Hopelijk blijft het gebouw overeind, anders doet het letterlijk flink wat stof opwaaien!
Maar het belangrijkste is dat er gelukkig geen gewonden zijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadine___ schreef:Ik woon hier in de buurt, en ga in delft naar school. Vanaf mijn dorp (9 km verder) Zie ik nog steeds heel veel rookwolken. Echt eng dit.
Jollybollie schreef:Bij mij in de tuin dalen stukken half verbrand papier neer.
Wij hebben een deel van de tekening van gebouwen op Rhodos. De buurman heeft een blad uit een bibliotheekboek
Jollybollie schreef:Bij mij in de tuin dalen stukken half verbrand papier neer.
Wij hebben een deel van de tekening van gebouwen op Rhodos. De buurman heeft een blad uit een bibliotheekboek
Jorine_Falco schreef:Nadine___ schreef:Ik woon hier in de buurt, en ga in delft naar school. Vanaf mijn dorp (9 km verder) Zie ik nog steeds heel veel rookwolken. Echt eng dit.
Ja inderdaad.. ik zit ook daar op school (CLD). En ik vindt het ook eng..
Jorine_Falco schreef:Jollybollie schreef:Bij mij in de tuin dalen stukken half verbrand papier neer.
Zo jij woont dan wel erg dichtbij zeg!.. Wel raar dat je allemaal dingen krijgt haha. Wie wete heeft die vrouw er nog wat aan!
Olympia schreef:Brand is op de 6e begonnen en de kapotte waterleiding is op de 7e gebeurd.
Hoe het nu staat, geen idee..