Citaat:Zeg hallo tegen de buitenwereld
door Metro Zweden
Geplaatst op vrijdag 30 mei 2008 om 09:57
Nieuw. In het Amazonegebied, tussen Peru en Brazilië, is een tot nu toe onbekende stam ontdekt. Het indianenvolk is alleen vanuit de lucht gezien en het vermoeden is dat ze nog nooit eerder in contact zijn geweest met de buitenwereld. “We weten al zo’n twintig jaar dat deze stam bestaat, maar dit is de eerste keer dat ze zijn vastgelegd op foto”, zegt Fiona Watson van de organisatie Survival International. De foto’s werden gemaakt vanuit een vliegtuig.
Incest. “De nieuw ontdekte stam heeft laatste twintig jaar rondgetrokken in het woud en zich flink vermenigvuldigd, te zien aan het aantal hutten.” Watson denkt dat ze zo agressief reageerden op het vliegtuig door eerdere negatieve ervaringen met de buitenwereld.
http://www.metronieuws.nl/index.php?act ... &id=124255
Ze waren dus wel al langer 'bekent' maar nog niet vastgelegd dat ze er echt zijn.
Ik denk dat als ze al twintig jaar met rust gelaten kunnen worden ze dat nu ook nog kunnen. Blijkbaar hebben ze die twintig jaar goed overleeft én hebben ze zich uitgebreidt. Dus ik denk niet dat ze 'ons leven' nodig hebben. Waarschijnlijk geeft dat zo'n crisis in die stam dat het eerder ave-rechts werkt. En als ze wél contact zouden willen waren ze zelf wel opzoek gegaan naar mensen lijkt mij?