moeder van vermoorde kinderen, wil kind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

Re: moeder van vermoorde kinderen, wil kind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 15:25

anneliesdj schreef:
Maar hoe wil ze dat kind gaan opvoeden dan, dat kan toch niet in de bak?

dat kan dus wel
er zijn div. vrouwen gevangenisse waar de vrouwen zelf hun kindje mogen opvoeden
was pas nog een documontere van op tv. Is een minister die daarvoor pleit dat kinderen die nog niet leerplichtig zijn bij hun moeder kunnen/mogen blijven. Ze hebben een kleine kamer met bed en wieg plus alle andere zooi die je nodig heb om een kind op te voeden. Een veiligere plek is er niet Vork

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:40

ik vind het niet kunnen, nog een kind niet na wat zij heeft gedaan, mss heeft ze er nu wel spijt van maar wat garandeerd dat ze niet nog een keer in de fout gaan, ik zou ook zeggen lekker dichtsluiten die boel daar. Het kan en Mag gewoon niet. het is Onverantwoordt om haar nog een kind te laten baren.

edit: typo

Eva___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:46

dit menen ze toch niet Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:06

Een kind om de wonden te helen? Kom op zeg, zo iemand moet toch gewoon gesterilliseerd worden? Ben je meteen van het hele gezeik af, of ze het nu wil of niet. Dat mag niet eens meer in aanraking met kinderen komen imo. Mafkees

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:07

ik denk dat dit kind geheel om de verkeerde redenen verwekt gaat worden....
teven vraag ik me af of die relatie wel een lang leven beschoren is.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:13

Miss_Montana schreef:
Een kind om de wonden te helen? Kom op zeg, zo iemand moet toch gewoon gesterilliseerd worden? Ben je meteen van het hele gezeik af, of ze het nu wil of niet. Dat mag niet eens meer in aanraking met kinderen komen imo. Mafkees

helemaal mee eens Ja

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:38

En het is nog geen jaar geleden dat ze der kinderen heeft vermoord.
Als ze zoiets toestaan moet dat wel gebeuren na een lange tijd ( les minimaal 10 jaar) en niet na een jaartje al.
Hoelang heeft deze vrouw eigenlijk gekregen?
Anders moet ze na 4 jaar zoiezo het kindje afstaan.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:56

Het enige wat ik hierop kan zeggen is: die vrouw is erg ziek in haar hoofd. Hier zijn geen woorden voor, behalve: baarmoeder eruit!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:31

Esmeralda schreef:
anneliesdj schreef:

dat kan dus wel
er zijn div. vrouwen gevangenisse waar de vrouwen zelf hun kindje mogen opvoeden
was pas nog een documontere van op tv. Is een minister die daarvoor pleit dat kinderen die nog niet leerplichtig zijn bij hun moeder kunnen/mogen blijven. Ze hebben een kleine kamer met bed en wieg plus alle andere zooi die je nodig heb om een kind op te voeden. Een veiligere plek is er niet Vork

Ik weet dat het letterlijk gezien wel kan maar ik bedoel figuurlijk. Als jij een kind gaat opvoeden in zo'n omgeving kun je er donder op zeggen dat hij zelf ook de fout in gaat als hij volwassen is.
Een kind heeft een normale omgeving nodig in een gezinssituatie, vriendjes en vriendinnetjes, buiten spelen enz.

Maar ik weet dat het kan en daarom zeg ik ook; zal me niet verbazen als ze dit gebruikt om meer vrijheid te krijgen, als ze namelijk een kind krijgt en dat moet opvoeden heeft ze veel meer te eisen en veel meer vrijheid.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 23:45

Dat zou dus echt niet mogen dat zo'n vrouw nog een kind wil, echt schandalig

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:17

Dat ze intiem contact mag hebben vind ik belachelijk. Je zit toch in de bak omdat je niet meer mag genieten van alle vrijheiden (SEX)...

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:23

Heeft ze weer een 'object' nodig om dr snijkunst op los te laten ofzo? Nee, dit mag dus echt niet gebeuren. Dr hele vrouwelijkheid mag wat mij betreft verwijderd worden, wat ze heeft gedaan mag niet meer gebeuren. Ook geen kind om wonden te helen (of te maken).

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 18:52

Citaat:
Als in "randdebielen" bedoel ik het he Knipoog

Mogolen en randdebielen. Ik zie het verband niet helemaal?

Ik ben het er mee eens dat de vrouw geen kinderen meer mag!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:06

Ookal zou die vrouw dat kind niets aandoen, dan nog zal het verleden van zijn/haar moeder het kind blijven achtervolgen gedurende zijn leven..!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 18:21

jezius, echt absurd. idd gewoon de baarmoeder euit.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 11:52

De vrouw is pshysisch gestoord, dat bewijst haar daden afgelopen jaar. De kinderen zijn er het dupe van geworden en nu wil ze doodleuk weer een nieuw kind??? Zij is ernstig ziek en zij mag gewoon nooit meer kinderen krijgen, bah bah! En over een paar jaar is ze het kindje beu en wat dan?? Juist en dan draait ze weer de bak in en mag ze daar zeker weer een 'intiem bezoekje' ontvangen. Wat een rechtssysteem!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 11:57

Het lijkt mij heel normaal dat deze vrouw voor de rest van haar leven opgesloten zit, geen seks meer mag, laat staan nog een kind krijgen. Scheve mond
Tjonge, stel dat het haar lukt nog een kind te produceren.... Het zal je moeder maar zijn, die je broers/zusjes vermoord heeft. Verdrietig

Als ze zo'n spijt heeft, uit ze zich dat maar door niet meer aan kinderen te beginnen. Ze heeft een kind toch helemaal niets te bieden met dat leven wat ze nu heeft????

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 12:04

Ik heb hier laatst een documantaire over gezien.
het is zelfs nog wel zielig voor de vrouw want die is gewoon hersenziek. dus zij ziet de dingen heel anders dan wij ze zien.
de man is weer een ander verhaal, want ik neem aan dat hij niet ziek is?

maar goed, ik ben het er zeker wel mee eens dat deze vrouw beter gesteriliseerd kan worden.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 12:08

Ja, die vrouw schijnt inderdaad ziek in haar hoofd te zijn en dat is natuurlijk vreselijk. Maar juist daarom zou ze wat mij betreft geen kinderen meer mogen krijgen, gezien de voorgeschiedenis.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 12:43

Schandalig en ook niet te geloven. Een kind nemen (want daar kunnen we in dit geval wel over spreken) om wonden te helen? En als we er flauw van zijn vermoorden we het gewoon? Kinderen hebben de 3 R's nodig, rust, regelmaat en reinheid? Die zijn daar ver te zoeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:17

Weet je wat ik zo raar vindt? Als het een merrie of een teef was, die zo'n karakter had, sloot je ze uit van de fok, omdat je het ras zuiver wilt houden....
Als een hond dit soort dingen doet, worden ze afgemaakt.

Nu is het een mensenvrouw en mag ze niet alleen gewoon doorleven (terwijl ze 4 moorden heeft gepleegd) maar ook nog eens een kind krijgen Boos!

Ik snap dat nooit, zo'n kind wordt imo geboren voor de psychiatrie of de gevangenis... zo ziek dat mens Boos!

Ze moet idd gesteriliseerd worden...

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:25

Esmeralda schreef:
anneliesdj schreef:

dat kan dus wel

en na een paar jaar worden die kinderen bij hun moeder weggeplukt (tenzij die haar straf intussen uitgezeten heeft) en ergens in een pleeggezin gedropt en overdag naar school gestuurd.
ja hoor, daar zijn ze na een paar jaar gevangenis vast wel op voorbereid

steriliseren of het kind meteen na de geboorte laten adopteren.
er zijn zoveel mensen die dolgraag kinderen willen maar er zelf geen kunnen krijgen.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:08

adopteren .. tja je weet niet in hoeverre zo'n hersenziekte erfelijk zou kunnen zijn?

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:13

oei, dat vind ik een gevaarlijke uitspraak! Bloos!
straks zegt er nog iemand dat het voor de 5 vermoorde kinderen beter is dat ze dood zijn.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:15

deze vrouw is meervoudig moordenaar, dat ze dus zou gehandeld hebben in een vlaag van verstandsverbijstering geloof ik absoluut niks van.

steriliseren die hap, nooit meer kinderen. en haar nieuwe vriend kan ook wat knoopjes of een paar sneetjes gebruiken.