te groot hoofd volgens gemeente ambtenaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Re: te groot hoofd volgens gemeente ambtenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:49

Wat een ontzettend vreemd verhaal dat zijn hoofd te groot zal zijn.
Echt balen voor die man, en ook al zoveel centen kwijt geweest voor die rotfoto's

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:53

Ik had het ook Haha! Haha! Haha!

Alleen dan voor mijn identiteitskaart Ja. Ik braaf foto's gemaakt en naar het gemeentehuis... ja hoor, de foto's zijn niet goed, je hoofd is te groot Tong uitsteken. Daar sta je dan, kan je weer terug!

Overigens vind ik ook een raar verhaal dat de meneer zijn geld niet heeft teruggekregen. Ik kreeg een formuliertje mee dat de foto's niet goed waren volgens de gemeente en ik mocht gewoon gratis nieuwe foto's laten maken (naja, dan nemen ze gewoon de oude foto's en die zoomen ze wat uit)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:48

sja, pasfoto's Clown
mijn pa moest een nieuw rijbewijs,
dus met papieren v/d keuring (vrachtwagenchauffeur) naar gemeentehuis
ze vragen om pasfoto
en die keuren ze af ...
dus mijn pa vraagt of de pasfoto's op rijbewijs aan dezelfde voorwaarden moeten vldoen als paspoort..
ambtenaar zegt ja, dus pa trekt paspoort tevoorschijn waar exact dezelfde foto op staat als die hij voor rijbewijs in leverde, paspoort is ene half jaar max oud...
toen was de foto opeens wel goed genoeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 23:16

Ach mijn broer zijn oren staan te dicht bij elkaar Cool
Heel gedoe rondom, nou uiteindelijk was het dan toch goedgekeurd.

Komaan ik vind die regels achterlijk, ik kijk nooit zo chagi, ik heb nooooit mijn haar achter mij oren (1 oog is niet zo vaak zichtbaar door het haar dat ervoor hangt) daarbij past mijn haar niet achter mij oren aan 1 kant want daarvoor is het gewoon te kort om erachter te blijven hangen.
Dan kom je dus bij een paspoortcontrole en moet je eerst je haar helemaal anders doen, achter je oren, dan moet je je evt bril af, je moet proberen stikchagi te kijken en dan pas kunnen ze je herkennen.
Tuuurlijk lekker omslachtig, ik ben toch mezelf, dan herkennen ze me toch ook als ik mijn haar heb op de foto zoals ik het altijd heb.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 00:07

KiWiKo schreef:
hahahahhahaha echt he, volgens mij mag je alleen ambtenaar worden als je het iq van een poffertje hebt Lachen

(sorrie voor de ambtenaren die wel gewoon normaal kunnen denken )

ROFL

Maar dat het een drama is om goede pasfoto's aan te leveren was al langer bekend. Krijg kleine kinderen maar eens goed op de foto. De fotograaf is bij mijn dochter toch een hele tijd bezig geweest daarmee.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 00:16

hahahahaha sorry hoor,maar moest er even smakelijk om lachen.
het had door meneer de ambtenaar ook wel iets beter geformuleerd kunnen worden: de foto is van dichtbij gemaakt,waardoor u hoofd/gezicht niet correct op de foto staat of iets dergelijks.
"je hoofd is te groot" klinkt zo gemeen.