Raar? Alleen als hij een Amerikaan was. Zolang het ziekenhuis opdraait voor de operatiekosten zou ik denk ik ook geen klacht indienen. Overigens, mensen wel eens in een crematorium geweest? Daar heb je vitrines met allerhande scharen, naalden en andere voorwerpen die in de as zijn teruggevonden.... Ik denk niet dat de handdoek in een staat van ontbinding zal verkeren als je hem vindt, eerder dat hij door het lichaam is ingekapseld.
Fijn voor die man dat het geen tumor is, ik zou wel een klacht indienen. Want je zit toch behoorlijk in de stress als je te horen krijgt dat je een tumor hebt.
Ik zou geen klacht indienen, het ziekenhuis kan het geld en de tijd beter in het beter maken van patiënten stoppen. Bovendien moet je dan al ontzettend opgelucht zijn geen tumor te hebben, dus waarom zou je het zieknhuis nog aanklagen
Jeeemig. Maar hoe dóm kun je zijn om zomaar een handdoek in iemands buik te naaien dat kún je toch niet over het hoofd zien? Naja blijkbaar wel dus Tis stom van die chirurgen, maarja beter dan dat het een tumor zou zijn.