Jongen door lift onthoofd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Re: Jongen door lift onthoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 02:02

Ben ik dan de enige die het wel erg voor alle nabestaanden en voor de jongen in kwestie vindt, maar niet zo slim van die jongen vindt?
Je ziet/hoort toch dat het een liftschacht is Verward

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 06:59

afgrijselijk, het zal je maar gebeuren, wat een trauma moet die jongen beneden wel niet hebben.

en indd, je zou het maar als ouders/verzorgers te horen krijgen dat je zoon onthoofd is..

Vlokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 08:40

Aaaa jeetje wat erg.
Maar ik snap idd ook niet helemaal waarom je zo naar voren buigt als je weet dat er een lift aan kan komen. Maar dat zal dus niemand meer weten..:S Gatver, gatver, wat vreselijk.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:46

Jemig wat erg! Vreselijk ook voor de nabestaanden.
Toen ik dit las moest ik inderdaad ook aan die film denken ''de lift'', echt verschrikkelijke film, ik heb na het zien van die film standaart een hekel gekregen aan liften. Bloos!

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:38

Het is bizar hoeveel onveilige liften er nog zijn... Zo bracht ik afgelopen zomer een bezoek aan een universiteit in Praag, waar een vriend op dat moment studeerde. Daar troffen we deze (enigszins hilarische) lift aan: *foto*, *film*. Clown

We hebben het even uitgetest, je kunt er met z'n 3'en in: de eerste springt in een gat, de tweede stapt op gelijke hoogte over en de derde moet klimmen. *LOL* Eenmaal binnen kun je het mechaniek van de lift zien en er dus ook per ongeluk in vast komen te zitten.

In Nederland hebben we overigens ook nog liften waar je de liftschacht voorbij ziet komen. Ik vraag me af hoeveel mensen daar jaarlijks tegen aan komen, bijvoorbeeld tijdens het verhuizen.
Laatst bijgewerkt door Snader op 25-06-08 13:59, in het totaal 4 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:46

omg arm kind die hem riem.
wat een bloedbad zal dat geven zeg Verdrietig
dat kind die heeft gewoon het hoofd want zijn vriendtje alleen naar beneden zien komen Verward
gruwelijk hoor Verdrietig
trauma voor de rest van dat joggie zijn leven
en die ouders pfff ook mega zielig
pff voor de rest geen woorden voor vindt het heel erg dat het gebeurt is

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:53

Auw, dat moet een traumatische ervaring zijn voor diegene die erbij waren Bloos!

Dat dat nog kan tegenwoordig ...

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 13:54

Ahhh nasty Bloos!
Dan voel je je ook klote als je net de persoon was die hem riep

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 15:44

Snader schreef:
Het is bizar hoeveel onveilige liften er nog zijn... Zo bracht ik afgelopen zomer een bezoek aan een universiteit in Praag, waar een vriend op dat moment studeerde. Daar troffen we deze (enigszins hilarische) lift aan: *foto*, *film*. Clown

Dat is een:
Paternosterlift Lachen

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:16

Het doet me een beetje denken aan de jongens die onthoofd worden door hun hoofd uit het dakluik van een bus te steken als die net onder een viaduct door gaat. dat gebeurt nog veel te vaak. Gewoon STOMMITEIT. Sorry dat ik het zeg. Het is niet het materiaal, maar hoe je er meer omgaat.
In dit geval is het dus gewoon onnadenkendheid van de jongen geweest.
Je kunt niet overal maar hekken om heen zetten en alles super veilig proberen te maken omdat er mensen domme dingen doen. Dan is er wel weer wat anders dat ze overkomt.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:18

Jeetje, wat erg zeg!
Zoiets verwacht je ook niet

Inderdaad TheSam; dat dat nog kan tegenwoordig..

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:27

Lusitana schreef:
Het doet me een beetje denken aan de jongens die onthoofd worden door hun hoofd uit het dakluik van een bus te steken als die net onder een viaduct door gaat. dat gebeurt nog veel te vaak. Gewoon STOMMITEIT. Sorry dat ik het zeg. Het is niet het materiaal, maar hoe je er meer omgaat.
In dit geval is het dus gewoon onnadenkendheid van de jongen geweest.
Je kunt niet overal maar hekken om heen zetten en alles super veilig proberen te maken omdat er mensen domme dingen doen. Dan is er wel weer wat anders dat ze overkomt.

stommiteit, of gewoon reflex?
Kijk, je hoofd uit het dakraam van een bus steken wanneer je net onder een viaduct onder gaat, is gewoon super dom. Datzelfde verhaal bij treinen die net door een tunnel rijden waarbij je je hoofd nog even uit het raam steekt. Maar als iemand je roept, je kijkt naar beneden en toevallig begint een etage boven je net die lift te rijden. Dan noem ik dat reflex en een behoorlijk groot ongeluk.

Ik kan er niet helemaal over oordelen, maar wel kan ik zeggen dat ik het echt afschuwelijk vind voor de nabestaanden, de getuige en ook de jongen zelf..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:59

Blijft dat je het niet aan de lift kunt wijten. De lift is niet gevaarlijk, die sprong niet ineens op de jongen af, het gedrag van de jongens was gevaarlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:27

Aaah smerig. Nagelbijten / Gniffelen Arme jongen en nabestaanden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 11:58

Nicolletje schreef:
Snader schreef:

Dat is een:
Paternosterlift Lachen

In Nederland mogen die ook niet meer Ja Zijn er nog 4, waarvan er 1 nog in gebruik is.

Liften zijn eng, zo blijkt maar weer.

Mijn medeleven naar de familie en vrienden van het slachtoffer Ach gut

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:44

triest....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:49

Wat een vreselijk ongeluk! krijg er kippenvel van! arme nabestaanden en de jongen die het heeft zien gebeuren...

Weet je, ik denk dat ik ook zou kijken als iemand mijn naam zou roepen. Op de fiets kijk ik ook wel eens raar om waardoor ik bijna ten val kom. Niet slim, maar meer een reflex.

Misz_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 23:26

Het enige wat ik hoop voor die jongen is dat de lift niet langzaam ging. Aan de andere kant, het was wel een domme actie, maar waarschijnlijk enkel reflex. Of het dus volledig zijn eigen schuld is?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:04

Jaimyliefje schreef:
stommiteit, of gewoon reflex?
Kijk, je hoofd uit het dakraam van een bus steken wanneer je net onder een viaduct onder gaat, is gewoon super dom. Datzelfde verhaal bij treinen die net door een tunnel rijden waarbij je je hoofd nog even uit het raam steekt. Maar als iemand je roept, je kijkt naar beneden en toevallig begint een etage boven je net die lift te rijden. Dan noem ik dat reflex en een behoorlijk groot ongeluk.

Ik kan er niet helemaal over oordelen, maar wel kan ik zeggen dat ik het echt afschuwelijk vind voor de nabestaanden, de getuige en ook de jongen zelf..

dat lijkt me echt een troep tegeven en iel voor die mensen die ik de trien of bus zitten
gadver ik zou nooit meer de trein of bus in gaan als ik zo iets mee gemaakt zou hebben en dat geld ook voor een lift.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:06

Misz_J schreef:
Het enige wat ik hoop voor die jongen is dat de lift niet langzaam ging. Aan de andere kant, het was wel een domme actie, maar waarschijnlijk enkel reflex. Of het dus volledig zijn eigen schuld is?

idd hoop voor die jonge dat de lift een flinke vaart had en niet langzaam ging gadver moet er niet aan denken wat een helse pijn hij dan wel niet had moeten hebben .
het is echt gruwlijk niet normaal.
maar je kan beter dan roets snel je kop kwijt zijn als langzaam dan heb je echt wel even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel pijn.
iel krijg helemaal kippevel en zie het voor me.
wat zal het een bloedbad geweest zijn
sterkte voor de na bestaande