Je ziet/hoort toch dat het een liftschacht is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snader schreef:
Lusitana schreef:Het doet me een beetje denken aan de jongens die onthoofd worden door hun hoofd uit het dakluik van een bus te steken als die net onder een viaduct door gaat. dat gebeurt nog veel te vaak. Gewoon STOMMITEIT. Sorry dat ik het zeg. Het is niet het materiaal, maar hoe je er meer omgaat.
In dit geval is het dus gewoon onnadenkendheid van de jongen geweest.
Je kunt niet overal maar hekken om heen zetten en alles super veilig proberen te maken omdat er mensen domme dingen doen. Dan is er wel weer wat anders dat ze overkomt.
Nicolletje schreef:
Jaimyliefje schreef:stommiteit, of gewoon reflex?
Kijk, je hoofd uit het dakraam van een bus steken wanneer je net onder een viaduct onder gaat, is gewoon super dom. Datzelfde verhaal bij treinen die net door een tunnel rijden waarbij je je hoofd nog even uit het raam steekt. Maar als iemand je roept, je kijkt naar beneden en toevallig begint een etage boven je net die lift te rijden. Dan noem ik dat reflex en een behoorlijk groot ongeluk.
Ik kan er niet helemaal over oordelen, maar wel kan ik zeggen dat ik het echt afschuwelijk vind voor de nabestaanden, de getuige en ook de jongen zelf..
Misz_J schreef:Het enige wat ik hoop voor die jongen is dat de lift niet langzaam ging. Aan de andere kant, het was wel een domme actie, maar waarschijnlijk enkel reflex. Of het dus volledig zijn eigen schuld is?