Gemeente VervoersBedrijf Amsterdam schaft kerstfeest af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Gemeente VervoersBedrijf Amsterdam schaft kerstfeest af

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 16:46

sarabande schreef:
De andere kant is dat wij nu 10 jaar een bedrijfje hebben en al 10 jaar de wijn en blikjes uit het kerstpakket van onze moslimklanten krijgen.

DIe kleffe thee of koffiepakketen die er ook elk jaar inzitten hoeft van mij ook niet. Houden ze geen rekening met mij Clown Dat er een stroming is in Nederland hoeft niet te betekenen dat de wijn dan maar massaal verbannen hoeft te worden. Als je bij een willekeurige Nederlander de provisie of voorraadkast opentrekt vind je overal wel wat dat ooit uit een kerstpakket is gekomen.
Kijk, heb je alleen maar of een grootgedeelte moslims in dienst dan kun je misschien overwegen om 2 soorten kerstpakketen te bestellen (maar aan de andere kant blijf je bezig, dan moet je ook rekening gaan houden met vegatariers e.d.), maar om uit voorzorg al wijn e.d. te weren uit kerstpakketen vind ik iets te ver gaan. Moslims moeten maar accepteren dat andere mensen wél wijn drinken en varkensvlees eten, Christenen moeten ook maar accepteren dat andere mensen wel op zondag werken/ uitgaan e.d. net zoals dat de anders gelovende mensen moeten accepteren dat er mensen zijn die wel geloven.

Wat betreft het afschaffen van het kerstfeest vind ik wat mij betreft iets te ver gaan. Bij het grootste gedeelte in Nederland gaat het al lang niet meer om het kindeke Jesus, maar om vreten, zuipen en bij familie langsgaan. Je kunt het wel afschaffen, maar als de rest van 't land met die dagen vrij is en niet naar winkels/zaken doet met een kantoor e.d. heeft het alsnog weinig zin.

berpie

Re: Gemeente VervoersBedrijf Amsterdam schaft kerstfeest af

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:05

Ik vind het jammer dat het zo moet allemaal, zeer ondoordacht van de gemeente want het is natuurlijk koren op de molen van Wilders en Verdonk.
Zie je wel Nederland verandert langzaam in een Islamitische staat.

Nou ja grote onzin natuurlijk, gewoon de gemeente die weer dwaze bezuinigingen bedenkt ten koste van de hard werkende burger.