Natuurlijk moet hij er een keer mee stoppen, maar leuk vind ik het niet; zo'n goede keeper krijgt oranje niet meer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seraphim schreef:Neeeee
Natuurlijk moet hij er een keer mee stoppen, maar leuk vind ik het niet; zo'n goede keeper krijgt oranje niet meer.
Paljassofie schreef:Ja heb gisteren toen ik naar de wedstrijd zat te kijken nog naar een vriend gsmst : die hollanders mogen van der sar wel eens een standbeeld gaan gunnen
Marloes__ schreef:Paljassofie schreef:Ja heb gisteren toen ik naar de wedstrijd zat te kijken nog naar een vriend gsmst : die hollanders mogen van der sar wel eens een standbeeld gaan gunnen
Hahaha dat waren precies mijn woorden! Geweldige keeper!
roxiie schreef:Zoo jammer, die van de Sar is echt een leeuw in de goal! Echt een topper!
Aranel schreef:roxiie schreef:Zoo jammer, die van de Sar is echt een leeuw in de goal! Echt een topper!
Idd, zo'n goede keeper krijgen we dus nooit meer. Met Stekelenburg of Timmer in het doel kunnen we het wel schudden op het WK
LaFunkyJazz schreef:Aranel schreef:
Idd, zo'n goede keeper krijgen we dus nooit meer. Met Stekelenburg of Timmer in het doel kunnen we het wel schudden op het WK
Sorry? het WK duurt nog 2 jaar, Stekelenburg is ook een top keeper. Nog niet zo goed als v/d Sar, maar hij is nog jong, en groeit snel.
Moet de verdediging maar beter spelen! Die waren de vorige wedstrijd ook bagger