden
Chubby schreef:Joh, ze weten niet eens te voorspellen wat voor weer we volgende week krijgen.. Dat het eerst eens zomer wordt in 2008
Tieneke schreef:En nu zijn we al niet aangepast aan die temperaturen van rond de 33°...
__Laura schreef:genoeg drinkt
xDramaQueen schreef:Ik wacht ook nog steeds op een wereld die moest vergaan
HorseGurl13 schreef:xDramaQueen schreef:Ik wacht ook nog steeds op een wereld die moest vergaan
Ik op de ijstijd.
(of versta je dat onder de wereld die vergaat. xD)
Njah, dat het klimaat niet hetzelfde blijft is allang duidelijk. Als ik 2009 haal, ben ik hoogbejaard en breek ik dan misschien wel het record 'oudstemens.'
Sammie schreef:ijstijd kan juist wel en waarom heb ik al uitlegdHet ijs dat smelt maakt het water en transatlantische stroom (llopt van groenland naar india/australie) kouder, waardoor deze vertraagd en daarom wordt het kouder. E.e.a. is uitlegd in Day after Tommorrow. (die film moet je verder met een flinke korrel zout nemen
@Horsegurl, maken die 6 maanden nog uit voor dat record