missmiekie schreef:katiavl schreef:Niet alle fysiologische en genetische aandoeningen komen ook overal voor, dus wat je aanhaalt is echt onzin.
Ik vraag me af waarom mensen zo hard aan vastklampen dat ze maar minder moeten eten, en mensen fysiologie en dieren is niet te vergelijken![]()
Het is bewezen dat er een biochemisch fysiologisch genetisch probleem tussen de mensen zit, wat moet je meer hebben om overtuigt te geraken. Ik snap het echt niet hoor
Het is nou eenmaal een bewezen feit dat mensen met overgewicht/obesitas meer kcal innemen dan ze verbruiken. Dus om toch gewicht weg te halen, zal men minder kcal moeten gaan innemen dan dat ze verbruiken. Kan op 2 manieren; evenveel blijven bewegen en minder eten. of Hetzelfde eten en veel meer gaan bewegen.
Er zijn veel mensen met een 'fout' qua chromosoom hebben, maar die hebben echt niet allemaal obesitas. Er kúnnen fysiologische aspecten meespelen, maar dat hoeft absoluut niet!
Het is aangetoond dat bijna alle obese peronen een fysiologisch verschil hebben.
Als je leptine je vetcellen stimuleren, en je genetische biochemie je hersennen zeggen
eten eten eten eten eten dan is het gewoon niet zo makkelijk om te zeggen stop gewoon met eten, doen we toch ook niet bij andere ziekte die met voeding te maken hebben. Waarom word er bij obesitas wel zo gemakkelijk overgegaan