Dat kan toch niet !! 11 en 12 dan hoor je daar nog niet eens aan te denken, en al helemaal niet met een nog jonger meisje tegen haar wil. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat kan toch niet !! 11 en 12 dan hoor je daar nog niet eens aan te denken, en al helemaal niet met een nog jonger meisje tegen haar wil.
Michelle___ schreef:en ik geef toe, sommige mensen uit mijn klas zie ik er nog best voor aan.

. 

Eva_Arno schreef:Vind overigens dat ze tegenwoordig erg vroeg beginnen met voorlichting geven op seksueel gebied, naar mijn mening breng je die kinderen dan op ideeen.
Romytjuuh schreef:Opsluiten die troep.
Bah, dat is toch niet meer normaal dit, dat ze hier niks aan doen om dit soort dingen te voorkomen!

diep triest! 
Karin schreef:Misschien hebben deze jongens nooit geleerd hoe je op een normale manier met meisjes omgaat. Dan hebben ze toch wel iets essentieels gemist (met grote gevolgen).Romytjuuh schreef:Opsluiten die troep.
Bah, dat is toch niet meer normaal dit, dat ze hier niks aan doen om dit soort dingen te voorkomen!
http://www.communicatieonline.nl/nieuws ... af-4-jaar/
Overigens speelt de kwestie in het nieuwsbericht zich af in Frankrijk.

Klara16 schreef:Iedereen hier vindt blijkbaar dat het de schuld is van die 2 jochies...